#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 17.

Körömmatrica DIY - Michelle Phan



Ezt az egyszerű DIY ötletet Michelle Phan oldalán találtam. 
Nagyon könnyedén lehet körömmatricát csinálni. Nincs is másra szükség csak egy körömlakkra, 
celluxra, és egy ecsetre. Az alábbi fotón felhőket láthattok, de szívecskét, vagy bármilyen más mintát is nagyon egyszerűen el lehet készíteni. A minta elkészülése után várjunk 20-30 percet még teljesen megszárad, aztán a celluxról könnyedén le lehet venni őket, és utána már rakhatod is a körmödre. :)
Kenjük le egy átlátszó lakkal és kész is a saját körömmatricád! ^^

2 megjegyzés :

  1. Nagyon jóó! Én is próbáltam már, bár én azthiszem kicsit bonyolultabban csináltam meg :D Írtam is róla a blogomon, nézd meg ha gondolod :) http://sparkling-nails.blogspot.hu/2012/07/sajat-keszitesu-korommatrica-sok-keppel.html

    VálaszTörlés
  2. Holnap majd kipróbálom én is. : D
    Na mindjárt meglesem a te verziódat is. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...