#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 9.

Japán napok a vásárcsarnokban - élménybeszámoló


Sziasztok!
Visszatértem! :D Ollééé
Múlt hét pénteken azért nem volt időm írni, mert ugyebár Japán napokon voltunk a barátommal, szombaton meg már a szülinapom volt, meg egy sütögetős buli az erdőben, amiről vasárnap 8-ra értem haza, és máig pihentem az eseményeket. :D Ennek ellenére persze megírom a Vasárnapi beszámolós bejegyzést is. :)
Na szóval a Japán napok-ról szeretnék leginkább írni. 
Nagyon örültem, hogy végre vannak ázsiaiak is. :D Fura volt japánul beszélő embereket is hallani. És fura volt japánokat hallani, ahogy magyarul beszélnek. :D Főleg, ahogy törték a magyart. Nagyon aranyosak voltak. wehehe ^^


Mi fél kettőre értünk oda, ugyanis akkor kezdődött a Yukata bemutató, amire a legjobban kíváncsi voltam. A yukatáról Csomai Zsuzsanna öltöztető beszélt. A yukatákon található masnik jelentéséről volt szó. Hogy mit, mikor viselnek a lányok,nők. Nagyon érdekes előadás volt szerintem. Én legalábbis még  nem ástam bele ennyire magam a yukata tanulmányozásába, úgyhogy örültem, hogy plusz információhoz jutottam. :)
Kicsit zavart az előadás közben lévő hangzavar. Legközelebb a hangosításra jobban oda lehetne figyelni. Csak egy kicsit kellett volna hangosabbnak lennie. 





Egy nagyon szép nő árulta a macaroont, és nem bírtam ellenállni, hogy ne vegyek egyet, mert annyira jól néztek ki azok a kis mindenféleszínű sütik. Nem tudom, hogy hogy jött a Japán napokhoz a macaroon, de ez nem is lényeg. :D Nálunk is lehet kapni a cukrászdában ilyen sütit, de nem ennyi félét. Volt cseresznyevirág ízű (?!), kávés, barack pálinkás, citromos,csokis stb. Én kávésat választottam, barátom meg a barackosat. Nagyon fincsi volt, de iszonyatosan tömény, és pont előtte vágtam be egy szelet csokitortát. >.< 




 kávés macaroon ^_^


A macaroon pult mellett volt a Takebayashi bár Sushi pultja. Rengeteg dolgot lehetett kapni. Nigirit, maki tekercset, tradicionális süteményt, szakét, misoshiru-t. A barátom lazacos makitekercset kért, én pedig japán omlettes makitekercset. A sütikből annyira belaktam, hogy ezt már meg sem tudtam enni, úgyhogy hazahoztunk anyumnak az én kis tekercseimet. Ahhoz képest, hogy omlett, még így is nagyon hal ízű volt az egész. >.< Nem bírom megszeretni a halas dolgokat wáá... Mi lesz így velem? :( 
De a barátomnak nagyon ízlett a lazacos változat, 5 perc alatt el is fogyasztotta őket. :D 




 Itt pedig szóltunk, hogy most pedig lefotózzuk, ahogy készül a sushink. :D
Az eladó pasi nagyon jó fej volt. x'D Röhögtem rajta. 
A japán omlett amúgy, 400ft/6db, a Lazacos pedig azt hiszem 600ft/6db-ba került. 
Nem volt olyan vészes ára szerintem. Sőt, eléggé megérte. 

 Na és így nézett ki a kajánk. ^_^




Idő közben volt egy zenei előadás, Bakos Tündével. Japán citerán, azaz Kotó-n játszott. A hangosítást itt is megemlíteném, hogy a színpad oldaláról nem igazán lehetett hallani, de azért jó volt. :D 


És végül utoljára a Bujutsu-kai Kenshin-Ryu harcművészeti bemutató volt. A barátomat főleg ez érdekelte, úgyhogy ezt megvártuk. Sajnos nagyon rövid volt a bemutató. Kicsit többre számítottunk. 16:30kor kezdődött és a program vége elvileg 17:00, de szerintem nem volt fél órás az előadás. 
A vásárcsarnokban iszonyatosan meleg volt úgyhogy a barátomtól kaptam egy legyezőt szülinapom alkalmából. :D Erről majd a szülinapos bejegyzésemben fogtok látni képet. :) Amúgy megemlíteném, hogy tavaly, mintha több "cukiságot" lehetett volna kapni. Most is lehetett venni mindenféle japán dísztárgyat meg hasonlókat, de olyan termékeket, amik tavaly voltak nem nagyon láttam. Több volt a tradicionális japán termékek felhozatala. Lehetett kapni még mangákat is, pólókat, meg 2-3ezer ft-ért ilyen japán műanyag figurákat. Volt még kaligráfia névírás is. Arról sajnos lemaradtunk. Elfelejtettem, hogy csak 4ig vannak ott. >.< Na mindegy majd jövőre. :D
Összességében szerintem nagyon jó kis program volt. Jövőre is biztosan ott leszek. (Az olcsó málna miatt pláne :D ) Szeretem, hogy Magyarország nyitott a különféle kultúrák felé. Persze lehetne több ilyen program is, de egyelőre örüljünk annak, ami van. :) 

Volt még valaki a Japán napokon?  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...