#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 8.

Egyszerű gél lakkozás Lovely Nail Art Bogitól



Sziasztok!
Nemrég volt fent nálunk Bogi (Lovely Nail Art szerkesztője), ugyanis általános iskolában a legjobb barátnőm volt végig, és már nagyon nagyon régen találkoztunk. Sajnos mindkettőnket másfelé sodort az élet, úgyhogy csak buszon futottunk össze nagy ritkán. >.<
Mivel nagyon úgy tűnt, hogy a jövőben a Bubu teában fogok dolgozni,  így megkértem, hogy a dumcsizás mellett csináljon nekem valami nagyon egyszerű, gél lakkos körmöt az én mini "körmeimre", mert a melóhelyen való mosogatástól a körömlakk nem igazán marad fent egy délutánnál több ideig. 
Úgyhogy egy ilyen szép nude árnyalatú lakkra esett a választás, eredetileg kövek nélkül lett volna, de Bogi kicsit feldobta azért a gyűrűsujjaimat pár apró kövecskével. :D 
(Persze állásom az nem lett, úgyhogy mindegy is. xD )
Nagyon tetszik a végeredmény, szerintem igazán aranyos, és nőies. Direkt ilyen semleges körmöket szerettem volna, mert manapság olyan sokszínűen öltözködöm, hogy nem szeretem, ha a körmöm színe nem passzol a ruhámhoz, és ez a nude persze mindenhez megy. 
Azóta persze sikerült letörnöm a gél lakkból pár darabot, mivel a konditeremben a súlyzókhoz néha odakoppant. >.< De megoldottam ,mert lefestettem egy hasonló színű körömlakkal. Heheh. :D
Nektek hogy tetszik? ^^


És ha már a körmöknél tartunk, a Lovely Nail Art a közelgő nyereményjátékához keres zsűriket. Ha gondolod jelentkezz a játékra, vagy akár zsűrinek is. 
Annyi titkot elárulok, hogy az egyik zsűri én leszek, úgyhogy mindent bele.!
Megsúgom, hogy az oldalon rengeteg Körmös magazin van fent, 
úgyhogy ihletet gyűjteni belőlük ér. :P 
(Bal oldalsáv, Magazinok menüpontban: Nail Max, Nail Venus, Nail Up )

Információk:


Zsűri kerestetik!

Mivel a "lájkolós" nyereményjáték ötlete tényleg nem a legmegfelelőbb, ezért a zsűris megoldás mellett döntöttem. Olyan, körmökkel foglalkozó bloggerinák jelentkezését várom, akik elfogultság nélkül képesek lennének zsűrizni a közelgő nyereményjátékon. Jelentkezni itt tudtok ablogotok címével valamint az e-mail címetekkel! Olyan lányokat keresek, akik szépérzékükkel segítenék a munkám. Öt zsűritagra gondoltam magammal együtt és mivel már a Fashion in Japan blog szerkesztőjét, Enit felkértem a feladatra, így további 3 önkéntesre lenne szükségem a nyereményjáték lebonyolításának érdekében. :) Sajnos a zsűri számára nem tudok ajándékot biztosítani, valamint nem is indulhat a nyereményjátékon. Ha 10-ig nem lenne meg az öt fő, abban a helyzetben is zsűris megoldással fog működni, csak az adott létszámmal.

Itt tudsz jelentkezni!


XoXo
Annie


2 megjegyzés :

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...