#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. júl. 21.

Sunday Diary - Bubu teázás és végre állás?!


Sziasztok!
Ismét eltelt egy hét. 
Sokatoknak írtam, hogy nagy álláskeresésben vagyok éppen, és, hogy nagyon , 
de nagyon sz*rul megy. xD 
Sajnos már a nyár felének vége, szóval a nyaralás idén kimarad. xD
De hát mindegy is. Majd talán jövőre. 
Noémi  barátnőmmel kitaláltuk, hogy találkozzunk a héten, úgyhogy csütörtökön elmentünk cipőt nézni, meg beültünk a BUBU TEA nevezetű helyre. 
 Annyira nem vagyok teás, sőt az ilyen natúr teákat egyenesen utálom. :D
De gondoltam adok neki egy esélyt. 
És jól is tettem, mert szerencsére nincs nagyon tea íze. 
Az szörp, amit a teához kell választani, elveszi a keserű tea ízt. :D
Én mondjuk málnás tejet kértem, de Noémi teásat, szóval mindkettőt kipróbáltam. :D


Utána persze ki kellett próbálnunk a szendvicseket és a tavaszi tekercset is. :D
Nem is tudtam, hogy a tavaszi tekercsben van gomba, én meg jól megettem egyet. XD 
Utálom a  gombát. :D Szerencsére nem volt gomba íze. :D 
A teában lévő bogyók viszont nagyon finik. :D
Nekem  a licsi, marakkuja, joghurt ízű jött be a legjobban. :D
Olyasmi állagra, mint a szőlő. :D ráharapsz és így kipukkan a szádban, és marad egy kis "héja". 


A kajálás, teázás után megláttam az ajtón, hogy ki van írva, hogy eladót felvesznek. 
Na hát én nem hezitáltam. Fizetéskor meg is kérdeztem, hogy aktuális-e még a dolog, mert, hogy nekem is kéne munka hosszabb távra. 
Aztán mondta az eladó hölgy (Phoung), hogy még keresnek, és hogy 3 napos próbaidő lesz. 
És a héten tudnék-e jönni? 
Mondtam, hogy igen, persze hogy tudok.
Aztán másnap délben szólt is, hogy be tudok-e menni. :D
Nem gondoltam, hogy ilyen gyors lesz. Azt hittem, hogy megint le akarnak rázni, ahogy eddig minden munkahely tette. :D 


Aztán így délben gyorsan kapkodva összepakoltam, hogy aznap páromnál tudjak aludni.
Gyors fürdés, hajszárítás, aztán már loholtam is a buszhoz. :D
Eléggé paráztam, hogy milyen lesz, mert még sosem dolgoztam vendéglátásban. 
Nah, meg én csak a gépekhez, photoshophoz, fotózáshoz értek. :D 
Más területen még sohasem voltam.
Az 1. nap is viszonylag jó volt. 
A 2. nap a két főnök nem volt bent, mert a Mondoconon is árulták a teákat. 
Úgyhogy Nefi-vel voltam egész nap. 
Ő a másik eladó lány. Szerencsére nagyon kedves, meg pörgős, tök pozitív személyiség, úgyhogy, ha fel is vesznek örülök, hogy nem olyan emberrel lennék összezárva, aki ilyen kis negatív, 
szomorú hangulatú ember. :D 
Vele tök gyorsan el is ment az idő. 4 óra helyett majdnem 5 és felet maradtam tegnap is.  xD
Barátom is bejött az üzletbe, hogy megnézze milyen a hely. 
Vett magának ő is teát. 
Azt mondta, hogy finom, de a bogyók nem ízlenek neki. :D
Hát ízlés dolga. xD
Mindenesetre tökre örülnék, ha összejönne az állás. 
Végre nem lenne lelkiismeret furdalásom, hogy itthon lakok, és semmi pénzt nem tudok hazavinni, és már iskolát is kijártam.
Az egyetlen gázos dolog az, hogy mire megkapnám az első fizut, már pont vége az augusztusnak, szóval nyaralni nem fogunk tudni menni, még a Balcsira sem. 
Bár lehet, hogy kibírnám a dolgot. Már július vége van és még nem voltam sehol strandolni. xD

Nah, de a lényeg.
Holnap van az uccsó napon a BUBU teában.
Szóval szerintem ki is derül, hogy mi lesz a vége. Felvesznek avagy sem. 
Hát én bizakodó vagyok azért. Szerintem nem vagyok olyan béna. :D
Bár a külföldi vendégeket még nem igazán értem meg, úgyhogy náluk még ki kell segíteni, de a magyarokat már teljesen ki tudom szolgálni. :D

Szurkoljatok!

XoXo
Annie


2 megjegyzés :

  1. Nagyon szurkolok, hogy összejöjjön a meló! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. ^^
      Elvileg felvesznek, csak döntenem kell, hogy bevállalom-e vagy sem. :)

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...