#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 22.

Weboldal ajánló - Doramafan


Sziasztok! :)
A mai nap az új blog design mellett, hoztam nektek egy kis oldal ajánlót, ugyanis szerintem nagyon kedves dolog, ha az igazán jó oldalakat megemlítjük, ezzel segítve az információ áramlást az interneten. 
Nagyjából 2-3 éve követem a DORAMAFAN oldal munkáit. A legtöbb ázsiai sorozatot, amit megnéztem és tetszett is, az az ő ajánlásukból történt. :D
Aztán eszembe jutott, hogy, ha már nekem is van weboldalam, immáron 2 éve, miért ne írhatnák nekik egy kis linkcsere ügyében. :)
Szerencsére nekik is tetszett a blogom, úgyhogy benne is voltak a dologban. :)
Mától nálam is megtaláljátok a bannerüket az oldalam jobb sávjában a linkcserék között, plusz itt a képre kattintva is megleshetitek az oldalukat. :)

Jó szórakozást! ^^



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...