#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 17.

Bizarr turmix egy ismert horrorszereplővel




Sziasztok!
Gondolkoztatok már azon, hogy milyen íze lehet a félelemnek?
Bizonyára egy jó limonádéra emlékeztethet. Legalábbis a Lotteria üzletlánc szerint, akik július 27-én kezdték forgalmazni a híres "Kör" című horrorfilm főszereplőjéről, Sadako-ról mintázott italt. 
(A Japán limonádé változata az u.n. Ramune szénsavas citromos ízű ital )


A hideg kék ital passzol Sadako ruhájához, ráadásként a turmix tetejére
 Sadako sötét hajára emlékeztető csokiszósz is kerül. :D 
Ahogy a képen is látjátok a gyorsétterem egy Sadako cp-s embert is felvett,
 hogy ő szolgálja ki a vendégeket, ezzel is felturbózva a hatást.




Szerintem nagyon ötletes. :D
A turmix, a közelgő " Kör 3D " film miatt került forgalomba,
 és csak szeptember 30-ig lesz elérhető Japánban. 
Ezen kívűl a Japán Környezetvédelmi Minisztérium kabbalája is lett,
 avagy Sadako felhívja a figyelmet a globális felmelegedésre. 
Milyen szép, egy bosszúszomjas lélek, aki valójában kíméli a környezetet. :D hehe



4 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. :D szerintem király. :D
      Imádom a horror témát. :D hehe

      Törlés
  2. hát ez nagyon jóóó : DDD
    12 évesen ez volt az első horrofilm, amit láttam és megnyomorította az életem pár hónapra : DD azóta rengetegszer megnéztem már és nem tudom megunni : D én tuti minden héten vennék minimum egyszer ilyen italt, nem tudnék betelni a kiszolgálással, mekkora jó már!!! : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem a Kör című filmet én is a szomszédomnál láttam először olyan 11-12 évesen talán. :D
      Hát nekem is elég bizarr volt akkoriban. Azóta persze én is láttam már párszor, és nem olyan nagy durranás így felnőtt fejjel. :D
      de szeretem. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...