#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 8.

Sailor Moon Makeup - Crystal Star Bross púder


Sziasztok!
Az ékszerek után a Bandai egy új Sailor Moon témájú púdert is dobott piacra. 
Méghozzá Bunny átalakulásakor használt Crystal Star bross formájában, ami nagyjából hűen tükrözi az animét. A púder külseje színileg ugyanolyannak mondható, egyedül belül más egy picit, mivel maga a púder fehér és rózsaszín a mintája, ami az animében sárga színt kapott. De a design kedvéért szerintem a rózsaszín jobban passzolt a púderhez, 
szóval el lehet tekinteni ezt a kis "bakit"  :)


A púdert nyakláncként is lehet hordani, mivel a csomagban egy aranyszínű függőt is találunk. 
A méretét nem találtam még meg, úgyhogy nem tudom, hogy mennyire nagy ez a dobozka. Lehet, hogy azért kiegészítőként nem használnám. Félnék, hogy széttörik benne a púder. Jó mondjuk amikor elhasználtam, lehet, hogy ki lehetne próbálni nyakláncként is. Bár elég feltűnő nyaklánc lenne az biztos. :D Nem is tudom, hogy mivel lehetne hordani. Hehe


A képeken látni lehet, hogy a nyaklánc mellett még egy kis tükör is van a púderben. 
A púderben található kis "puffi" szerintem nem alkalmas a púder felviteléhez. Ez inkább csak aranyosan mutat és semmi több. Legalábbis így ránézésre nem mondanám, 
hogy szépen el lehet vele oszlatni a púdert. Aztán lehet, hogy tévedek. :D
Beszámolók alapján a púdernek virágillata van, ez lehet, hogy rossz hír azoknak, akiket irritál a parfüm a kozmetikai termékekben. A rózsaszín minta pedig apró glittereket tartalmaz, amitől szép fényes lesz az arc. 
A sima fehér kőpúder rész pedig a faggyútermelést akadályozza meg, szóval főleg zsíros bőrre lett kitalálva.




A púder ára 40$, ami, hát mit is mondjak, az én pénztárcámhoz baromi drága. Nem tudom, hogy kik fognak kiadni majdnem 10 ezer ft-ot egy púderért, aminek a minőségéről ráadásul nem tudunk még semmit. 
Igaz, hogy a külseje szívetmelengető, de a magyaroknak szerintem eléggé drága kategória. 
Ha esetleg valaki mégis meg akarná rendelni, akkor azt Itt teheti meg. :)


Nah kinek tetszik ez a púder? ^^

2 megjegyzés :

  1. Szia Annie!

    Nagyon szép a doboza ennek a púdernek. Ráadásul nekem meg is felelne, ha nem lenne olyan észveszejtően drága, hogy szomorodjanak meg, de hát mit is várhatunk egy távol-keleti cucctól? És mivel nem a semmiért járok be dolgozni, ugyebár. :) Mindig erre gondolok ilyenkor. de most jelenleg egy Hatsune Mikus pareszra gyűjtök. ami meg kell hagyni olcsóbb, mint ez a cucc, de majd kiderül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nekem is nagyon tetszik, de tényleg nem nekünk lett árazva. :D
      Külföldieknek talán ég meg is éri, de én sem tudnám megvenni.
      Nah az jó, nekem is nagyon tetszik Miku. A kedvenc karakterem nekem is a vocaloidok közül ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...