#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. jún. 14.

Makeup Revolution Iconic 3 teszt - Makeup Revolution London Iconic 3 review



Sziasztok! Végre bemutathatom nektek ezt a gyönyörű Makeup Revolution palettát, ami az Iconic 3 nevet kapta, a népszerű Naked 3 paletta jóval olcsóbb alternatívájaként. A palettát egyébként Calo(z) blogján nyertem még május közepén. Azóta sokat használtam, így már tudok nyilatkozni róla. A teszt képeket és a véleményemet a "tovább" gomb megnyomásával olvashatjátok.



Nagyon örültem neki, hogy én nyertem ezt a palettát, mert pont előző héten nézegettem én is ezeket a palettákat, és az árukat tekintve is nagyon megéri beruházni rá.  1890 Ft darabja, 
és ezért 12 színt kapunk. A design nagyon egyszerű, sima fekete műanyag. Nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat, de zárni jól zár a fedő, úgyhogy nincs baj vele. Olcsó műanyag, de szerintem ebből következtetést nem érdemes levonnunk. 


Klikk tovább a teszt képekhez & értékeléshez. 



SWATCHOK

Sajnos én nem vagyok még büszke tulaja Naked palettáknak, 
de azért összehasonlításképpen hoztam nektek egy képet az eredeti példányról is. :) 
A színek összességében tetszenek. Abszolút mindegyik kihasználható. Balról indulva a rózsaszínesebb árnyalatokkal egyszerűbb nappali sminkeket tudunk vele készíteni, de a végén található sötét színeknek köszönhetően buli sminket is alkothatunk belőle. A paletta tartalmaz gyöngyház és matt színeket is, ez a teszt képeken jól látszik is.  A swatch képeken nem alkalmaztam alapozót a szemfestékek alá.
 Nyilván sokkal intenzívebb lenne szemhéjalapozóval, 
de szerintem az alapozó teljesen elhagyható, mert jól pigmentáltak a színek. 
Szerintem látszik is, de én főleg a jobb végén található színeket használom gyakrabban. :D 
Ha megyek valahova, ami nem csak bevásárlás, akkor a sötétebb színeket veszek elő 10-ből 9x. 
A rózsaszínesebb árnyalatokat akkor használom, ha sietek, vagy csak leugrok boltba, mert ezekkel nem nagyon lehet hibázni. :D  A tartósságával kicsit vannak gondok, de ez egy 1800 ft-os palettánál szerintem nem felróható hiba. Lehet, hogy szereznem kéne egy jó kis szemhéjalapozót, és akkor nem mászna el nap végére.


Naked 3
Iconic 3


► Természetes fényben (balról jobbra haladva)

► Vakuval fényképezve

► Szintén természetes fényben, a palettával együtt. 

Mondhatni teljesen elégedett vagyok a termékkel, valószínűleg más színekben is be fogok szerezni még ebből a márkából. Most pont ki is néztem egy teljesen matt barna árnyalatokat tartalmazó palettát, lehet, hogy arra még rávetem magam a közeljövőben. :D 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...