#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. jún. 10.

Nyárköszöntő nyereményjáték - Nyerj egy eredeti KAT-TUN Cartoon cd-t!


Sziasztok!
Itt a június, hivatalosan is nyár van. Ezt egy jó kis nyereményjátékkal szeretném veletek megünnepelni. 
Egyrészt azért mert olvassátok a blogom, másrészt, mert régen volt már nyereményjáték. :)
Próbáltam egy nagyon híres bandát kiválasztani, hogy mindenki örüljön a nyereményjátéknak. :D
Természetesen egy japán banda cd-je most a nyeremény, ami nem más, mint a 
KAT-TUN együttes Cartoon nevű cd-je egyenesen Japánból. ^_^

A nyereményjáték feltételeit feljebb a képen megtaláljátok.
A jelentkezést csak ebben a bejegyzésben hagyott komment esetén tudom elfogadni!




Segítség:

Az oldal legalján tudod követni a blogot:

A blog FB és Bloglovin' oldala:
 

A megosztás mindig nyilvános legyen, különben nem látom az üzenőfalatokon, 
amikor leellenőrzöm a jelentkezéseket


Hogy kell a képet/bejegyzést megosztani?






Jelentkezés Példa: 
1) Szia ...... néven követlek a Blogon/Bloglovinon
2) ....... néven like-oltam a blogot Facebook-on. 
3) ...... néven osztottam meg a képet FB-on
4) - 5) Jelentkezem a játékra


Sok szerencsét mindenkinek!
További szép napot! ^_^


27 megjegyzés :

  1. Szia!
    Kokuszmongi néven követlek a bloglovinon.
    Emese László néven osztottam meg és lájkoltam a képet a Facebook-on. :)
    Jelentkezem a játékra. ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Andy néven követlek a Blogon. ;D
    Andy Barna néven like-oltam a blogot és osztottam meg a képet Facebook-on. ^^
    Jelentkezem a játékra. :3

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ruriko néven követlek a blogovinon.
    Farkas Réka néven osztottam meg és lájkoltam a képet Facebook-on. (www.facebook.com/rurikochaan) :$
    Jelentkezem a játékra! ^^

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Pierce néven követlek a a blogon. :)
    Mónika Mrena néven osztottam meg a képet és lájkoltam a blogot Facebook-on.
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :33

    VálaszTörlés
  5. Sya.^^
    Rima Tyouya néven követlen a blogon.
    Shooter Black Rock néven osztottam meg a képet & lájkoltam a blogot Facebook-on.
    Jelentkeznék a játékra :3

    VálaszTörlés
  6. Sziaa!
    Nikolett Molnár néven követlek a blogon,ezzel a névvel like-oltam a Facebook blogot,és osztottam meg a képet.
    Jelentkezem a játékra!:)

    VálaszTörlés
  7. Szija.!
    SakuLee néven követem a blogot.!! x)
    Sylvi Szopota néven like-oltam facebookon a blogot és osztottam meg a képet.! :3
    Jelentkezem a játékra.!! ^-^

    VálaszTörlés
  8. Szia, Bakonyi Beatrix néven követlek a Blogovinon, Bakonyi Beatrix néven lájkoltam az oldalt és osztottam meg a képet Facebookon és szeretnék jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Jászter Vanda néven követlek Bloglovinon.
    Vanda Jászter néven követem a blogot.
    Vanda Jászter néven lájkoltam az oldalt és osztottam meg a képet facebookon.
    Jelentkezem a játékra! ^-^

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    BB néven követlek Blogon
    Bogi Csiklya néven lájkoltam az oldalt és ezen a néven osztottam meg a képet is Facebookon^^
    Szeretnék jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! ^-^
    明美 三湯 neven kovetlek a blogon.
    Darinka Anna Balogh neven lajkoltam a Facebook oldalt, es osztottam meg a kepet.
    Szeretnek jelentkezni a jatekra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://m.facebook.com/balogh.darinka?fref=nf - Evvel a Facebookal lajkoltam a Facebook oldalt, es osztottam meg a meg a kepet.

      Törlés
  12. Szia! :D
    Vivien Molnár néven követlek a Blogon.
    Vivien Molnár néven like-oltam a blogot Facebook-on.
    Vivien Molnár néven osztottam meg a képet FB-on.
    Jelentkezem a játékra! :D

    VálaszTörlés
  13. Szia:)helló:)
    Brigi Senkó néven követlek a Blogon.
    Brigi Senkó néven like-oltam a blogot Facebook-on.
    Brigi Senkó néven osztottam meg a képet FB-on
    Jelentkezem a játékra:) :D:D

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Rebeka Huber néven követlek a Bloglovinon.
    Rebeka Huber néven like-oltam a blogot Facebook-on és osztottam meg a képet FB-on.
    Jelentkezem a játékra! :)

    VálaszTörlés
  15. Szióó!
    яeichi▲ néven követlek a blogon,
    Vinny Várkonyi néven osztottam meg a bejegyzést, és ugyanezzel a névvel kedveltem a bloghoz tartozó FB oldalt.
    Jelentkezni szeretnék a játékra! (◠‿◠✿)

    VálaszTörlés
  16. Szia
    Tina néven követlek a blogon
    Bettina Nagy néven osztottam és likeoltam facebookon
    Jelentkezni szeretnék a játékra :)

    VálaszTörlés
  17. Sisia
    Lisianthus néven aláírva ismertlenül kommenteltem eddig a blogodon mostantól viszont Lisianthus néven fogok.
    Lisianthus Egyenruha néven foglak követni a facebookon.
    Jelentkezem a játékra.

    VálaszTörlés
  18. Szia, P Betti néven követlek a Blogon/Bloglovinon.
    Bettina EperCat Pleck néven like-oltam a blogot Facebook-on.
    Bettina EperCat Pleck néven osztottam meg a képet FB-on.
    Jelentkezem a játékra!
    Köszi~ Szia!

    VálaszTörlés
  19. Szia! Szabó Andrea néven követlek a Blogon/Bloglovinon.
    Szabó Andrea Yunina néven like-oltam a blogot Facebook-on.
    Szabó Andrea Yunina néven osztottam meg a képet FB-on.
    Jelentkezem a játékra!
    Köszi <3

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Arina Taylor néven követlek a Bloglovinon. Ugyanezen a néven like-oltam és osztottam meg a képet facebookon.
    Jelenetkezem a játékra! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia
    Regina Kovács néven követlek a Blogon/Bloglovinon.
    Izumi Sena néven like-oltam a blogot Facebook-on.
    Izumi Sena néven osztottam meg a képet FB-on
    Jelentkezem a játékra! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia:)
    kameholic néven követlek a Blogon.
    Andrea Velner néven like-oltam a blogot Facebook-on.
    Andrea Velner néven osztottam meg a képet FB-on.
    Szeretnék jelentkezni a játékra :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      csengee néven követlek Blogovinon
      Csenge Mellik néven lájkoltam az oldalt és osztottam meg a képet Facebook-on
      Szeretnék jelentkezni a játékra ^^

      Törlés
  23. Szia!
    Zsófia Végh néven követlek Bloglovinon, ezen a néven like-oltam a blogot és osztottam meg a képet Facebookon.
    Jelentkezem a játékra :D

    VálaszTörlés
  24. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  25. Szia! *-*
    Zsofia Olah néven követem az oldalt bloglovinon,Oláh Zsófia néven likeoltam az oldalt és osztottam meg a képet
    Jelentkezem a játékra! >.<

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...