#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 4.

Díjeső a nyári melegben - Liebster award



Sziasztok!
Phoenix-től a http://biablogol.blogspot.hu blog írójától kaptam ma egy díjat. :)
Még egyszer nagyon köszönöm. Nagyon örülök neki. ^_^
Tudom, hogy ez a díj küldés dolog sokak szerint "ingyen reklám" a blogírók között. Szerintem csak egy apró kedvesség, amivel feldobhatod valaki napját. Én pl. azért szeretem a díjakat, mert van benne személyes dolog is. Pl. amikor 10 dolgot kell mondanod magadról vagy ilyesmi, szerintem nagyon jó dolog, hogy megismered a díj által a blog szerkesztőjét. :) Úgyhogy aki nem szereti a díjakat, az fogja fel annak, hogy csak kíváncsiak rá az emberek. Jelen esetben a Liebster Award "szabályai"-val csak abban nem értek egyet, hogy miért kell 11 embert megjelölni. Szerintem 1 blog megjelölése sokkal megfelelőbb volna, és, akkor nem jutna körbe az összes blogon a díj 1 nap alatt. :D De ez csak a szerény véleményem. 

A szabályok
- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni
- Nincs visszaadás/visszajelölés

Ha nem haragszotok meg, én csak 1 embernek adnám most tovább. ^_^"


11 dolog rólam
1) Imádok olvasni, és legtöbbször a gyerek könyvtár részlegen akadok rá jó könyvekre. :D 
2) Japán után Koreába mennék még a legszívesebben. 
3) Mindenképpen szeretnék elvégezni egy búvártanfolyamot. 
4) Minden csúnya, undorító állatot megfogok, amit pl. sok lány ki nem állhat. Pl. sikló, béka, patkány, egér, gőte stb stb. :D 
5) Ha megégek tele leszek apró fehér foltokkal O_O, amik utána szépen besötétednek, és "gyönyörű" látványt keltenek. -.-"
6) Szeretem az extrém dolgokat, úgyhogy szívesen kipróbálnék egy bungeejumping-ot. :D vagy ejtőernyőzést.
 7) Ha fiú lennék biztosan katonának vagy pilótának tanultam volna. Igazából lányként is szívesen vezetnék repülőt. :D wehehe
8) Gyerekkorom óta a kedvenc színem a kék. :)
9) Nincs teljesen egész alakos tükrünk itthon :( pedig jó lenne, de sehol nem fér el. 
10) Valamiért bejövök az arab származású pasiknak. :D xD nem tudom miért, de Londonban már az első nap elkérte egy arab a mobilszámomat. Amúgy nincs bajom az arabokkal, csak kíváncsi lennék, hogy miért vonzódnak hozzám ennyire, mert még csak nem is vagyok szőke hajú. :D
11) És végül, utálom azokat az embereket, akik elhihetik veled, hogy kedvelnek, és közben a hátad mögött mégsem. hööh


Phoenix kérdései:

1. Mit szeretsz magadon, magadban a legjobban?
 Hát azt hiszem, hogy a ritka szemszínemet szeretem a legjobban. :D Amire mindig azt hiszik, hogy színes kontaktlencse. wehehe

2. Mi volt a legszebb, legemlékezetesebb hely, ahol jártál?
Hűű, ez egy jó kérdés, mert nagyon sok szép helyen jártam már életemben, de azt hiszem, hogy a legszebb az a Kék Barlang volt, (Horvátország) , ahova egy pici hajóval mentünk, hogy beférjünk a barlangba és végül a 20-30 méter mély vízben lubickolhattam a hajóról beugorva. :D ahww.. Félelmetes volt lenézni. 

3. "Napozós" vagy "lubickolós" vagy inkább?
Egyértelműen lubickolós. Ki sem lehet rángatni a vízből. :D

4. A hideget vagy a meleget bírod jobban?
Hát szerintem a hideg visel meg jobban. Gyűlölök fázni. Viszont a hajam a nagy melegben iszonyatosan melegít, úgyhogy nem tudok dönteni. Na jó a meleget jobban bírom. :D  

5. Melyik filmet láttad utoljára?
Őhh várjunk, igen a 2 nap Párizs-t. Tegnap ment hajnali 4ig, de megérte, vicces film volt. :D 

6. Neon, pasztell, esetleg egyik sem?
A neon régen volt mániám, amikor a cyber goth stílus volt a best, de most inkább a pasztell színeket preferálom. :)

7. Szénsavas vagy szénsavmentes ásványvíz?
A sima csapvizet szeretem a legjobban, de amúgy a boltban kizárólag szénsavmentes vizet veszek.

8. Mik a terveid a nyárra?
Hát elvileg a haverokkal meg a párommal megyünk Siófokra 3 napra a jövőhéten, ha az időjárás nem gátol meg minket. :D Aztán utána ketten a párommal megyünk sátorozni. :P Más tervem nincs. Idén nem tervezek semmit, mert, ha valamit eltervezek soha nem jön össze. 

9. Mit vásároltál legutóbb (persze csak ha nem titok :) )?
Weheheh. Hát az titok. :D 
Az Ázsia centerben legutóbb egy új fürdőruhát vettem, mert vészesen közeleg a Balatonos utazás.

10. Ha vásárolni mész, írsz listát, vagy a memóriádra hagyatkozol?
Ha pl. ilyen Joy vásárlási láz van, akkor a kuponokat beletűzöm egy füzetbe és mellé írom, hogy az adott kupont mire akarom felhasználni. Általában az interneten megnézem a bolt kollekcióját és már ott kiválasztom, hogy mi az ami kell. 
De szimpla vásárlásnál sosem írok listát. 

11. Milyen koncerten voltál legutóbb? 
Nem járok koncertekre. >.<


Az én 11 kérdésem:
1) Melyik az az idei divat, aminek soha nem hódolnál be?
2) Tengerpart vagy Balcsi a fav?
3) Van valami amit kifejezetten utálsz a nyárban?
4) Melyik a kedvenc ruhadarabod nyáron? Avagy amiben nem sülsz meg? :D
5) Biztosan hallottad az "egynyári szerelem" kifejezést, neked ilyen volt az életedben? 
6) Nyáron szoktál fesztiválokat látogatni?
7) Miért döntöttél úgy, hogy blogot indítasz? Megbántad a döntést vagy újra belevágnál?
8) Van kedvenc koktélod?
9) Milyen fazonú fürdőruhát kedvelsz? Háromszög, push up, pánt nélküli? 
10) Milyen híres ember bőrébe bújnál a legszívesebben? 
11) Tervek nyárra? :)


Akinek pedig továbbadom a díjat 
írójának azaz Paphu-nak. :)

4 megjegyzés :

  1. nagyon szépen köszönöm *_*
    és a bevezetőben írtakkal nagyon egyet értek :)
    talán jobb is, h nem vezetsz repcsit ^^ :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen ^^
      Hát igen, szerintem is jobban jár az emberiség, ha nem próbálom meg a vezetést. :D wehehe

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...