#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 24.

How to be a beautiful gyaru girl? Vol. 1 / Gyaru make up tutorial + körmök


Sziasztok!
Szerintem a honlap stílusából is simán rájöhet mindenki, hogy a gyaru/gal (azon belül pl.: hime gyaru ) stílust szeretem a legjobban. Ennek jegyében vágtamle a hajamat is. ^_^"
 A kedvenc gyaru magazinjaim között van az Egg, Ageha, Popteen, amikben nagyon sok sminket meg körömdíszítési stílust láthattok, de most külön hoztam nektek párat, hátha valakinek szüksége van rájuk. Egyszerűen imádom ezeket a sminkeket, körmöket. Nem tudok betelni velük. :D 
A gyaru smink elmaradhatatlan kellékei a műszempilla, sokszor színes kontaktlencse, erősen hangsúlyos szemek, porcelán bőr. A gyaru léthez hozzátartozik a szép műköröm is,és a stílusos ruházat.
 
Íme a képek: 














 







Körmök




 








4 megjegyzés :

  1. hát vannak vad körmök:3
    nem emlékszem,...volt gyaru sminked a blogon?

    VálaszTörlés
  2. Körmök tetszenek a legjobban. Főleg a csipkések :D
    Aha volt egy saját sminkem, de nem volt műszempillám hozzá. Akkor állapodtunk meg, hogy majd ha lesz pénzem rendelsz nekem olyan 10 darabos pakkot az Ebay-ről. :D

    Általában a magazinokban van egy csomó sminkes kép,azért nem is szoktam külön bejegyzést csinálni egy-egy stílusról. :D
    De erről a gyaru sminkről egy csomó mindent találtam, úgyhogy miért ne? : ) Ha meglesz a műszempilla megcsinálom még egyszer, főleg most hogy van frufrum. :D

    VálaszTörlés
  3. akkor jól emlékeztem.

    Műszempillával meg frufruval biztos sokkal jobb lesz! :)

    VálaszTörlés
  4. igen igen, várom már nagyon h le tudjam adni a rendelést és kipróbáljam a szempillákat ^^ . :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...