#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 10.

Haj baj. Maradjon vagy Változtassak? Ez itt a nagy kérdés!

Sziasztok! :D
A témát a címből nagyon egyszerűen le is szűrhettétek. 
Már pár hónapja gondolkozom azon, hogy valamit változtatni kéne magamon. 
Először jött az, hogy kivettem a vastag orrkarikámat és lecseréltem egy sima "pöttyre". Aztán mára már a kis pöttyöcskét sem hordom, és azon filózom, hogy nem is kéne már nekem az az orr pc. Úgyhogy lehet, hogy hagyom beforrni a lyukat.
De ez még nem elég. Ez elég minimális változás, és sokan észre sem vették. :D 
Úgyhogy jött a másik őrület. A hajszín és a haj megváltoztatásának a gondolata. 
Régebben is szerettem a drasztikus változtatásokat. Szőkéből lettem fekete, úgyhogy nem áll távol tőlem az az extrém ötlet, hogy a jövőbeli hajszínem középbarna, esetleg világosabb barna legyen. 
Eredetileg is szőke vagyok, úgyhogy szinte biztos, hogy nem cseszném el, hogy nem áll jól a szín vagy ilyesmi, de attól viszont rettegek, hogy a hajam esetleg darabokban eltöredezzen, tönkremenjen, kimúljon, szétmenjen, megadja magát.. stb stb. :DDD  szóval értitek. Ettől eléggé félek. 
Eddig egy terméket láttam, hogy talán segíthet a problémámon, az a Loréal Efassor, ami elvileg nem roncsolja szét a hajat úgy, mint egy brutális fodrászos leszívatás. Úgyhogy, aki tud kíméletes módszert, hogy hogyan lehetnék feketéből középbarna, az igazán megdobhatna az információval. :) 
Imádom, hogy a hajam végre megjavult. A hidrogénezett szőke totálisan kinyírta a hajamat annak idején. Kb. 2 évbe telt, mire nem volt már "szénakazal" agyontöredezett hajam. Ráadásul kb. azóta plusz 20-30 centivel is hosszabb lett. ^_^  De ezt láthatjátok is a "Hajam története" posztban. :D 
A másik kérdésem az lenne, hogy nem tudom, hogy olvas-e fodrász vagy bárki más, aki tudja, hogy milyen embernek milyen haj állna jól, de szeretnék frufrut, megint! :D
 Azt tudom, hogy nekem szerintem magas a homlokom, úgyhogy elvileg a frufru jó ötlet lenne. De az arcformámat a mai napig nem tudom behatárolni. Én az önbizalomhiányból azt mondanám, hogy nagy kerek fejem van. :D De! Mások szerint pedig szív alakú, vagy inkább hosszúkás. Az a gáz, hogy közelről teljesen más milyen az arcformám mint távolról. A távoli képeken tök kerek a fejem. : D  Na mindegy, érthetetlen ez az egész. :D Oldalfrufrum már volt párszor, de most más milyen fazonút is kipróbálnék, csak félek, hogy bénán néznék ki vele. >.<
Szóval most kigyűjtöttem nektek pár képet a Japán divatlapokból, amilyen hajakat el bírnék viselni magamon. Persze a hajszínt és a haj hosszát ne nézzétek, mert a hosszú hajamon nem szeretnék nagyon változtatni. A fő hangsúly a frufrun van. :) 
 És most a tanácsotokat kérném, hogy szerintetek melyik az a frizura, ami tényleg jól állna. :) 




Na szerintetek legyen frufrum vagy ne legyen?
Esetleg más frizura tipp?

8 megjegyzés :

  1. Szia! Nekem anno a feketémet leszívták, felét kb le kellett vágni, de olyan szép rezes-barna hajszínem lett, hogy nem bántam meg. Aztán amikor a sötétbarnából lettem szőke, akkor valami pakolás-félét raktak rá, ami leszedte a színét, és egyáltalán nem károsította, 3 nap várás és utána kellett visszamennem festetni, de nagyon jó lett, minden roncsolás nélkül... De fogalmam sincs mi lehetett az a cucc, amit rátettek, sajna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huuh, ha a pakolás félének megtudod a nevét, akkor feltétlenül szólj ^^

      Törlés
  2. Jah, és sztem a fru-fru jó ötlet, de meleg időben öngyilkos gondolat, én az enyémet másfél hónapja csak hátracsatolva hordom, mert kibírhatatlan :(

    VálaszTörlés
  3. Hát én fodrásszal tuti nem szívatom le, mert nincs kedvem újrakezdeni a hajnövesztés. Már örülök h a derekamig ér. :D
    Elvileg ettől az Efassor nevezetű cucctól nem lesz nagyon baja a hajnak. Már ami a töredezést illeti.

    Hát én meg állandón kiengedve hordom a hajam, még nyáron is, mert nem áll jól az összekötött haj. :D Úgyhogy én már hozzászoktam a meleghez. : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért kérdezz utána a fodrásznál, ennek a színleszedős cuccnak, amit írtam, mert azzal kezelve se a végéből nem kellett vágni, és puha maradt a hajam, semmi drót+vatta-hatás. :) Nem ismerem ezt az Effasor-t, de hasonló lehet, mint amit nálam alkalmaztak. De most hogy meggugliztam, sztem tök ugyanaz. Nálam bevált. :) Jajj, én a fru-frumat akkor sem tudom elviselni nyáron, csak csattal vagy hajpánttal. :)

      Törlés
    2. Na akkor jó, az Efassor kb 7-800ft úgyhogy nemmennék csődbe tőle. :D lehet kipróbálom, ha már eléggé kiszívta a nap a hajam. Az a baj, hogy a drága párom nagyon a barna haj ellen van. XD ő a feketét imádja rajtam. De már 4 éve ugyan ilyen a hajam és unooom. >.<

      Törlés
  4. Én is így vagyok vele, közelről talán annyira nem kerek az arcom de messziről igen:D És ha vigyorgok még kerekebb. Ezért ennél az arc formánál a lényeg, hogy hosszabítsuk, "elvegyünk" belőle.:) Nekem frufrum van már vagy 2 éve és szerintem így áll jól, de a frufru is úgy, hogy oldalt ne vágják ki az arcod mellől a hajat.:) Nemtudom, te hogy vagy vele, de nekem pl az sem áll jól, ha felcsatolom a frufrum elől, sőt szerintem borzalmasan áll.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én még erősen gondolkozom, hogy levágassam-e a hajam. Nem tudom. Valaki azt mondja hogy jól nézne ki, valaki pedig, hogy mégjobban kerekítené az arcom. xD
      Ez most nagy dilemma. grr..

      Amúgy az nekem se áll jól ha púposra hátracsatolom. Túl nagy hozzá a homlokom. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...