#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 21.

Heti beszámoló - Balaton, Velence, Új Hajpakoló krém



Sziasztok!
A mai napom el is ment a magazinok feltöltésével. Már csak 1 magazin van hátra (elvileg) és jönnek az augusztusi számok. Nem nagyon tudtam írni mostanában, mert a párom nálunk volt és a Velencei-tónál voltunk kettesben, aztán péntektől meg a nővéremék vannak itt a két (rosszcsont) gyerekkel. >.< :D
Szegény Vinnie nyulam kész stresszben van a két gyerek miatt. Meglátják és elkezdik sikítozva üldözni szegénykémet. :D Pont az előbb borították ki az összes száraz kaját az ágy alá ( persze nem vettem észre) 
és Vinnie úgy bezabált, hogy teljesen kifeküdt tőle. >.<



Balaton

Múlt héten voltunk Balatonon, de ezt írtam is. Elvileg 3 napra mentünk volna, de 4 nap lett belőle. 
10-en sátoroztunk. Nagyon jó volt, még soha nem sátoroztam. Ha lesz pénzem nekem is kéne vennem valami sátrat, mert tök jó móka, a fülbemászókat és a pókokat leszámítva. Eredetileg kempingbe mentünk volna, de az egyik srác mamája/papája megengedte, hogy a kertjükben állítsuk fel a sátrainkat, úgyhogy így jobban kijöttünk a pénzzel. Minden nap elmentünk a siófoki Tesco-ba és összedobtuk a pénzt, aztán bográcsban főztünk fincsi babgulyást meg pörit.

( Kajálunk)



 A srác, azaz Zsolti nagymamája nagyon aranyos, jófej nagymama. Ilyen nagyit csak kívánni lehet komolyan. Minden reggel fincsi ételek vártak az asztalon. Még a húsos palacsinta is isteni volt, pedig én azt eredetileg nem szeretem x'D Amúgy pont a legszerencsétlenebb héten mentünk, ugyanis csak 2x tudtuk fürdeni a Balatonban, mert olyan hideg volt minden nap. Hajnali 3-kor, amikor hazaértünk Siófokról, még a leheletünket is lehetett látni, olyan hideg volt. És minden este szakadt az eső. Még jó, hogy Zsolti mamája adott nekünk egy csomó pokrócot, mert széjjel fagytunk volna. Én konkrétan nem vittem hosszúnadrágot, és minden éjszaka megfagytam, amikor mentünk valahova. >.< 

(Így néztem ki hazafelé. :D Férfi nadrág, férfi pulcsi. xD )


Az utolsó előtti napon az elemlámpánk is elromlott, úgyhogy alig találtuk a cuccunkat este, amikor hazaértünk. Egyébként Szabadi sóstón voltunk, de sokszor mentünk át Siófokra az Aranypartra bulizni. Volt pár emberke, aki eléggé lehúzta a hangulatot. Az első napon a Beach Club-ban voltunk, ami egy nagy szabadtéri  "homokozós" disco. Nagyon jól éreztem magam, jó volt táncolgatni egy kicsit, de a sok bepunnyadt haverom már 1kor haza akart menni, úgyhogy mennünk kellett. -.-" . Mondták, hogy "óóh majd visszajövünk másnap". Elmondom, hogy megérkeztünk 11 körül az Aranypartra és 12től végig szakadt az eső, ráadásul szombaton minden fizetős lett, még a Beach Club is, úgyhogy ennyit erről. Kicsit sem voltam ideges. :D Egyszer jövünk az évben Siófokra és, akkor 1kor már mennének haza, mint az öregek, mert hogy " Jaaj ez a zene nem az én stílusom, meg jaaaj fáradt vagyok, jaaj fázom..blab"  
Úgyhogy kicsit mérges voltam rájuk. -.-"  Na, de mindegy is. 




