#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 9.

Ismét díjat kaptam!



Sziasztok!
Vivó-tól a www.pamacs-ka.blogspot.com írójától is kaptam egy díjat. 
Én már továbbadtam a díjat, úgyhogy most csak Vivó kérdéseire szeretnék válaszolni. :) 


1, Mi a legnagyobb álmod?
A legnagyobb álmom, hogy egyszer Japánban éljek egy időre. Vagy, hogy egyszer bejárjam a földet. ^^
A másik pedig az, hogy felvegyenek az egyetemre végreeee!! 

2, Fagyi vagy jégkrém?
Inkább jégkrém. Azokból is vagy a csokis cornetto,
 vagy az ilyen vizes, citromos jégkrémek, mint pl. Calippo 

3, Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
Rendőr :D 

4, Melyik az az étel, amit soha nem ennél meg?
Minden bizonnyal valami olyan állat, amit kedvelek. Pl. nyúl, tengerimalac meg hasonlók. És valszeg  bogarakat sem ennék soha. :D 

5, A legutolsó film, amit láttál?
Az Ügyféllista. Elég jó film volt. :) tetszett.

6, Melyik márka a kedvenced?
Nem vagyok márkafüggő. Ha japán lennék, akkor az EMODA lenne a kedvenc, 
de mivel az itt nincs, így mondjuk legyen a Pimpkie.

7, Pezsgő vagy bor?
Nem szeretem az alkoholt. Ezek közül egyiket sem iszom, de ha választani kell, akkor inkább pezsgő. 

8, Melyik az a szín, ami a legtávolabb áll tőled?
Neon színek. Pl. a neon zöld. :D 

9, Miért kezdtél el blogolni?
Mert 1 évvel ezelőtt nem találtam csak japán divattal foglalkozó magyar blogot. :D
 És gondoltam sokakat érdekelne, ezért belekezdtem. Persze idő közben jöttek a személyes bejegyzések, és a termék teszt-es dolgok, amik persze nem japánból valóak, de szerintem nem bánja senki, hogy ezek az infók is megtalálhatóak a blogok.  

10, Mi volt életed legviccesebb pillanata?
Volt, hogy teljesen lecsúszott a csőtoppom és nem vettem észre :D   >.< Az elég vicces volt. 
Meg olyan is volt, hogy a suli felé menet télen a jégen elcsúsztam, egyenesen a hátamra estem, és nem is a fájdalommal voltam elfoglalva, hanem azzal, hogy a nadrágom lecsúszott és kivolt a fél s*ggem. xD Nem tudtam felállni sem, úgyhogy úgy sipákoltam, hogy " Húzzatok feeeeel gyorsan, kivan az egész s*ggem!! " :DDD  Aztán tavaly télen szintén volt egy vicces dolog. Lementünk egy 2 személyes szánkóval szánkózni. Csúsztunk rajta 2x, aztán kitaláltuk, hogy hárman is elférünk rajta. Kitalálhatjátok. Nem fértünk el, de lecsúsztunk. Akkorát repültünk, mint a ház. Mindenki rám esett természetesen. Aztán fel akartam állni,de nem tudtam, mert a szánkó kettétört, és egyenesen beleállt a fa a nadrágomba. xD Hiába akartam felkelni, nem tudtam a szánkótól, többiek meg fetrengtek a hóban a nevetéstől, hogy a seggemben van egy szánkó,  úgyhogy megfogtam a nagy fadarabot és kitéptem a gatyámból. Persze az egész nadrágom elszakadt. a combomtól felfelé egy 40 centis lyuk tátongott. Az volt a szerencsém, hogy térdig érő kabátom volt. >,< 

11, Édesszájú vagy?
Persze. :D 
A kinder maxiking a kedvencem, de valamikor nem kívánom csak 
a sós dolgokat. Pl. a chilis lime-os Lays chipset. Az a kedvencem, de nagyon drága, 
úgyhogy kb. 2 havonta veszek belőle 1 csomagot. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...