#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. júl. 29.

A mellápolásról + Eveline Slim Extreme 3D Push-Up mellbalzsam teszt


Sziasztok!
Már lassan 1,5 - 2 hónapja használom az Eveline mellbalzsamát,
 úgyhogy megérett egy poszt róla. :)
Előtte azonban szeretnék egy kis kitérőt tenni, és a mellápolásról alaposan beszélni. :)
Mint tudjuk a mell és a nyak nagyon érzékeny testrészünk. A dekoltázsunknál különösen vékony a bőr, ezért az ápolását már fiatalabb korban, a ráncok megjelenése előtt érdemes elkezdeni. 
Sokan egyáltalán nemtörődnek ezzel  és még a testápoló használatát is elhagyjuk ezen a tájékon, pedig nyáron az UV sugárzás miatt még jobban kéne védenünk a bőrünket.
A szép dekoltázs eléréséhez kellőképpen törődnünk kell magával a mellel, és a mell körüli részekkel  egyaránt. A legtöbb nő, amikor fogyókúrázik először a melle "fogy" le egy picit. Ennek az oka, hogy a zsírszövet felbomlik, a kitágult bőr azonban ott marad.
Amikor a kötőszövet és a kollagén nem képes megtartani a zsírszövet súlyát, valamint az izomzat nem tudja megemelni a mellet, a súly lehúzza azt, a bőr kitágul és kialakul a lógó mell. Ebben az esetben a legfontosabb a bőr feszesítése, a külső-belső terápia (krémezés, feszesítő pakolás, tea) és speciális mell masszázs alkalmazása.


Első lépésként mielőtt elkezdenénk a krémek alkalmazását, mint az arcon, itt is végezzünk előtte helyi bőrradírozást, amire az egyik legjobb természetben megtalálható dolog, a zabkorpa. Tökéletes megoldást nyújthat, ha nem akarjátok a bőrötöket egy erősebb, 
durvább szemcséjű bőrradírozónak kitenni. 
A zab ráadásul táplálja a bőrt. Rengeteg testápolóban megtalálható a zab, mint "hatóanyag". 
Ráadásul az ára sem eget rengető. :)


Majd, ha végeztünk a radírozással, amit egyébként elég hetente 2x elvégezni, akkor jöhet a zuhany.
Elsőnek csak meleg vízzel zuhanyoztassuk a mellet és környékét, aztán egy kicsit hidegebb, kb. 20 fokos vízzel is zuhanyozzunk le, mert ez jótékony hatást gyakorol a mellekre. Persze ennek azért nincs annyira látványos feszesítő hatása, valaki teljesen elítéli a módszert mert szerinte hatástalan, de valakinek meg beválik. Ez teljesen egyénfüggő, szóval neked is ki kell tapasztalni. Mindenesetre rosszat nem teszel magaddal, mivel a sportolóknál is ajánlják a hideg-meleg váltózuhany használatát, mert ezáltal megelőzhetjük, vagy csökkenthetjük az izomlázat is. 


Ha a zuhannyal is végeztünk, jöhet a krémezéssel egybekötött masszázs,
 a szebb és feszesebb mellekért. 
Érdemes direkt mellápolásra szánt testápolókat, balzsamokat használni. 
Én is nemrég kezdtem el a mellápolást, amihez külön krémet is vettem. Régebben testápolót használtam, de a mellbalzsamok erre azért valamennyivel alkalmasabbak a célzott hatóanyagok miatt. :)


Rengetegféle mellápoló krém és balzsam található már a piacon. 
Elég nehéz is közülük jót választani. 
A krémek mellett illegális és legális pirulákat is árulnak már mellnövelés címen. 
Mondanom sem kell, hogy ezek nagy része kamuhirdetés. Áldoktorok magyaráznak több oldalon keresztül, és csodákat ígérnek. Itt azért gondolkozzunk el, hogy érdemes-e az egészségünket kitenni egy olyan szerért, amiről nem is tudunk semmit, és a hatóanyagaik is gyanakvásra ad okot. 
Persze sokszor a természetes dolgokat emelik ki, hogy azt higgye a védtelen ember, hogy akkor ez biztos használhat, de rengeteg szintetikus dolog is található ezekben a gyógyszerekben, amiket persze cselesen elrejtenek. 
Ha tényleg hatékony krémet keresünk a dekoltázsunk és mellünk ápolására, akkor ezeket a természetes anyagokat kell a krémekben keresni a hatóanyagok listájában:



* A bőr nedvességének szabályozására: E-vitamin, alga, aloe vera kivonatok, ceramidok, fitohormonok stb.
* A mell selymességéért és a hidrolipid réteg védelméért: kakaó-, és karitévaj, mandula olaj, jojoba olaj
* A revitalizáláshoz és a mikrocirkuláció javításához: a citrom és boróka esszenciális olajai
* A mellek formázásához és a bőr feszességének javításához: pedig retinol (A vitamin), kollagén, elasztin, alga, és szőlőkivonat.


Az sem mindegy, hogy a krémet hogyan alkalmazzuk. A legtöbb mellbalzsamon már fel van tüntetve a helyes használati utasítás, de ha mégsem, akkor ez a kép megmutatja,
 hogy hogyan is kell ezt csinálni. 
A krémeken általában azt az utasítást kapjuk, hogy napi 2x végezzük el a krémezést a tökéletes hatás érdekében. Mindenki döntse el, hogy mennyi ideje van külön a mellápolásra, és, ha belefér az idejébe, akkor reggel és este lefekvés előtt végezze el a masszázzsal együtt.


