#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. júl. 25.

Manga akció a Lírában!


Sziasztok!
Nemrég rákerestem, hogy van-e valami manga akció a könyvesboltok háza tájékán. 
Volt néhány manga, aminek még hiányzott az utolsó része, vagy éppen csak el akartam olvasni. 
Sajnos mióta az új rendszer van Rukkolán, szinte semmit se tudok happolni, úgyhogy inkább vásárlásra szántam a fejem. 
Általában a Mangattack mangákat akciózzák le, 
és most is ez volt a helyzet, de nem bántam, mert 5 mangára szert is tettem kemény 1200ft-ért. :D
A mangák eredeti értéke 10.000Ft lett volna. 
Úgyhogy aki be szeretne még szerezni néhány mangát, az most tegye meg, mert az akciós 499ft-on felül most még 50%-ot leszállítottak az árukból, és így 250ft-ért kaphatjátok meg őket a Líra boltokban. :)
Nem is értem, hogy miért pont a Mangattack mangákat akciózzák ennyire, pedig azért van néhány manga ami szerintem  "jó" manga kategóriába tartozik. ( Pl. Gravitation ) 
Jó persze jobban örültem volna egy kis Nana akciónak a MangaFan kiadó részéről, de arra várhatunk.
Eddig a legnagyobb akció a részükről 35% volt, ami azt jelentette, hogy az egységes 2000Ft helyett 1300-ért lehetett megvenni.
Persze ez is jobb, mint a semmi, de tavaly óta nem tudok róla, hogy lett volna akciózás.

Nah, mindegy gondoltam szólok azért nektek. :)


Amiket én megvettem:



És ti vesztek valamilyen mangát mostanában? : )

XoXo
Annie

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...