Az első nap mindenki elég sokat ivott :D Én csak tonikot ittam egy kis vodkával, de az is megártott. >.< Nem szoktam soha alkoholizálni, max. egy évben egyszer, az is a szülinapom vagy a szilveszter miatt. :D
A fiúk nagyon bolondok voltak, még a "nyaralás" alatt sem maradhatott el az edzés, box, birkózás. :D 
Volt egy kis sérülés is. Ki gondolta volna. De jókat röhögtünk rajtuk. :D


(Alsó nélkül :D )

( Normális, aranyos lány kerestetik, akinek tetszene Zsolti és netán szeretne vele 
dumálgatni, az írjon nekem és megadom az elérhetőségét. :) ) 

Volt egy délután, amikor szerencsére nagyon meleg volt, a Balaton viszont annyira kiszáradt, hogy kilométereket kellett gyalogolni, hogy legalább köldökig érjen a víz. 
Egy nap elég is volt ahhoz, hogy jól leégjen a fejbőröm. Most állandóan hámlik és még mindig vörös. Olyan mintha korpás lennék. >.< És a fésülködés is fáj, úgyhogy a párom baseballsapkáját lenyúltam, hogy ne égjen tovább a fejbőröm. :D




Jah, amúgy a Beach Clubra visszatérve, hazafelé a Bp. felé tartó vonattal jöttünk haza, és olyan tömeg volt, hogy alig lehetett megmoccanni. Biztos sokan jöttek a Soundról... Nagyon durva volt, a 10 perces utat (2 megálló) 1-1,5 óra alatt tette meg a vonat. Mozdulni sem tudtunk, úgy tele volt, és persze néhány "nem magyar" társunk még be akarta tuszakolni magát az ajtón, de nem fogták fel a csöpp agyukkal, hogy ide már egy fél lábfej se fér be, nemhogy még 2 egész ember. Aztán a kalauz is kijött, hogy addig nem indul el, ameddig nyitva van a vonat ajtaja. Persze fél óráig azon volt mindenki, hogy becsukjuk az ajtót, de mindig volt valamilyen " elvont agyú", aki kinyitotta és ordibált mindenkivel, hogy ő már pedig felszáll. Aztán jöttek a rendőrök is intézkedni és 1 órás várakozás után végre elindult a vonat. Háleluja. 



Borzalmas volt, mert  mi a folyosón voltunk, tudjátok a vonat "első" osztályán vannak azok a beülős kabinok, és ott nagyon kicsi a folyosórész. Normál esetben 1 ember fér ott el, de ez most fullig tömve volt, és egy nem normális degenerált csaj fogta és úgy kirántotta a tolóajtót, hogy az egyenesen a lapockámban és a bordáimban landolt. Innen üdvözlöm azt a kedves leányzót.. csak találjam meg... Na mindegy nem bosszankodom. :D  A képeken nincs rajtam semmi smink, 
úgyhogy ne botránkozzatok meg nagyon rajta. :DD xD 






Velencei-tó a párommal

A párommal most csütörtökön mentünk a Velencei-tóra. Velence-fürdőnél szálltunk le, de ott csak egy nagyon picike fürdős rész volt, úgyhogy elgyalogoltunk Velence irányába, ahol egy viszonylag nagyobb szabad strand volt. Mi a szüleimmel kocsival szoktunk menni Velencére, de most, hogy csak vonattal mentünk, nem találtuk meg azt a nagyobb szabad strand helyet, ahova szoktunk járni, pedig ott egy nagy vízi-csúszda is van, ha jól emlékszem, és sokkal több stand,bolt meg wc is van. Nagyon sokat gyalogoltunk. Teljesen kikészült a talpam. :D A víz pedig olyan hideg volt, hogy csak 2x merészkedtünk bele, akkor sem túl sok időre. A víz rögtön nagyon mély volt, kb 3 lépés után nem ért le a lábam. A szabad strand mellett volt pont egy wakeborad pálya, ahol néztük a sok emberkét, ahogy ugrat a vízen. Király volt. :D Úgy kipróbálnám én is. 
Ettünk lángost, hamburgert és fagyit is. Nagyjából enni mentünk :D, meg napozni. 
Végre magamhoz képest van egy kis színem. ^_^  
A 7 órási vonattal indultunk haza, ami Érden rak le, és onnan még Battára kell buszozni.
 Láttam a buszon, hogy kezd beborulni, óh mondom éjszaka tuti esni fog. Erre leszállunk a buszról és elkezd esni az eső. :D Hazaértünk, beléptünk a lakásba és olyan nagy szélvihar lett, dörgéssel meg minden, hogy az csak na. :D Nagy mázlink volt, hogy mi csak a kisebb esőbe szaladtunk bele. :D


