#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. júl. 9.

A Blog 1. Születésnapja!

 

Sziasztok!
El is felejtettem nektek mondani, hogy a blognak meg tegnap volt a születésnapja. :D 
2011.07.08-ban látta meg a napvilágot az első bejegyzés, mégpedig egy videó formájában. A 2. bejegyzés pedig a türkiz színű kiegészítőkről szól. :D Elég vicces így visszanézni a bejegyzéseket. Olyan kis "esetlennek" tűnnek. wehehe. Mára már mondhatom, hogy teljesen kifejlődött a bejegyzéseim stílusa. Mivel én szeretem, ha a blogban van valami személyes, ezért én is próbáltam mindig megosztani veletek a hülyeségeimet, vágyaimat stb. Imádom, hogy írtok emailt is. Nagyon szívesen válaszolok, néha kicsit kések a válasszal, 
de megpróbálok mindenkinek visszaírni. :)
Örülök, hogy a Facebook oldal is egyre aktívabb. Nyugodtan kommenteljetek oda is. Ha kérni szeretnétek valamit, akkor az is jöhet nyugodtan. :) Én mindig is közvetlen embernek tartottam magam, úgyhogy búval,bánattal is megkereshettek bármikor. :D 
Mostanában gondolkoztam, hogy milyen lenne, ha lenne egy Fashion In Japán találkozó. Bárki jöhetne, aki szeretne. Szerintem közös témánk mindenképpen lenne az biztos. :D 
A másik pedig, hogy nemsokára kapok egy kis "zsebpénzt" egy fotózásért, és abból szeretnék nektek valami meglepit összehozni. Valószínűleg Ebay-es cuccok lesznek az ajándékok. Megpróbálok olyan dolgokat összerakni, amiket örömmel tudtok használni. ^_^
Ja és egy meglepi, hogy akik idáig feliratkoztak (07.10.
és jelentkeznek a játékra, azok már eleve 2 eséllyel indulnak. 
A nyereményjáték akkor indul, amikor megérkeznek a dolgok, ez valószínűleg augusztusra fog már esni. Remélem hamar ideérnek, hogy egy "Nyár végi " ajándékot tudjak adni 1 szerencsésnek. :)




Most néztem, hogy a Blog számlálója 55.000-et is elérte, ennek külön örülök. 
Köszönöm szépen azoknak, akik mindig kommentelnek és követik a blogot. :)
Ahhoz képest, hogy magyar a blog, nagyon sokan olvasnak külföldről is. :) 
Még Japánból is! *_*  


4 megjegyzés :

  1. Boldog blogszülinapot! Gratulálok az egy évhez, az én blogom 2 hete volt egy éves :D

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen!
    Hűha, a tiéd is 1 éves? Gratula neked is ^^
    olyan gyorsan repül az idő, nem?? O_o :D El sem hiszem, hogy már egy éve írok. : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. Az enyém is vénül, és tényleg annyira hihetetlen, hogy repül az idő :) Amikor indítottam nem is gondoltam volna, hogy egyáltalán pár hónapig fenn maradna, de aztán beszippantott :)

      Törlés
    2. Hát én sem gondoltam, hogy 1 évig fennmarad. Már sok blogot írtam, de ez lett a legsikeresebb, úgyhogy tuti, hogy nem hagyom abba még egy jóideig. :)

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...