#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 8.

Asian Times - Travel Channel


Sziasztok!
A Facebook oldalamon már megosztottam a hírt, de gondoltam azért ide is bemásolom.
A kedvenc csatornámon, a Travel Channel-en egy új műsor indult el Asian Times néven. 
A műsorvezető Julian Hanton, akit már jól ismerhetünk, ha időnként szoktuk a Travel-t nézni. :)
Szerintem nagyon jó kis műsor lesz, sajnos azonban rengeteg ismétléssel, mint ahogy azt megszokhattuk a Travel-en. Grr.
De érdekes film lesz, úgyhogy én biztosan nézni fogom majd. 
Az első rész Hong Kong-rl fog szólni és 21:00-kor kezdődik. 
Tv műsor:

1  HONG KONG

08 August 2013 at 21:00

1  HONG KONG

11 August 2013 at 22:00

2  THAILAND

15 August 2013 at 21:00

1  HONG KONG

18 August 2013 at 21:00

2  THAILAND

18 August 2013 at 22:00

2 megjegyzés :

  1. Szia Annie! nagyon sokan szeretnék, hogyha ez a hirdetés is megjelenne nálad is.

    Hatsune Miku koncert Budapesten.: http://mac.gportal.hu/

    köszi előre is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Természetesen kirakom. Azt hiszem régebben én már aláírtam, de azért megtettem még 1x, hátha mégse ez a petíció volt. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...