Ezt a Gránátalmás hajpakolást pedig az én egyetlen jótündér páromtól kaptam tegnap a Rossmannban. 
Beleszerelmesedtem az illatába. 500ml úgyhogy nagyon sokáig elég lesz. :D 
 Hamarosan teszt is lesz róla. ^^


 Na jók legyetek!
Chu Chu 


9 megjegyzés :

  1. Zsoltinak jó a sérója :D Vágány srác lehet :D
    Amúgy mindig van egy-két gyökér, aki nem fogja fel, hogy nem fér fel a vonatra/buszra, de ő még felpasszírozza magát. Biztos neki is nagyon jó érzés.
    És én is utálom, ha 11 fele odaérünk a buliba ami úgyis 1 fele lesz a tetőponton és onnan 1 és 2 között haza kell menni pfff, csak olyanokkal megyek egy ideje, akikkel fél 1 fele érünk oda és maradunk végig, de legalább 4ig :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ööö vagyis nem vágány hanem vagány :D mindenesetre jó a sérója :)

      Törlés
    2. Ő eredetileg vörös, nem festi ám. :D Őszintén, tényleg nagyon normális egy srác, aki szeret sportolni.
      Sajnos az Aranyparton tett próbálkozásai kudarcba fulladtak, rájött, hogy minden 2. csaj a pénzre és a tektonikus buzis kinézetű pasikra bukik, és szegénykém eléggé el volt szontyolodva, hogy ő nem fog már normális, nem cicababa csajt találni. Úgyhogy, ha szeretnél vele dumálni, akkor szívesen adok neked FB nevet. :)

      Igen ezt a buszos témát nap, mint nap megtapasztalom a Móricz környékén Pesten. Azt bírom, amikor a 7-es buszra akar mindenki felszállni, de a 7esek kb 5-10 percenként járnak, szóval nem tudom, hogy miért kell mindenkinek egy buszra bepasszírozódnia. :D

      Törlés
    3. A buzi kinézetű pasik, pedig fúj. Kinek kell olyan? :D Hát nekem nem :D
      Eredeti vörös? Hát nem gondoltam. :D
      Milyen jó fej barát vagy, hogy kerítesz neki :) Aranyos tőled, és kíváncsivá tettél :D

      Villamossal is ez van mindig suliból hazafele 3-62-62a vonalon a legtöbben csak az Örsig mennek és képesek felnyomulni a 3asra, ami telei van, amikor már a 62as a seggében van... Buták az emberek. :)

      Törlés
  2. :) hát sunyiban csinálom ám. :D
    Tudom, hogy a fiúk cikinek érzik, ha mások keresnek nekik barátnőt. :D
    Kőrösi Zsolt (Budafok) néven Facebook-on megtalálod. : D Hivatkozz nyugodtan rám, meg a blogomra. :D

    Villamossal szerencsére csak pár megállót megyek, mert Kelenföldről kell mennem a Móricz-ig, az nem szokott vészes lenni szerencsére. :D
    Metrónál utálom a legjobban ezt a tömeg dolgot, pedig lehet, hogy meg kéne szoknom, mert Japánban durvább helyzet van a Metrón. :D

    VálaszTörlés
  3. azért nem találtátok meg a vízicsúszdás részt Velencén, mert le van zárva már tavaly óta, felújították volna, de elfogyott a pénz:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszi Rami! Eskü nem jöttem volna rá magamtól, hogy hova lett az a klassz kis rész. Ott nem köves volt a tó alja, hanem homokos. :/ és még fizetős sem volt.
      Akkor örülök, hogy végül nem gyalogoltuk be az egész Velencét a vízicsúszdát keresve. :D

      Törlés
  4. még nem is írtam ide :)
    azért az időtől függetlenül látszik, h jó volt a hangulat! :)

    Ez engem is mennyire szokott bosszantani, h tök jól ellötyögnék, de a többiek meg haza akarnak menni...

    A vöri srác egy igazi kis Weasley! Csodálkozom, h nincs sikere a lányoknál...sztem rossz rétegben próbálkozik?!

    VálaszTörlés
  5. Persze, hogy jó hangulat volt. :D
    Nem gáz mert megyünk még egyszer Balcsizni. Az aug. 20-át ott töltjük. :)

    A vöri srác még a buszon is próbálkozik. Nem tudjuk miért nem jön össze neki. Bár még csak nemrég szabadult egy hosszú kapcsolatból.

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...