#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. júl. 8.

Blog születésnap + Annie születésnap

Sziasztok!
Tegnap volt a blog és a saját 21. születésnapom is. :D
A blognak pedig már a 2. szülinapja volt. ^_^
El sem hiszem, hogy már 2 éve csinálom rendszeresen azt az oldalt. 
Nagyon sok weboldalam volt régen is, de eddig ez élte meg a leghosszabb élettartamot. 
Igazából szeretem, hogy sok embert ismertem meg a blog által.
A Gyaru FB csoportban is szintén egy remek közösség kovácsolódott össze. 
Rengeteg aranyos és segítőkész emberrel találkoztam és beszélgettem a 2 év folyamán. 
Facebook-on mai napig fel szoktatok venni, tanácsokat kérni, vagy csak úgy beszélgetni,
 és ez nagyon jól esik, hogy tudom, hogy gondoltok rám néha. : )
A levelitekre is mindig válaszolok, mert tudom, hogy számítotok rám. ^^
Remélem, hogy a következő évet is úgymond " együtt" töltjük, és az olvasóim maradtok. :)


Aww, én meg 21 lettem. :D  Borzalmas ez a nagy szám. 
Nem érzem magam ennyinek egyáltalán.  :D
Nem csaptunk bulit az alkalom miatt, de a párommal, anyummal és a szomszédommal azért megtartottuk a "jeles" napot. :D Mivel fogyókúrázom, így csokitortát kaptam diétásan. Wehehe
Elvileg málna lett volna rárakva, de a csoki megdermedt már rajta, így a tortaszelet mellé csipegettük a fincsi málnát. :D  Mindenki tudja, hogy málnamániás vagyok. hehe


Nagyon jó dolgokat kaptam szülinapomra. :)
Páromtól egy nagyon nagyon szép eredeti Swarovski karkötőt, 
amit saját maga választott az üzletben. :)
Nagyon jól választott, mert minden ruhámhoz passzol a fekete színe miatt. ^^
Csak úgy csillognak, villognak a kis csiszolt gyöngyszemek.
 Nagyon szépen mutat a napsütésben! Imádom. :) 


 Anyumtól pedig kaptam egy nagyon szép virágcsokrot. 
Nem gondoltam, hogy lesz virág, mivel mindkettőnknek az a mániája, hogy ne vegyünk virágot, mert csak elhervad, és amúgy is az árából már kijönne egy szép felső. :D xD
Ezen kívül anyumtól pénzt is kaptam, mert tudta, hogy az összes cuccom nagy rám a fogyókúra miatt. 
Ezért ketten elmentünk a múlt héten vásárolni, és nadrágoktól kezdve a ruhákig bevásároltunk,
 és végül is ez volt a szülinapi ajándékom.  :)


Jobbat nem is kaphattam volna. Tényleg az összes rövidnadrágom leesett már rólam,
 úgyhogy jó végre ismét szűk cuccokban járni. :D
Outfit bejegyzések során pedig lassan bemutatom az új ruhákat. :)
Egyelőre még gondolkodom, hogy hol csináljam meg a képeket.
Sajnos egyedül elég nehéz magamról jó képet csinálni.
Pláne úgy, hogy panelban lakom, állandóan sötét van,  és nincs egy deka üres felület sem, 
ahol lehetne fotózkodni. 
Úgyhogy szerintem marad a külső tér, csak ahhoz meg vinnem kell állványt, meg mindenki előtt beállni és pózolni az utcán. :D Vicces lesz, de máshogy nem fogom tudni megoldani. xD


A tortázás után elhatároztuk a barátommal, hogy este elmegyünk az itteni étterembe pizzázni. 
Szerencsére pont "töltőnapom" volt, mert 1 hónapnyi napi 1100-es kalória evés után az ilyen kilengés az anyagcsere beindítása miatt elég hasznos tud lenni,
  úgyhogy ez a fél szalámis pizza most az egyszer
 belefért a dologba. :D
Az új fekete ruhámat vettem fel a pizzázáshoz. Soha nem mentem még sehova ruhában. 
Általában szoknya + felső párosítást kedvelem. 
Viszont így -9 kilóval sokkal jobban éreztem magam egy ilyen szép, testhezálló ruhában. 
Kicsit azt éreztem, hogy szebb vagyok, mint régen.  :D
Nah meg tudom, hogy a páromnak is nagyon tetszettem ebben a ruhában,
 úgyhogy külön öröm volt. :D
Összességében tehát nagyon jól éreztem magam a szülinapomon. 
A legfontosabb emberek velem voltak, és csak ez a lényeg. :)

Remélem jövőre is velem és a bloggal fogtok tartani!
Legyen szép napotok!

XoXo
Annie


15 megjegyzés :

  1. Isten éltessen Téged is és a blogot is :)))

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot Neked és a blognak is! :3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Boldog szülinapot! és blogszülinapot is :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot! A blognak is! :D

    VálaszTörlés
  5. Szia Annie! (:

    Először is: Nagyon Sok Boldog Születésnapot kívánok elsősorban Neked, majd pedig az oldalnak is! ^^ (Még sikerült éjfél előtt írnom, háhá, így a napján köszöntelek! :D)
    Neked nagyon szép évet kívánok, sok-sok örömmel és vidámsággal, az oldalnak pedig legalább ennyi időt és ilyen igényes bejegyzéseket! ^^
    Úgy dukál, hogy "mindketten" kapjatok egy kis meglepit, úgyhogy íme:
    Sok szeretettel Neked: http://kepfeltoltes.hu/130708/annie_sz_linapi_t_bla_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    És sok szeretettel az oldalnak: http://kepfeltoltes.hu/130708/boldog_sz_linapot__fashion_in_japan_t_bla_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    Remélem, tetszenek. :)

    Aztán: az egészalakos kép nem is lett olyan pocsék! Nekem tetszik. ^^
    Amúgy nagyon szép ajándékokat kaptál! *-* És muti majd képet a ruhádról, nagyon kíváncsi vagyok rá! :D

    Amit hozzám írtál, azt nagyon köszönöm, a cseréim közül természetesen nem kerültél le, mindössze a fejlécre kerültél (Fashion in Japan címmel), mint kiemelt csere, linkelve persze. :D De ha ez nem jó, akkor kiteszlek máshová is, nyugodtan szólj! :)

    VálaszTörlés
  6. Upsz, bocsánat, lemaradt: jó éjt és szép álmokat, Annie~ (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nina! ^.^

      Jaj, de drága vagy!
      Nagyon szépen köszönöm! <3
      Ha nem gond ki is rakom a képeket az oldalra! ^_^
      aww málna is van rajta. :DDD ááh nagyon aranyos vagy <33


      Igen igen, utána amikor írtál, akkor rögtön meg is találtam, hogy ott vagyok fent. :D
      Köszönöm, hogy kiemelt helyen lehetek! ^^

      (néha vaksi vagyok, ezt nézd el nekem :D háhá,
      főleg így estefelé, amikor kiveszem a lencsémet. :D )


      Szép napot!!
      puszii

      Annie

      Törlés
  7. Nagyon boldog szülinapot! Párod nagyon érti a dörgést :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösszönöm! :D
      Hát igen, én is meglepődtem a swarovski táska láttán. :D

      Törlés
  8. Boldog szülinapot neked is, és a blognak is :)

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...