#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 9.

Heti beszámoló + Szülinapom


Sziasztok!
Mint ahogy írtam az előző bejegyzésben, a szülinapozás és a Japán napok miatt elmaradt vasárnapi a heti beszámolós post. Gondolom senki nem harapja le a fejem, hogy hétfőn kerül ki ez a bejegyzés. höhö ^^
A múlt hét egy ilyen "rohanós", jövős-menős hét lett. Az első, ami kikészített, az a fürdőruha vásárlás. :D Utálok nyomás alatt, sietve vásárolni. Fürdőruhát meg pláne. De muszáj volt, mert 12-én megyünk a haverokkal sátorozni a balcsira, és fürdőruhám még nem volt. >.<  Mivel nem sok pénzem volt így gondoltam az Ázsia center lesz a jó választás, ott biztos kapok valami olcsó fürdőrucit. Az első boltban felpróbáltam mindent, ami tetszett. Egyik sem volt jó. Persze nem lehetett úgy vásárolni, hogy külön a felső és külön az alsó, ami gáz, mert felül nekem általában eggyel nagyobb méret kell, mint alulra. Aztán jött a sokk. Akármelyik másik boltba mentünk be, mindenhol ugyan azok voltak, mint amiket felpróbáltam legelsőnek. Max. más színben. Barátom is kiborult, hogy mi az, hogy ránézek egy üzlet fürdőruhakészletére, ahol van 300 fürdőruha és nem próbálok fel egyet sem. De én már ott láttam, hogy azok megint ugyan azok, mint amiket már próbáltam. Szóval volt egy "kis" feszültség köztünk, eléggé kiborultam, aztán jött a megmentő üzlet. Találtam egyetlen egy darab olyan fürdőruhát, ami nem 3szög alakú, és még a mintája is jó, csakhogy az én méretem M-es, az meg XL-es volt. :D Barátom mondta, hogy de-de próbáljam fel hátha jó lesz. Felpróbáltam, és jó volt. xD El sem hittem, hogy XL-es van beleírva, persze tudom, hogy a kínaiak eleve kisebb termetűek, meg mindent elcímkéznek, na de ennyire? 
A fürdőruha amúgy halvány rózsaszín, de ez nem jön át annyira a képen. :D 
Az alsó része sima fekete, csak a megkötője rózsaszín, úgyhogy azt nem fotóztam le. 



Szóval rájöttem, hogy már az elejétől fogva XL-es méretűeket kellett volna próbálnom. 
Akartam venni műszempillát is de, 600ft/db eléggé drágállottam, úgyhogy majd drága Paphu megmentőm segítségével az Ebay-ről rendel nekem ilyen 10 darabosat, és az sokkal jobban megéri. 2-300ft-ért

És most meg szeretném mutatni, hogy miket kaptam a szülinapomra. 
Anyumtól egy ilyen szépséges nyakláncot, amit már régóta kinéztem. Annyira tetszik, hogy ilyen színes. Bármihez fel lehet venni szerintem. ^^ És úgy csillog. :D ááááhh



Ezt a két Manhattan szemhéjpúdert pedig a barátomtól kaptam. A lila falling for purple, a kék pedig pool party nevet viseli. Nagyon szép színe van mindegyiknek. A hátulján le van írva a számokhoz, hogy mit hova kell rakni. Jó kis segítség azoknak, akik nem tudnak sminkelni. Még soha nem volt Manhattan cuccom, úgyhogy kíváncsi vagyok, hogy mit tud. :D Lehet, hogy lesz róla teszt bejegyzés, ha szeretnétek. 


Na és ez az a legyező amit a Japán napokon vett nekem a párom. Nagyon szép színe van. A pillangókat is imádom. Először egy pink színű legyezőt néztem ki, de a barátom mondta, hogy ez szebb, úgyhogy ez jött haza velünk. :D Ebben a nagy melegben amúgy elképzelhetetlen, hogy ne legyezzem magam valamivel. Eddig mindig újsággal legyeztem magam, de mostantól mindenhová ezt viszem magammal, hogy túléljem a hajam által gerjesztett meleget. : D


Ezt a S-he fekete csillámos szemceruzát is a barátomtól kaptam. Eléggé puha a szemceruza, úgyhogy jól el is olvadt. Ez látszik is a formáján. :D Úgyhogy ezt a fajtát ajánlatos betenni a hűtőbe. Majd lesz erről is teszt. :)


Szülinapi tortám nem volt, de a szomszédunktól, Erzsóktól kaptam egy málnás tortát,  amit ő maga csinált! ^^ 
Nagyon fincsi volt. :)  Gyertyám se volt, szóval elmondanám, 
hogy (sajnos) a 20-at töltöttem be most 07.07-én. xD 
Akik követnek Facebook-on, azok ezt az infót már tudják. :) 




Itt pedig a listáim vannak, hogy a blogra mik fognak felkerülni a  jövőben. A jobb oldalon pedig a Balcsis listámat láthatjátok. Csak 3 napra megyünk, de így is egy csomó cuccot kell vinnem. Még soha nem sátoroztam, úgyhogy kíváncsian várom a dolgot. 



És végül jöjjön pár kép a szombati erdős partiról. :D 
Oké ne nézzétek, hogy kificcent a melltartóm. De ez a pánt nélküli mindig lecsúszik rólam. 
( Pedig kétpercenként húztam fel, és direkt nem csúszós anyagú melltartót vettem vettem alá. ) >.<














11 megjegyzés :

  1. hmmm az a torta :3
    BOLDOG SZÜLINAPOT!
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/07/oasap-key-necklace.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Fanny! ^^
      Hát fincsi volt az biztos. :DD

      Törlés
  2. nagyon boldog szülcsit utólag is ! Örülj neki, h még csak ennyi idős vagy :P :)
    Az a nyaklánc tényleg nagyon szép *_*
    Barátod meg tényleg egy hős, mennyi mindennel elhalmozott <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. miaz miaz, maradt még benned egy kis pörgető?? :D
      Azért mondtam, mert én már jóval vénebb vagyok, és kéééépzeld még meg vagyok :->
      meg egyébként örülnék, ha olyan fiatal lennék mint, te...sok mindent másképp csinálnék :-/

      Törlés
    2. naba, eltűnt a hozzászhólásod, most olyan, mintha magamban beszélnék T_T

      Törlés
    3. Köszönöm szépen ^_^

      Még csak ennyi? Úristen leszek még idősebb is?? Neee T_T
      :DD
      Imádom a nyakláncot, úgy félek,
      hogy nehogy kiessen belőle egy kövecske. *_*
      Barátomtól még kaptam valamit, de az eléggé korhatár függő, úgyhogy nem rakhattam ki. X'DD

      Törlés
    4. Nálam még megvan a hozzászólásom. :D

      Törlés
    5. Hát én már most sok mindent máshogy csinálnék mint eddig. :D De hát azért van az élet, hogy hibákat kövessünk el. Nemde?

      Törlés
    6. az előbb, mikor az én válaszom megjelent, akkor eltűnt a tied...szorakozik a blogmotor.
      ah, Annie, bárcsak ilyen egyszerű lenne...*nagyon szomi kawaii* sóhaj

      Törlés
    7. hm nem tudom, miért csinálta. >.< csunya blog.
      Ne legyél szomi. Van egy csomó barátod, meg vőlegényed is, aki szeret téged. :) Úgyhogy don't worry be happy! :) <3

      Törlés
  3. Köszönöm szépen! ^^ Már írom is a válaszokat a kérdésidre! :)

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...