#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. júl. 17.

Crystal Nails - Hard Lacquer 53


Sziasztok!
Rég volt már termék teszt a blogon. :)
Most viszont hoztam nektek egyet, mégpedig egy Crystal Nails körömlakkról. 
A lakk egy igazán nyárias, feltűnő rózsaszín árnyalat. 
Anyum nagy kedvence. ( A lakk is az övé) :D
Szám szerint ez az 53-as számú. 


Anyum persze a boltban nem olvasta el rendesen a lakk nevét, 
úgyhogy meglepetésként ért minket a dolog, hogy ez bizony egy matt hatású körömlakk. :D 
Anya persze inkább a fényes lakkokat szereti, úgyhogy szerintem nem fogja használni.
 Ha csak nem ken rá egy fedőlakkot. :D  
(de van egy sejtésem, hogy megöröklöm tőle ezt a lakkot)


A képen csak 1 rétegben láthatjátok a körmömet.
Az én körmeim elég vékonyak, rövidek és halvány színűek, 
szóval bőven elég volt rá egy réteg, persze a hosszabb, vastagabb körmű nőtársaimnak 2 réteg mindenképpen javasolt. 
Tegnap festettem ki vele a körmöm, de nem pattogott úgy le, 
mint az essence lakkjaim, úgyhogy egy plusz pont jár neki. 
Egyedül a körmöm végeinél látható kisebb kopás, de ez szerintem azért van, mert teljesen el vannak törve a körmeim végei, ezért a lakk is könnyebben lejön róla sajnos. :/ 
Valamiért ezen a képen kicsit halovány a lakk színe, így napfényben sokkal erőteljesebb, mint ezen a körmös képen. :D Nem tudom miért, pedig természetes fényben fotóztam. Nah, mindegy.
Összességében nekem tetszik ez a lakk. Szerintem nem is baj, hogy nem fényes hatású. 
A Rossmann üzletekben lehet most kapni ezt a lakkot úgy 600Ft körül. 

És nektek, hogy tetszik ez a lakk? :)


6 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon bejön ez a szín, és a lakk is. Orgona virág színben is kapható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos nem tudom, hogy kapható-e abban a színben.
      Anyum vette a rossmannban, én csak kipróbáltam. :D


      http://www.crystalnails.hu/bolt/koromlakk

      ezen az oldalon találod a teljes kínálat színeit. :)

      Törlés
  2. Nagyon jók ezek a Crytal Nails körömlakkok. Nekem egy piros és egy penész zöld van, de ha fölfestem őket két rétegben alaplakk és fedőlakkal, akkor egy hétig biztos, hogy fent vannak. Tervezek még többet vásárolni, mert húgom sokszor rendel a netről, a webshopjukból, ahol csak 420 ft egy körömlakk, csak nincsenek túlságosan jó színek, sok a szinte egyforma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyumnak is nagyjából 1 hétig tart, pedig ő aztán éjjel nappal mosogat. :D
      Egyedül a matt dolog nem jött be neki, úgyhogy ezért is került hozzám. :D

      Törlés
    2. Én szeretem a matt körömlakkokat, szinte csak olyanom van. Nekem valahogy a csillogós nem tetszik. O.o

      Törlés
    3. Hát én meg mostanában csak átlátszó körömerősítő lakkot használok.
      Valahogy a színekhez most nincs kedvem, pedig már tavasz van vagy mi. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...