#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 16.

Anime ajánló - Yamato Nadeshiko Shichi Henge


Sziasztok!
Visszatértem a nyaralásból. Hamarosan írok egy kis élménybeszámolót is róla, de most elsőnek egy animét szeretnék nektek bemutatni. 
Ez az anime 2006-os, de a grafikája nagyon nagyon jó. A főszereplők nagyon helyes bishounen fiúcskák. Ez a szépfiú "imázs" az egész sorozat alatt megjelenik. A 4 szereplő neve Kyohei, Oda Takenaga, Toyama Yukinojo és Morii Ranmaru. 
25 részes anime, minden egyes perce nagyon szórakoztató és poénos. Bárkinek ajánlom, fiúknak és lányoknak is. ^^




Tartalom
A 4 főszereplő fiú egy hatalmas, gyönyörű házban laknak, amit bérelnek. Peace and Love van. Minden szép és jó, a fiúk szépek, a ház pedig csuda jó, DE ekkor jön a bonyodalom. A lakás tulajdonosa, aki egy nagyon gazdag nő, lelép az aktuális párjával egy időre, és ameddig ő távol van, a fiúknak meg kell csinálniuk valamit. Ha ez a valami nem sikerül, akkor a lakás bérének tripláját ki kell fizetniük, ha sikerül, akkor elengedi az összes díjat. Ekkor jön a képbe Sunako-chan, aki a nő unokahúga. A 4 fiú persze belemegy, mert értenek a divathoz, jó modorúak, mindent tudnak az illemről szóval nem lesz nehéz..., gondolják ők.



 Aztán megérkezik Sunako-chan, aki úgy néz ki, mint a Körből a Samara, és mind a 4 fiú totálisan berezel tőle. Sunako nagyon furcsán néz ki, olyan cuccokat hord, amik már ütött kopottak, a hajától nem lát ki, és mindent szeret ami a horrorral kapcsolatos. Van pár érdekes "barátja" akikkel együtt szokta nézni a horrorfilmeket. Az egyik Hiroshi-kun, egy anatómiai bábú, a másik egy "hölgy" Josephin, és a harmadik pedig Akira-kun, aki szintén egy anatómiai bábú.




 A fiúk azt hiszik, hogy Sunako-chan egy eszeveszett őrült, aki képes akár bárkit megölni, így eléggé tartózkodnak tőle az elején, de aztán kezd Sunako valódi személyisége kibontakozni az sorozat folyamán. Nagyjából ennyi lenne a sztori. Tényleg nagyon jó, nyári megnézésre, vagy Halloween-kor érdemes belenézni. Én minden egyes részen halálra röhögtem magam. Már az első rész is nagyon jó volt. :D



Akik szereti a szépfiús,dráma,kicsi horror,vígjáték műfajú animéket, azoknak mindenképpen ajánlom. Tuti nem felejtik el a sok jó poént, meg a vicces chibi fejeket :D Amúgy meg Sunako-chan elég közel áll hozzám is. Fekete hosszú haj, fura személyiség,
és nekem is van két cuki koponyám. :D 
Úgyhogy lelki társak vagyunk >.< 









Letöltés
A feliratot itt tudjátok letölteni:



Videó
Egy kis ízelítő a poénhalmazokból

5 megjegyzés :

  1. jó örültnek tűnik :]
    én vmi cukit szeretnék!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó először nézd meg ezt, aztán jön egy cuki is. :D

    VálaszTörlés
  3. a múmia Sunakotól mindig kifekszem x'DDD

    VálaszTörlés
  4. :'DDD igen az elég viccesre sikeredett. Mondjuk én kb. minden második jeleneten szakadtam. :D

    VálaszTörlés
  5. Én végignéztem, nagyon tetszett, nagyon szeretem! :D rengeteget röhögtem rajta!!! :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...