#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 4.

Anime ajánló - Honey and Clover



Sziasztok!
Ismét elérkezett egy kis anime ajánló post-nak az ideje. :D
A mai nap a Honey and Clover-t, magyarul Méz és Lóhere animét szeretném bemutatni. 
Akinek van/volt animax csatornája az minden bizonnyal láthatta már ezt az animét. Elég híres animéről van szó, úgyhogy, ha nem is láttad 100%, hogy olvastál/hallottál róla. A Mondo és a AnimeStars magazin is sokat foglalkozott vele. Úgyhogy tényleg nagyon sokak számára nem ismeretlen, de mivel ez az anime is olyan "nyárias" így most a nyár kategórián belül ő a következő bemutatandó alany. :)
Az anime besorolása dráma, romantikus, vígjáték. Elsősorban lányoknak ajánlanám, de szerintem fiúk is belenézhetnek. Legalábbis az én párom is végignézett velem pár részt, és azért ő is elmosolyogta magát jó párszor. :D 
Ez az anime elég közel áll hozzám, mert egy tokiói művészeti egyetem tanulóiról szól, és mivel én is jelenleg művészeti iskolába járok, eléggé bele tudtam magam élni a dolgokba. :D Nekem is van ötvös, festő ismerősöm. 


Tartalom

Az animének 6 főszereplője van, az egyik Takemoto, aki 1 éve a tokiói művészeti egyetem hallgatója. Egy nagyon régi bérházban lakik másik két lakótársával együtt. Takemoto vidékről érkezet,t totál egyedül, de a lakótársaival nagyon hamar jóban lett. Az egyik lakótársa Mayama, aki egy "szerelmi háromszög" részese, magabiztos és úgymond "kinőtt" a gyerekes viselkedésből. A másik lakótársa Morita, aki a legtöbb színt viszi az animébe. (Legalábbis szerintem) Nagyon szerethető figura. Soha senki nem érti, hogy mit miért tesz. Váratlan eltűnések, énekes karrier, pénzimádat, és a be nem fejezett egyetemi jellemzi a mi kis Moritánkat. Az egész animében ő a legviccesebb karakter, ha megjelenik garantáltan röhögni fogsz valamilyen beszólásán. Valójában Morita is egy érző szívű srác, aki mély érzelmeket táplál egy bizonyos lány iránt. A következő diák Yamada, aki egy nagyon kedves, csinos lány. Keramikusnak tanul, és nagyon nagy tehetséggel műveli is a szakmát. Az egész suli férfitagja rajong érte. Néha már Yamada agyára mennek. A történet során ő az aki a legtöbbet szenved. Bizonyára mindenki esett már úgy szerelme, hogy az hiábavaló volt. Nos hát ő is egy reménytelen szerelem áldozata. És végül nem hagyhatjuk ki Hanamoto Shuuji tanárurat, és az ő unokahúgát, Hagut. A Sensei jó barátságban van a főhőseinkkel, gyakran lóg velük. Általában Mayamával beszélget az élet nagy dolgairól, míg a többiek részegre isszák magukat. :D Hagu pedig egy igen különös, szerzet. Vidékről érkezett, és mint kiderült nagyon nagy tehetsége van a festéshez. Hagu eléggé zárkózott típus, a saját világában él, és nehezen tud beilleszkedni. Szerencsére a főhőseink jótékony hatással vannak Hagura és a sztori előrehaladtával Hagu is kezd megnyílni a többiek felé.


A 6 ember különös viszonyáról szól ez az anime. Gyakoriak a belső monológok,  az érzelem kifejezése központi téma az animében. A humor kicsit könnyedebbé teszi ezt a drámát, viszont tényleg csak olyan dolgokkal találkozhatunk, amik a való életben is simán előfordulhatnak. 
Ezért is tetszett ez az anime ennyire, mert valóban "életszagú." Néha persze a belső monológok nagyon drámaivá vállnak, ezért a fiúk számára "csöpögősnek" tűnhet. A kellemes zenei aláfestések is nagyon jól eltalálták egyes jelenetek hangulatát. 
Én mindenképpen ajánlom, ha egy vicces, de a szerelemről és önmagad kereséséről szeretnél látni egy animét. 
Az anime 2 évadból áll. Az első évad 24 részes, még a második csak 12. 
Szerintem a folytatást is meg fogom nézni, mert nem írnak róla rosszat. :D 

Itt megnézheted:
www.indavideo.hu


Videó
Ízelítő az animéből :)

4 megjegyzés :

  1. az egyik kedvencem *_* két évvel ezelőtti szülimre az összes részt kiírta a párom dvd-re meg vett tokot meg letöltötte hozzá a dvd borítót :)))) és megkaptam ilyen kis házikészítésű szettben :))
    Sztem nem annyira lelkizős, h a srácok kiszaladjanak a világból...bár a 2. szezon kissé szomi volt :(

    VálaszTörlés
  2. A 2. évadról néztem egy amv-t és tényleg sokkal szomorúbb hangvételű, mint az első. Majd megnézem azt is. :) Kíváncsi vagyok most már. Az én barátom néha azért beszólogatott a 4. monológnál, hogy "na már megint" ? :D de túlélte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát mit mondjak, párod egy hős!! :))

      Törlés
    2. sőt még mondta is hogy nézzünk meg még 1 részt, de nem tudok rájönni, hogy csak miattam mondta, vagy tényleg tetszett neki :D xD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...