#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 7.

High-end Sailor Moon kiegészítők


Hy Hy!
Úgy látszik a Sailor Moon őrület ismét lecsapni látszik a 20. évforduló és a közelgő
 Sailor Moon sorozat visszatérése miatt.
Aminek persze én nagyon is örülök, mivel óvodás korom legjobb animéje volt. 
Ami teljesen más irányba vitte addigi életem. :D
Eredetileg a Sailor Moon anime premierje nyáron lett volna, de a sorozatos csúszás miatt már télre tolódott a dolog, aminek a rajongók nem igazán örülnek. 
Azonban az kiegészítők piacra dobása nem állt meg. 
Júniusban és Júliusban is dobtak már piacra Sailor Moon témában kiegészítőket. 
Főleg a 20. évforduló miatt tervezték meg őket. 


Szerintem nagyon szépen sikerültek. Nem kelt "gagyi" hatást. 
Szívesen hordanék jó pár darabot a kollekciójukból.
Az ékszerek nem bizsuk. A legtöbbjük teljesen ezüst, vagy pedig 18 karátos arannyal bevont, 
ami hűen tükrözi a Sailor Moon animében látottakat. 
Az ékszereket, mint pl. a gyűrűket az idősebb tizenévesek és a fiatal női korosztálynak
 lettek szánva. Az áruk nagyjából  167 dollár.

A gyűrűk mellett nyakláncok is piacra kerültek.
Szintén ezüstből.
A medálokon Bunny átváltozásakor használt kellékeket láthatjuk viszont,
 mint a cosmic heart,crystal star bross.


A kollekció legújabb darabjai , Bunny félholdas fülbevalója, amit átalakulásakor hord. 
Plusz piacra került még pár medál.
Pl. Bunny harc közben használt Hold Stick-je és Plútó tündér kulcsa, ami szintén aranyozott. 
Az ékszereket kizárólag a Bandai hivatalos oldaláról lehet megrendelni, szóval, ha Ebay-en találkoztok vele, azért legyetek óvatosak, nehogy csalás áldozatai legyetek! :)
A fülbevaló ára 100 dollár.
A medálok ára változó. Bunny félholdja ¥ 11550-ba kerül, Plútó kulcsa pedig 13.650 ¥.





 Nektek melyik ékszer tetszik a legjobban? :)

Online Megrendelhető:

6 megjegyzés :

  1. Úristen, de szerettem! :) Jupiter tündér volt a favorit meg a Hold tündér, még most is megvan a képregényem. Volt színezőm is, csak elvesztettem....:( Annyira sajnáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is Hold tündér volt a best.
      Meg szerettem a merkúr tündért is, mert kicsiként ugyan olyan volt a hajam, és így vele tudtam azonosulni farsangon. :D
      Nekem is voltak újságjaim, de odaadtam egy fiúnak, akinek nagyon tetszett az újság. Mondanom sem kell, hogy azóta japánból nyelvvizsgázott és Japánba készül tanulni. xD
      Szóval ez a Sailor moon nagyon befolyásolja a gyerekek világnézetét. Én is csak olyan 6-7 éves lehettem, meg a fiú is csak olyan 5-6 , és tessék. :D

      Törlés
  2. IMÁDTAM a Sailor Moon-t! :) Ezek az ékszerek OMG, nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon bejönnek. Főleg az ezüst színű gyűrűért meg a félholdas nyakláncért vagyok oda. ^^

      Törlés
  3. Plútó kulcsos medálját simán viselném, pedig SailorMoon volt a kedvencem.
    Arról tudsz infót adni, hogy mi ez az új sorozat dolog?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Titanilla! ^^
      Oh a plútó kulcs nekem is bejön csak az arany színt annyira nem szeretem. Kár, hogy nincs ezüst változata. Nem mintha tudnék most költeni ilyen ékszerre. :D Pedig jó lenne.

      A Sailor Moon sorozatról itt olvasgathatsz bővebben:

      http://mondoweb.hu/index.php?func=news&mondoweb___news___id=2502

      http://animemangapalota.blog.hu/2012/08/06/sailor_moon_remake_2013-ra

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...