#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. jún. 6.

Sailor Moon Crystal - Megjelent a legújabb trailer!


Ááááááá.. Sziasztook! :D
Végre kiadták az első sailor moon trailert. Tavaly óta várok erre. :D
Meg is néztem gyorsan a trailert.
Vegyes érzéseim vannak az animével kapcsolatban. 

Nem tudom, hogy csak nekem fura, de olyan túl nagyra sikerült a haja a fejéhez képest. Lehet, hogy csak megszoktam a régi verziót, de ez most olyan kis "butyuta" számomra. :D
Oké megpróbálom megszokni valahogy. 

▼ Bal oldali a képregény jobb oldali a 92-es animéból van.


▼ Bal oldali a régi anime jobb oldali a képregény. 


▼ Bal oldali a régi anime jobb oldali a képregény. 


Az új 2014-es verzió állítólag jobban igazodik a régi Sailor Moon manga rajzolásához, amit én annyira nem vettem észre, de hát ők tudják.  :D


A hátterekre és a grafikára úgy alapjáraton szerintem nem lehet panasz. Valószínűleg az átváltozás jelenetei is gyönyörűek lesznek, legalábbis egy pici részletet már láthatunk a trailer-ből, de egyelőre ez még édes kevés a véleményalkotáshoz.


Luna karakterével is kicsit bajban vagyok. Ő is olyan kis suta lett szegény. :D Szerintem sokkal jobban nézett ki a régi verzióban. Nyilván ez is megszokás kérdése lesz, de ahogy ránézek már túl "cukira" sikerült. Lehet, hogy már idős vagyok én ehhez. :D 
Azért nagyon remélem, hogy a sztori jobb lesz és a történet előrehaladásával 
az új grafikát is sikerül megszoknom a végére. 

▼ Bal oldali a 2014-es a jobb oldali az 1992-es verzió Lunából.


▼ És a végére még egy utolsó összehasonlítás. 
Bal oldali a 92-es jobb oldali az új karakter design.


Trailer


Nektek, hogy tetszik a trailer? ^_^

7 megjegyzés :

  1. Aajjj nekem is az egész annyira fura. Persze tudhattuk, hogy nem lesz olyan, mint a régi. Nagyon remélem, hogy megszokjuk és én is a sztoriban bízom, hogy jó lesz. Kíváncsi vagyok. Sztem is hülyén nagy a haja a fején xD Luna viszont tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OKé nyilván én sem azt vártam, hogy olyan legyen, mint a régi, de Bunny arca de főleg a nagy haja tényleg fura lett. Mondjuk a többiek viszont úgy ahogy tetszenek, már amit látni a képekből, meg a trailerben is. Azért reménykedek, hogy gyorsan megcsinálják hozzá a magyar feliratot és élvezhetjük mi is. :D

      Törlés
  2. 94ben születtem. Ezen a mesén nőttem fel, amikor adták az RTLen :) Ez a kedvencem azóta is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én 92-es vagyok, de én is néztem az rtl-en is meg a német rtl II csatornán is mindig ment. :D Nem értettem belőle semmit, de mindig megnéztem. :D

      Törlés
    2. Akkor nem sokkal vagy idősebb tőlem :P Én is német adón mindig néztem meséket. Kedvenceim a DoReMi meg a Kamikaze Kaitou Jeanne voltak :D jajjj meg a Wedding Peach :D
      Nyáron szerintem tartok egy Sailor Moon maratont :)

      Törlés
  3. A haja sajnos nagyon szar lett, és pici a feje, én azt vàrta h szebb lessz mint volt...de nem sajnos :-( :-( :-( :-( :-(

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...