#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 27.

Hullámos "gyaru" haj



Sziasztok!
Ma értem haza, de még a párocskámmal vagyok, úgyhogy kicsit lassabban jönnek a bejegyzések, nem úgy mint ahogy megszokhattátok tőlem.  
Mai nap a fiúk órákig edzettek, úgyhogy addig volt időm egy kicsit a hajammal babrálni.
Nekem nincs hajsütőm csak a párom húgának, úgyhogy jóformán soha nem szoktam a hajamat megcsinálni. Na meg amiatt sem, mert könnyen töredezik a hajam, úgyhogy jobbnak is látom, hogy nincs saját hajsütőm. :D 


A legtöbb magazinban a gyaru modelleknek hullámos haja van. Hát megpróbáltam én is valami hasonlót kihozni a hajamból. Annyira nem sikerült tökéletesre, de azért megpróbáltam. :D  Azért meglátszik, hogy nem nagyon szoktam hajsütőt használni. >.<





Ti milyen gyakran sütitek be 
a hajatokat? :)

8 megjegyzés :

  1. az én hajam se szereti a hajsütőt. Inkább a zoknis módszerrel szoktam, h a hullámot akarok :)
    Annyira jó ötlet volt ez a frufru!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^_^ Nekem még a mai napig fura, hogy frufrum van. :D

      Én is próbáltam már a zoknis módszert, de olyan sok hajam van, hogy órákba telik mire megszárad :/
      Tudom, hogy elvileg úgy kéne, hogy este betekered és másnap reggelre jó lesz, csak hogy az én hajam teljesen összelapul és kicsit be is zsírosodik másnapra, úgyhogy én mindig reggel mosok hajat ha felkelek. És reggel ugyebár nincs időm erre mert mindig rohanok :D

      Törlés
  2. nagyon jól áll,kis cuki :)
    nekem sincs,csak tesómnak,úgyhogy évi 1x szoktam kb megkérni hogy hullámosítsa be a hajam,mert nekem nincs kedvem ezzel bajlódni :D főleg mert 1-2 óra múlva úgyis kirúgja :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^_^

      Nekem is nagyon gyorsan kirúgja a nagyobb hullámokat. Általában egy enyhén hullámos változat marad belőle 2 óra után, de végül is az sem rossz. ( Mondjuk az eredeti hajam is eleve hullámos : D )

      Törlés
  3. nagyon csini :) én ritkán sütöm be , nem is tudom minek van hajsütővasam :P bár akárhányszor próbáltam lekoppintani a gyaru stylet nem lett az igazi :P bár inkább sminkekkel próbálkoztam :)
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/04/tsubasa-make-up-stuffswildrose-mascara.html
    Pl itt Tsubasa sminkjá :D :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 ^_^
      Hát eddig nekem se sikerült túlzottan, pedig tényleg próbálkozom. :D Mondjuk most a haj viszonylag passzol a stílushoz, de a hajszínem még nem az igazi. Szerintem világosítok rajta pár árnyalatot, ha sikerül elérnem, mert most (kopott) fekete vagyok ugyebár. :D
      A sminket is próbáltam már, de, ha jól megnézzük a sminkjük sem egy nagy durranás, csak az extrém műszempilla hozza ezt a hűha hatást. Sőt nagyon sokszor látom a magazinokban, hogy teljesen "naturálisan" sminkelik magukat.

      Nagyon tetszik a sminked. :) jó lett, és még a szemszíned is passzol hozzá. Tsubasa sminkjén is látszik alul a tincses műszempilla. Mindenhol ez van, most már tényleg muszáj műszempillákat szereznem. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...