#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 27.

NYC expert last rúzs teszt


Sziasztok!
Nemrég anyum vett magának egy NYC rúzst, és gondoltam mielőtt belelendül a használatába, 
gyorsan letesztelem én is. :D Ez a 437-es, "Modern Love" nevezetű árnyalat. 
A rúzs maga, elég szép színűnek mondható. Nem biztos, hogy magamnak megvettem volna, mert általában nem használok ilyen színeket (meg rúzst se nagyon)
, de az én számon valahogy mégsem olyan erős, mint anyum száján.
Neki eleve világosabb árnyalatú a szája, és rajta sokkal világosabbnak hat a rúzs, mint az én sötétebb pirosas számon. 


A rúzsban apró csillámok is találhatóak. Itt a kép alatt látjátok is közelről a rúzs textúráját. 
Mostanában valamiért kiszárad a szám, így a rúzs alá kentem egy kis átlátszó ajakápolót. 
Nem tudom, hogy ez mennyire befolyásolta a rúzs tartósságát. 


A kezelhetősége könnyű, már az állaga miatt is, ugyanis krémes, könnyed hatású rúzs, nem nehéz vele boldogulni azoknak sem, akik nem kifejezetten használnak rúzsokat, mint pl. én. 
Mondjuk nem tudom, hogy az erősebb színeknél is így van-e, mindenesetre ezt az árnyalatot elég egyszerű felkenni.


A tartósságáról annyit, hogy ahhoz képest, hogy rúzs, egy evés után nekem szépen le is kopott. 
Most nem tudom, hogy esetleg az ivástól jött-e le, vagy mitől, de azt tudom, hogy, ma reggel indulás után felkentem és a 2 órás út után már nem volt nagyon a számon.


Összességében nekem maga a rúzs tetszik, mert nem képez a számon olyan vastag réteget, ami miatt általánosságban nem tudom elviselni a rúzsokat. 
A tartósságán lenne mit csiszolni, de viszont mentségére szóljon az ára, szóval ebben a 6-700ft-os árkategóriában abszolút jól teljesített. 
Ezek után lehet, hogy beruházok egy saját NYC rúzsra is, egy kicsit talán világosabb színben. :)


Nektek hogy tetszik ez a rúzs? ^^

2 megjegyzés :

  1. Nagyon jól áll neked ez az árnyalat, az utolsó fotón olyan vagy,mint egy baba :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe köszönöm szépen! <3

      pedig én rá sem néztem volna erre a rúzsra. :D
      Mindig anya vesz ilyen színeket. :D én visszafogottabb vagyok, de lehet, hogy néha-néha ellopom majd. Így képen tényleg jól néz ki, most hogy így jobban megnézem. :D

      Én baba? :D áh, messze vagyok attól. :D bár biztos az üveges szemem miatt vagyok babás. :D hehe

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...