#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. aug. 23.

Fekete csipkés OUTFIT


Sziasztok!
Láttam, hogy sokan szavaztatok az OUTFIT bejegyzésekre. 
Ma egyedül próbáltam ellátni ezt a kis feladatot, hogy legyen rólam egész alakos fotó. :D
Hát majdnem idegbajt kaptam. Pedig levittem az állványt, a tükörreflexes gépemet, hogy biztos tűéles, szép fotók legyenek. Hát kérlek szépen nem tudtam úgy beállni, hogy én legyek a képen éles, és ne a háttér. :D 
Pedig kivettem az autofocus-t, is, de még így is csak 3 kép lett "használható". 
Úgyhogy ameddig nem találok valami vállalkozó szellemű egyént, aki csinál rólam képeket, addig ilyen kis gagyikra lehet számítani. :D 
Nah meg amúgy sem érzem magam valami magabiztosan a fényképezőgép előtt, de remélem ez idővel változni fog, hogy tudjak nektek képeket mutogatni.
Nah meg még mindig bennem van a "dagi vagyok" életérzés. :D
De remélem azért nem jön annyira át ezen a 2 képen, hogy feszengtem egy kicsit. :D 





 

Csipkés ruha: Háda leárazás 
Nyaklánc: páromtól
Medál: Hobbi bolt. 

12 megjegyzés :

  1. Jók a képek, de legközelebb az iso-t és a fókuszt állítsd át, főleg az utolsónál :)

    VálaszTörlés
  2. Iso a legalacsonyabban volt, mivel kiégetett a nap így is mindent, amit lehetett.

    A fókuszon mit állítsak, amikor kivettem az AF-et? :D

    Ha Af-el fotózok, akkor minden éles lesz csak én nem, mivel mire megnyomom az önkioldót és odaállok a gép elé, csak a háttér éles. : /
    Vagy te mire gondoltál pontosan?

    VálaszTörlés
  3. Akkor legközelebb várj egy kicsit vagy menj kevésbé napos helyre :)
    Nem tudom milyen géped van, de vannak olyanok, amin be lehet állítani, hogy mire fókuszáljon. Pl: közeli dologra/távolira.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát voltam nem napos helyen is, de az élesség probléma ott sem oldódott meg sajnos.
      Szép képeket tudok vele csinálni, de így, hogy egyedül oda-vissza ugráltam, hol a géphez hol beállni, elég nehezen ment, hogy nem látom, hogy mit is fotózok. :D
      Pedig direkt meg se mozdultam, hogy még véletlenül se legyen életlen. Nah mindegy.

      Amúgy egy régi canon eos 350D-m van. Alapobival.
      Én Manual-ban fotózok, itt nincs ilyen, hogy közeli meg távoli dolgok sajna. Van MF és AF ennyi az össz lehetőség. :D

      Törlés
    2. ja értem. mindegy, ettől még jó képek és te is jól nézel ki rajta, az alakodat meg nyugodtan vállald fel :) ha nem teszed, olyan mintha magadat szégyellnéd, pedig nincs miért :D

      Törlés
    3. köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! : )
      Ez jót tett a lelkemnek. :D
      Hát igen van benne valami, amit mondasz. Elég nehezen tudom rávenni magam, hogy egész alakos képek készüljenek rólam, de ígérem változtatok a dolgon. :)
      és köszi még egyszer! <3 ^^

      Törlés
  4. Szerintem jó alakod van és ez a ruha is jól áll rajtad :). Nincs miért feszengened :). A blog is nagyon szuper :D csak így tovább :D ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen aranyos vagy! :)
      ,de azért belátom, van mit még fogyni. :D

      És köszönöm, örülök, hogy tetszik a blog! ^_^ <3

      Törlés
  5. Picit rég jártam erre, nagyon bejön az új desing, a hajad meg milyen szépen kivilágosodott! Csini vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj hát köszönöm szépen! ^^

      Dejó észrevetted a hajam? :))
      Még egy kicsit dolgozom a világosításon. Már lassan fél éve nem festettem be sötét színnel. :D Nem tudom meddig bírom még a hajfestés mentes időszakot. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...