#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. júl. 15.

Sunday Diary - Rukkola party és Margitsziget


Sziasztok!
Ismét hoztam egy kis élménybeszámolót. :D
Mióta megkaptuk a bizonyítványunkat a suliban, azóta nem is nagyon tartja az osztály egymással a kapcsolatot. Csak egyszer voltunk  kocsmában "vizsgavégi partit" tartani, de inkább beszélgetős parti volt, mint kőkemény buli. :D
Aztán kitaláltuk Noémi barátosnőmmel, hogy elmegyünk a Rukkola születésnapi bulijára. 
El is mentünk, de végül megbeszéltük, hogy csak elnézünk oda, de nem maradunk hajnali 4ig, mint ahogyan azt terveztük legelsőnek. :D
A zene sem volt az én stílusom, szóval olyan sok mindenről nem maradtunk le. 


A boráros téren találkoztunk. 16:30-at beszéltünk meg, de barátnőm 15:30-ra emlékezett, 
úgyhogy szegény ott várt 1 órát. xD 
Én meg már azt hittem, hogy én néztem el az időt, vagy valami, de nem. :D 
Ő jött korábban. 

Már fél 5 volt és én meg még nem is ettem semmit, úgyhogy eldöntöttük, 
hogy bemegyünk a mekibe kajáért. 
Igen tudom, nem szabadott volna a diétám miatt. xD
De csak egy sajtburger menüt ettem. Lehet, hogy jobban jártam volna, ha nem eszek hozzá krumplit, de már 3 hónapja semmi gyors kaját nem ettem, 
úgyhogy ez az egy darab kis burgerke igen jól esett. :D hehe
Pedig tudom, hogy ezeknek a hamburgereknek milyen durva máj és vesekárosító hatásuk van. 
Úgyhogy most ismét 3-4 hónapig nem eszek semmi ilyesmit. :D Nem akarok idő előtt elhalálozni. xD


 Utána pedig elmentünk a Margitszigetre. Megnéztük az állatokat is. Próbálkoztam barátkozni a lovakkal, de kiderült, hogy azok csak pónik. :D xD 
Valamiért nagyon nem csípem a lovakat, de próbáltam aranyos lenni, 
és mentem megsimogatni őket, ők persze mindig menekültek. :D Nem is értem miért. 
De olyan hatalmas szempilláik voltak, aww. :D 
Tuti valami Diamond Lash japán műszempillát hordanak. :D Nahjó csak vicc volt. :P
Csináltam "pózolj lovakkal" képet. Vagyis Noémi csinálta rólam. :D
 Most, hogy fogyogatok már engedem magam fotózni teljes alakosan is. :D 
Bár még a karomon látszik, hogy tornyosul még néhány kilócska. :D
 A combom viszont egész jól formálódik. :D  Biztos a sok guggolástól, meg kitöréstől. :D


Aztán így 6-7 környékén gondoltunk rá, hogy most már akkor meg kéne keresni azt a Wndrlnd nevezetű helyet, de persze sehol sem találtuk. Bejártuk az egész szigetet. 
Útközben összetalálkoztunk egy családdal, akiket kihallgattunk és amint meghallottuk a hely nevét, tudtuk, hogy ők is a Rukkola bulit keresik. :D 
Szóval csatlakoztunk hozzájuk, és kiderült, hogy a sziget legelejében van eldugva. :D 
Úgyhogy mi lazán elsétáltunk mellette. 
7 környékén oda is értünk, aztán kerestünk valami ülőhelyet. 
A zene jó volt végül is, csak magamtól nem hallgatnám meg. :D De úgy hangulatos volt az egész. 
A hely nagyon picike volt, elég sokan tömörültünk egy helyen. 
Baricz Gergő gyerek is a fellépők között volt, de nem énekelt, csak valami gitárost helyettesített. Ők mondjuk elég jól nyomták. :D Az a banda tetszett is. A nevüket persze már elfelejtettem. xD hehe
Bár ahogy nézem a rukkola feliratot itt a bejegyzésben,
 szerintem a "We are rockstars" lehetett az, 
kizárásos alapon. :D
Volt pár tini csaj, nem tudom mennyi idősek lehettek, szerintem ilyen 19 körül, de annyira be voltak nyomva, hogy az nem igaz. :D Nem tudom, hogy mit kerestek egy ilyen bulin. Nagyon trágár módon viselkedtek. Az ilyen " ki akar már lesmárolni? " dumák meg hasonlók voltak egész buli alatt. 
Szerintem tuti, hogy nem könyvmolyok voltak, mert ezekből nem néztem ki. Szerintem csak valakit elkísértek, aki ténylegesen szeret is olvasni. xD 
Lehet, hogy öregszem, de baromira idegesített ez a fajta viselkedés, amit a csajok leműveltek. :D Hm, ezen el kell gondolkodjam.
 Lehet, hogy így 21 évesen már nem tolerálom annyira a hülyeséget? :D 
Kb. este 10 körül el is indultunk, mert el kellett érnem az utolsó buszomat a Széll Kálmán téren. 
Azért végül is jó volt, mert végre találkoztam Noémivel. A 2 év alatt nagyon jól összebarátkoztunk, remélem továbbra is tartjuk majd a kapcsolatot, mert az eddigi iskoláimból nem nagyon maradt meg egy barát sem. Mindenki valahogy elpárolgott, ahogy végeztünk egy-egy iskolában. Pl. középsuli. 
Hát ennyi lett volna a rövid kis beszámolóm. :)

Legyetek jók. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...