Eveline mellbalzsam teszt


Nah és a végére hagytam az Eveline mellbalzsam tesztet.  :)
Már a 2. tubust vettem meg belőle mert eléggé a szívemhez nőtt ez a kis krém. 
Sajnos az összetevői nem a legjobbak, de láttam már ennél durvábbat is. :D


A krém egyszerű, a szokásos Eveline-es tubusban kapható. A kupakja nagyon jól záródik, 
szóval nem kell tartani tőle, hogy a táskában kifolyik vagy ilyesmi. 
Mostanában 150ml + 50ml-es tubusokban lehet őket kapni.
A krém önmagában nem csodaszer. 
Megmondom őszintén én azért vettem, hogy a fogyásom következtében 
nehogy megnyúljon a bőröm, és megereszkedjen a mellem. 
Jó mondjuk sajnos nem áldottak meg olyan hű de nagy mellekkel, de azért úgy gondoltam, hogy kell neki a külön ápolás, feszesítés. 

Termékleírás
Mellformázó szuper-koncentrátum
A különleges technológiának köszönhetően amely a Volufiline®-ra épül, a szérum gyorsan feltölti, formázza és megemeli a melleket. Már az első használat után a szérum lifting hatású mikrohálót képez, amely úgy működik mint egy „láthatatlan melltartó”, azonnali „push-up” hatást adva. A szérum hatásosan leküzdi a mellek megereszkedésének tüneteit, a feszesség és rugalmasság vesztését. Megnagyobbítja a melleket, gyönyörű kerek formát adva nekik. A termék nem hat a hormon háztartásra, használható a menstruáció és a menopauza idején, biztonságos az emlőmirigyekre. A szérum ajánlott azoknak a nőknek akik vissza akarják szerezni mellük fiatalos feszességét és rugalmasságát, különösen szoptatás után. 
Persze ez mind szépen és jól hangzik, de mellnövekedést egyáltalán nem tapasztaltam, nah meg a mellem formája sem lett annyira kerekebb. :D Szóval csodák még mindig nincsenek. 
Ami viszont a bőrömet illeti, szerintem 1,5 hónap után rugalmasabb és feszesebb lett. 
A dekoltázsomra is szoktam kenni a krémből, biztos ami biztos.  


A tubus nekem nagyjából 1-1,5 hónapig tartott. 
Mondjuk bevallom nem volt időm mindig kétszer használni a krémet nap-mint nap, de este azért nem hagytam el a dolgot. A krém állaga nagyon sűrű, szóval tényleg elég nehéz krém. 
Nagyjából 4-5 percig azért kell masszírozni mire teljesen beszívódik, de miután megszáradt nem hagy zsíros érzetet maga után, úgyhogy ez külön öröm így nyáron. 


Az illata nagyon erős parfümös. Nem tudom megmondani, hogy milyen illata van, de nekem végül is tetszik, mert olyan frissességet áraszt magából. :D Persze valakinek ez az illat már lehet, hogy zavaró lehet, úgyhogy, aki erre érzékeny az a boltban szaglássza meg mielőtt megveszi. 


Összesítés
* Ár:  A többi krémhez képest olcsónak mondható, 
1800Ft-ért lehet kapni a Rossmann-ban, de, ha akció van akkor 999Ft-ért árulják, 
szóval megéri kivárni az akciót. :)
* Állag: Az állaga jóval sűrűbb, mint egy átlagos testápolóé, 
nem folyik el, könnyen kenhető. 
* Hatás: Mellnövekedést ne nagyon várjunk tőle, 
viszont feszesítésben sokat segíthet.
* Illat: Az illata számomra kellemes, de kissé erőteljes, 
úgyhogy az arra érzékenyek szagolják meg vásárlás előtt.

Összességében nekem nagyon tetszik a krém. Érzem, hogy ápoltabb és szebb a dekoltázsom. Persze én is reménykedtem, hogy egy picit növekedni fog tőle a mellem, de így utólag bevallom gyermeteg gondolat volt. :D 

És ti használtok valamilyen terméket 
a dekoltázsotok és melletek ápolásához? 



Források
http://www.beauty-forum.hu
szepsegmegallo.hu
www.eveline.hu
www.kremmania.hu

6 megjegyzés :

  1. úúú de jó hogy irtál erről...pont ezt néztem ki..hogy akkor megvegyem e vagy se...gondolom nőni nekem se fog ettöl ,de a feszesités elkéne!
    puszi Emi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy segíthettem. :)
      Remélem neked is segíteni fog a feszesítésben.
      Sajnos nekem pici melleim vannak, úgyhogy én csak erről tudok nyilatkozni, nagyobb mellen még nem teszteltem a hatását. :D
      De remélem, hogy beválik neked is! ^^

      Törlés
  2. Örülök, hogy irtál erről a termékről, ritkán lehet olvasni hasonló teszteket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^

      Dejó, örülök, hogy tetszett a bejegyzés. :)
      Remélem segített neked is! ^^

      Puszi

      Annie

      Törlés
  3. Én is hasonló tapasztalatokról számolhatok be.
    Feszesítésre tényleg bevált. Hozzáteszem: mindaddig amíg használja az ember... Tehát a hatás nem végleges.
    A mellnövelés nálam nem volt cél, és nem is tapasztaltam ilyesmit.
    Korábban fogyókúra után használtam.
    Nemsokára újra bevetem, ezúttal terhesség-szoptatás utáni regenerálódási céllal. Meglátjuk segít-e újra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Milyen különös, hogy pont most érkezett a cikkhez hozzászólás, ugyanis én is pont most kezdtem el újra használni. : )
      1 hónapja fogyókúrázom, ismét, és most megint ráfér a feszesítés. (nagyon sajnálom, hogy mellnöveléshez nulla ez a krém,de hát mindegy.. :D )
      A tapasztaltaidat pedig kíváncsian várom,ha gondolod írd meg őket a jövőben. :)

      Annie

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...