#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. júl. 4.

Outfit of the day


Sziasztok!
Régebben nem igazán szerettem magamról egészalakos képeket feltenni,
 de most úgy gondoltam, 
hogy megmutatom miben is voltam ma vásárlókörúton a születésnapom alkalmából. :D
Nagyon sok jó cuccot sikerült, szépen összeválogatva megvásárolni. 
Nem úgy mint, régen, hogy megvettem valamit ,
aztán soha többet nem tudtam felvenni semmihez sem. xD
Az új ruhákról hamarosan jönnek majd képek is. ^^


4 megjegyzés :

  1. Csinos! :) Nagyon tetszik! Jól áll ez a fodros felső!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^
      Bár a fejemen még lehetne mit javítani. :D
      Plusz a helyszínen. :D
      Csak sajna az erkélyen nem sütött a nap még reggel 8kor úgyhogy csak ezek sikeredtek :)

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...