#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. júl. 3.

Csipkés zokni + cipő az ázsiai divat jegyében

Sziasztok!
Már említettem párszor, hogy rá vagyok kattanva a csipkés zoknikra, 
amit főleg magassarkúkkal és különféle cipellőkkel lehet hordani így nyáron ( vagy tavasszal is )
Japánban ennek már évek óta nagy divatja van, de nálunk a zokni szandál téma 
még mindig valamennyire tabunak számít. 
Nemrég vettem egy sima fekete zoknit aminek a tetejét fehér csipke díszíti, 
így gyakorlatilag rengeteg cipővel párosítva lehet hordani. :)
Remélem azért annyira nem néz ki rosszul, mint ahogy hangzik. :D








Inspirációim:



11 megjegyzés :

  1. Neeekem nagyon tetszik! :D Én is akarok csipkés bokazoknit, mikor kicsi voltam olyan sok volt... :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos rendes felnőtt méretben még nem találkoztam hasonlóval. :D
      Mindegyik gyerekosztályról való. :D
      haha

      Törlés
  2. Aranyosan néz ki :))

    VálaszTörlés
  3. Az a dologban a "szemétség", hogy az ázsiaiaknak egyszerűen minden jól áll, a legelvetemültebb dolgok is. Míg ha egy fehér ember veszi fel ugyanazt, akár eléggé proli hatást is kelthet. Oké, stílusérzék, meg minden, de akkor sem ugyanaz a végeredmény.
    Az ázsiaiaknál valahogy olyan természetes hatást kelt minden, cuki babáknak tűnnek. Pl. a napokban történt egy ilyen eset velem: egyszer csak a buszon láttam egy szandált. Igen, először csak a szandálra lettem figyelmes. Olyan magastalpú-sarkú fazon, a talprésze narancssárga, de nagyon. A felsőrésze széles pántos volt, leopárdmintával. Aztán megnéztem a viselőjét, és egy ázsiai lány volt, ami "rendbe tette" az egész képet.
    Ha egy európai lányon látom, akkor nem éreztem volna ennyire klassz viseletnek, legfeljebb feltűnőnek.
    Ilyen ez a zokni is. Tetszik, de nem biztos, hogy felvenném. (Pedig elég őrült cuccokat hordok sokszor.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy szerintem azért áll jól minden nekik, mert ők merészebbek, jóval bátrabbak az öltözködésben,
      mivel sok-sok évig egyenruhában tengetik az életüket.
      Mióta Bp-n járok-kelek én is sokszor figyelmes leszek egy-egy nagyon jó cuccra vagy összeállításra, és valahogy mindig pont egy ázsiai hordja. :D Furcsa véletlenek. :D hehe

      Persze szoktam látni nagyon jól öltözött magyar lányokat is, de az ritkább. :D
      Most mindenki retróba nyomja ahogy elnéztem. (vintage meg társai) :D

      Ezt a zoknit meg nem tudom, de úgy szeretem. :D Mindig is szerettem a csipkés dolgokat, de inkább sportosan öltözködtem régen, és valahogy sose vettem rá magam, hogy fel is vegyem, de most hordom bátran! :)
      És nem rossz az összhatás! Hidd el. :)
      Te is légy merész, nyugodtan. ^^

      Törlés
  4. Nem pontosan értem, miért kellett törölni az előző hozzászólásom, szerintem semmi negatívat nem írtam. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lola!
      Nem töröltem ki, a blogspot néha "játszadozik" és egy egy bejegyzést spamnek vél és azokat elrejti magától. :)
      mindjárt átállítom, hogy látszódjon! ^^

      Elnézést a blogspot nevében! :)

      Törlés
    2. Akkor visszavonom. :)
      Köszi! :)

      Törlés
  5. Annyira aranyosak ezek a zoknik! Egyetlen baj, hogy tényleg csak a gyerekosztályon láttam ilyeneket, nekem pedig "kicsit" nagyobb a lábam, mint az ottani méretek. Jó látni, hogy nem én vagyok az egyetlen, akinek ez bejön.:3 A cipőd is nagyon aranyos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy tetszik! ^^
      Nekem már ez a 2. ilyen csipkés zokni amit vettem.
      Ez a fekete, amúgy hihetetlen, de 38-40-es lábra is simán rámegy.
      A másik amit nemrég vettem, mentaszínben, az már kisebb volt, kevésbé rugalmas anyagú, és kicsit nehezebben jön fel a lábamra, de feljön. :D
      Úgyhogy ne add fel. Keress nagyon gumis zoknikat a gyerekosztályon, ha kell próbáld is fel.
      (u.i.: 180ft egy ilyen zokni) :))

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...