#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 7.

Pénteki Haul - azaz a nagy Ő

Karácsony előtt kinéztem egy nagyon szép krémszínű (beige) kabátot a Promod-ban, de 30ezer forint volt, úgyhogy lemondtam róla, mert ennyiből már egy új telót is lehet venni, amire nagyobb szükségem lenne. :D
 Tegnap viszont suli után betértem barátnőmmel az Allee-ba, mert én hamarabb végzek a sulival, mint a párom, így 2 órát mindig ott nézelődök(ünk). Láttam, hogy leárazás van így bementünk,és nem hittem el, hogy a kabátok felett 60-70%-os leárazós tábla van. Aztán megláttam ,hogy a kabátból amit kinéztem, már csak egy darab van. Itt jött a sokk, hogy tuti, hogy nem az én méretemben lesz. Nem találtam a kabáton a címkét, ezért odavittem az eladóhoz.Végül is a belső oldalán volt, és akkor láttam meg, hogy pont jó a méret. Tökre megörültem neki, gyorsan bele is bújtam, hogy tényleg jó-e, és JÓ VOLT. :D Az a legjobb, hogy a kabáton vannak fekete varrások,meg a gombok is feketék, és így jól áll a fekete hajamhoz is  ^^ Az egész napomat bearanyozta, és vidultam, mint a vadalma, mert 30 ezer helyett, csak 11.900Ft-ért kaparintottam meg. A neten gyorsan rákerestem, hogy van e valami  hibája a kabátnak, hogy ilyen olcsó, de a képek alapján minden stimmelt.Még a gombok is szóval csak nem lehet hibás. :D Na mindegy, ennyi a gyors Haul-os bejegyzésem,és most lássuk a kabátot. 
Saját képet nem tudtam felrakni, mert nem otthon vagyok, de itt a netes képek a nagy ő-ről.:D
(Később majd rakok fel képet úgy is, ahogy rajtam van ^^)






4 megjegyzés :

  1. hát ez nagyon nagyon szép, jó nagy mázlid volt :))) (magadról is rakhattál volna be képet ;)

    VálaszTörlés
  2. igen-igen... most érdemes keresgélni mindenkinek, mert most vannak a leárazások... én is most találtam múlthéten egy trikót leopárdmintával, pont 1 db volt és pont az én méretemben! 3000ft-ról volt leárazva 2000-re + még 25% vip kedvezményt is kaptam szóval megérte körülnézni :)))

    VálaszTörlés
  3. Paphu: persze, hogy rakok fel képet, csak most nem otthon vagyok, de vasárnapra pótlom :D

    Jeni: hát jah, nagyon nagy akciózás van, én is jövőhét pénteken megyek még vásárolni anyummal. :D
    Majd, ha kapok valami jó cuccot, akkor arról is írok. :D

    VálaszTörlés
  4. gyönyörűszép kabi :) i love sales <3 :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...