#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 23.

Essence Stay with me longlasting lipgloss review


Sziasztok!
Tudom nagyon sokan megvásárolták már ezt a kis essence szájfényt. 
Én azért írnék róla, hátha mégis valaki erről keres több infót. :D
A szájfény hivatalos neve: Essence Stay with me longlasting lipgloss és ebből a 01 ME&MY ICREAM nevezetűt fogom tesztelni.  
Csak azért vettem meg, mert 300ft-ra le volt akciózva a Rossmann-ban. 
Amúgy becsapós volt, mert ugyebár csak két féle szín volt leértékelve, és a 01-es nevezetűből két árnyalatú szájfény is volt. Még gondolkodtam is rajta, hogy melyiket válasszam a két 01-es közül. Végül erre esett a választásom, mert a másikban pici csillámporok voltak, és én meg csak egy sima, egyszerű rózsaszín szájfényt szerettem volna. 



Ami a legjobban tetszik ebben a szájfényben, az az aplikátor kialakítása. 
Nem gondoltam volna, hogy ilyen "kényelmes" érzés lesz vele dolgozni. Nekem pont ráfekszik a számra, amikor felkenem, úgyhogy nem billen úgy meg, mint a ferde végű társai. 
Plusz az is jó, hogy elég masszív a drága, úgyhogy tuti nem fog 2 hét után tönkremenni. 



A színéről már írtam, hogy ez egy teljesen csillámpor mentes 01-es változat. 
Ez az igazi "baba" rózsaszín. Nekem alapból is elég sötét rózsaszínű a szám, úgyhogy, ha nem dolgozom el a szájfényt, akkor hajlamos a száj körül körvonalazódni, ami nem túl szép látvány. A szájfény állaga elég sűrű, nem olyan kis folyékony, mint a legtöbb szájfény. Ebből adódóan amit negatívumként mondanom kell rá az, hogy ezt nem lehet tükör nélkül csak úgy felkenni, ha nem akarunk bohócként kinézni. 
A szájfénynek ezen tulajdonságaik felül még az illatára is szeretnék kitérni. Az aplikátor mellett még az illata az, ami nekem nagy kedvenc. Valamiért a régi időkre emlékeztet. Kicsit olyan cukorkás illat jut róla eszembe. Íze ennek ellenére nincs. :D Szóval nem kell megijedni. :D 



És a végére egy jól szembevakuzott kép rólam, csak, hogy lássátok az igazi színét a drágának. :) 
(Sajnos vaku nélkül elég fura színe volt, nem adta vissza a szép rózsaszínt árnyalatot) 



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...