#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 8.

Köves díszítésű Gél lakk a lábkörmeimen


Sziasztok!
Az előző bejegyzésemben már megmutattam, hogy milyen körmökkel éldegélem a napjaimat. :D Most viszont szeretném megmutatni nektek az új lábkörmeimet. 
Bevallom még soha nem volt gél lakk a lábkörmeimen. Ez az első. 
Ráadásul nem is volt betervezve. :D 
Barátnőmhöz, Zsanihoz mentem át megnézni az új szobáját, ahol jelenleg lakik, aztán beszélgettünk a lábkörmökről és mondta, hogy megcsinálja nekem valamikor, ha gondolom. 
Aztán végül még aznap este meg is csinálta egy laza 1 óra alatt. ( ha nem kevesebb idő alatt)
A lábkörmeim is szintén semleges színűek egy kicsit gyöngyházas csillogással és pár kövecskével feldobva. 


Nekem nagyon bejön. Főleg azért mert a kis topánkáimból mindig kint van a nagylábujjam, 
és szeretem, hogy ilyen kis szépek. :D
Sajnos eddig minden nap kellett festegetnem a körmeimet, mert állandóan lepattogott nap végére, és tök hülyén nézett ki. Volt olyan, hogy ültem a buszon keresztbe tett lábakkal, és láttam, hogy le volt pattanva pár az erős rózsaszín festék néhány körmömről, és olyan igénytelenül nézett ki, hogy szégyelltem magam érte, pedig tényleg aznap festettem be, és nem vagyok egy "igénytelen" fajta. Én még a sarkamra és az ujjaim puhaságára is mindig külön lábápoló krémet használok, szóval foglalkozom vele, de nálam a sima körömlakkozás valamiért nem vált be.
Úgyhogy most örül a fejem, hogy nem kell festegetni és ilyen kis szépek minden nap. ^^
(A tömzsi, krumpli ujjaimat ne vegyétek figyelembe! ) :D XD 




És ti mennyit foglalkoztok a lábkörmeitekkel? :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...