#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 9.

1# Mangák + véleményem

Sziasztok!
Mostanában elég sok mangát olvastam online, úgyhogy gondoltam egy rövidke beszámolót írok róluk, hátha valakit érdekel valamelyik mű. :)
Inkább rövid, de lényegretörő beszámolók lesznek, persze az én véleményem, ha valamiről negatívan írok, de a tartalma bejön, akkor lehet, hogy érdemes beleolvasnod, mert ki tudja, talán neked pont az tetszik benne, ami nekem nem. :)
Úgy gondoltam, hogy a blogon ez egy állandó, visszatérő cikk lesz, ezért itt felül a menüpontban "manga ajánló" néven meg is találhatjátok egy kattintással. :)
Jó olvasgatást nektek! ^^

XoXo
Annie




Kinjirareta Ai no Kajitsu #3

 

Az történet megalkotója Yoshihara Yuki (吉原 由起), aki főleg lányoknak való mangákat készít. Ez a mű is főleg fiatal nőknek való. A szexuális tartalma miatt a fiatalabb korosztály ne olvasson bele. 
A mű egy unokatestvér párról szól, akik gyerek koruk óta szerelmesek egymásba. A tiltott szerelem mindig jó téma szokott lenni, de ez a manga nekem nem annyira nyerte el a tetszésemet. Oké, hogy
nagyon rövid, mindössze 18 oldalas mangáról van szó, de akkor is teljesen mást vártam volna tőle. 
Yukari-nak (a nő főszereplő) szerintem olyan észjárása van, amit még ÉN nőként sem értek meg, szóval az egész manga olyan " most ezt miért mondja??! " kategória. 
Nem arról van szó, hogy bonyolult lenne, de nekem egyszerűen nem jött be a dolog. 
Mindenesetre, ha kíváncsi vagy erre a rövidke mangára, akkor olvass bele bátran. :)

Bővebben:


Asamo, Hirumo, Yorumo


Ez a manga dráma, romantikus, iskolai élet kategóriába sorolható. Tipikus lányoknak való anime. Korhatárt úgy 15-nek mondanám. A rövid történet két osztálytársról szól, Suetsugu és Yokomizo-ról. Yokomizo tipikus nőfaló az iskolában. Mindenki vele akar járni, ő pedig meg is teszi, de már az első napon megmondja az adott lánynak, hogy szívesen jár vele, ha akarja, de nem lesz belé szerelmes. Hát elég vicces észjárása van ennek a csávónak is. :D A másik főszereplőnk Suetsugu, aki egy életvidám leányzó, de valahányszor meglátja Yokomizo-t, elfogja a sírás, rosszul lesz a fiú arcától. 
A fiú nem érti, hogy miért viselkedik így a lány, de mangából már az első néhány oldalból kiderül, hogy Suetsugu egy erőszak áldozata lett, és a támadója nagyon hasonlít Yukomizo-ra. 
Yokomizo-nak persze rosszul esik ez a bánásmód, ezért mindenképpen közel szeretne kerülni a lányhoz. 
Az egész manga erről a kapcsolatról szól. 
A mangát két nap alatt olvastam el, mert kicsit sok volt már nekem ez a tömény szenvedés, hogy minden 2. oldal bőg a csaj. :D Pedig én aztán szeretem a szenvedős mangákat, de ez nekem már túlcsordult kategóriába ment át. Engem érdekelt volna a megerőszakolásról egy kis bővebb információ, hogy mégis hogy is volt ez a dolog, vagy ki volt az illető, vagy, hogy többet beszélgessen a két főszereplő a témáról, de sajnos ez nem igazán történt meg. Állandóan csak a "magamban beszélek" vonal volt olvasható a mangában, mert a rendes beszélgetés elég csekély volt. 
Másoknak persze tetszett a manga, úgyhogy, ha a sztori érdekel, akkor olvasd el bátran. :)

Bővebben:




Do-Re-Mi-Fa-Sol-La-Si-Do



Végre egy manga, ami tetszett is. :D Vagyis helyesebben "manhwa" ugyanis az alkotója koreai. Ezt a művet 2008-ban meg is filmesítették, amit ti is megnézhettek, akár magyar felirattal. is 
A két főszereplő a szeleburdi Jeong Won (Yun) és a helyes zenész fiúka Shin Eun Gyu.(Shin) 
A történet viccesen kezdődik. Yun éppen egy részmunkaidős munkát végez egy sárkányjelmezben, amikor Shin beszólása miatt leönti őt egy kólával. :D
Később a fiú a szomszédságukba költözik, a lány pedig titkolja, hogy ő volt a sárkányjelmezes, akit Shin annyira utál. :D 
Az ő történetüket követhetjük, amikben persze lesz jópár bonyolódás, mivel Shin legjobb barátja egy olyan személy, akitől Yun eléggé fél, és utálja is az alakot. Amikor kiderül az igazság Shin vajon barátságot választja vagy a szerelmet? 
Ezt a sztorit követhetjük végig, ráadásul a megszokottól eltérően, színesben, ami nekem külön nagyon tetszett. 
A történet is jó volt, izgatottan vártam a következő fejezetet. Végre egy olyan főszereplő csaj, aki nem csak siránkozni tud, ha valami nem jön úgy össze. Yun egy igazi "harcos" lány, akinek a szíve is a helyén van. Persze ettől csak magának nehezíti meg a dolgát. 
Nekem nagyon tetszett ez a mű, már a magyar feliratot is megszereztem hozzá, úgyhogy csak a letöltése van hátra. :) Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz Live Action-ben. 


Bővebben:





Ez is egy rövid Oneshot, mindössze 20 oldal. 
18 éven felülieknek ajánlom, mivel vannak benne olyan jelenetek. :D
A történet főszereplője egy nő, aki autóbalesetben elvesztette a férjét. 
A fájdalma enyhítésére az apja felbérel egy inast, aki teljesíti minden kívánságát. Igen.. mindent. :D
Az fiatal nő viszont kegyetlenül bánik az inassal, amit persze ő csak tűr. 
A manga vége nagyon szomorú, egy kis csavarral rájövünk az egészre. Többet nem mondhatok róla, mert lelőném a poént, de nekem bejött ez a kis szösszenet. Rövid, de megható, és szomorú is egyben. 
Ajánlom nektek. 5 perc alatt el lehet olvasni. :) 

Bővebben:


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...