#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. jún. 16.

100happydays - és egy kis személyes

Sziasztok!
Mióta befejeztem a sulit, elég unalmasan telnek a napjaim. Ezért is "tűntem el" mondhatni a személyesebb jellegű bejegyzésekkel. Sajnos van olyan hét, amikor az egész 7 napban az volt az egyetlen eltérő dolog, hogy akciós volt az avokádó, és végre tudtam fincsi egészséges csokipudingot csinálni belőle. :D haha

Day 1.: Málna! Imádom. A legjobb gyümi a világon. Egész évben erre várok. :D
Nemrég pedig elkezdtem hostesskedni, amit egy barátnőmnek köszönhetek. Úgyhogy, ha olvassa, akkor innen is köszönöm neki. Már pont meguntam, hogy a napi 10 álláshirdetésre elküldött emailből senki nem jelez vissza, úgyhogy eléggé el voltam mostanában keseredve,
 hogy hogyan lesz így pénzem egyáltalán. 
Oké kell a pénz, de nem minden áron. Nem fogok olyan helyen dolgozni, ahol teljesen kihasználnak.
Voltam olyan "állásinterjún" ami egy bazi nagy kamu volt, úgyhogy már eléggé kétkedve fogadom a mostani telefonhívásokat, akik állást akarnak kínálni. 

Day 2. : Bográcsozós chill out . ^^
A hostess meló jó lenne. Nem szakadsz annyira bele, csak a lábad fáj, de az nagyon, a napi 12 órás állástól. Igazából annyi vele a probléma, hogy nem folyamatos. Most is pl. 2 hét eltelt, hogy nincs most munka a számomra, úgyhogy pangás van. Legtöbbször olyan embert keresnek, akiknek van kocsijuk is, hogy vidékre is ki tudjanak menni dolgozni. Nemrég a Camponában dolgoztam, Milkát kellett promózni és az elég jó is volt. Ketten voltunk együtt, nem is volt uncsi, a tesco-s dolgozók is jó fejek voltak velünk, plusz a főnökök sem a 40-50es korosztályba tartoznak, úgyhogy teljesen ki lehet velük is jönni, ennél jobb meló nem is kéne. :D Csak lenne minden héten legalább 1-2 ugyan ilyen melós nap. wáh

Day 3. :  A 62. Hónapfordulónk.  ^_^ 
Százszor jobban megérné hosstess melókat csinálni, ha folyamatosan lenne munka. Mert még az előző munkahelyemhez képest negyed annyi idő alatt tudok vele megkeresni ugyan annyit.
Na de mindegy, hanyagolom inkább ezt a témát, mert csak ideges leszek. :D
Inkább áttérek a pozitív dolgokra is.  ^_^

Day 4. : Sünbalázs. :D Sünimentés bográcsozás  után.
Most pár hétig nálunk és a szomszédunknál lakik, ameddig meg nem erősödik a drágaság. ^_^
Nemrég én is belekezdtem a #100happydays nevű kis játékba. 
A lényege, hogy minden nap fel kell ismerned, hogy mi az ami éppen boldoggá tett. Ha van rá lehetőséged fotózd le, de, ha nincs, akkor egy hozzá hasonló képet is ki lehet tenni, vagy mondjuk egy weboldalt, ami aznap nagyon tetszett, vagy egy videót, amin sokat nevettél, egyszóval bármit. 

Day 5. : Az MBLAQ úgy néz ki tényleg jön hozzánk. *_* Nagyon remélem, hogy nem átverés. :D 
Most tartok a 9. napnál, úgyhogy gondoltam ki is rakom az eddig összegyűlt képeimet, hátha érdekel valakit. ( Ezeket láthatjátok végig a bejegyzésben ) Legtöbbször csak telefonnal kattintottam egyet, és valami alkalmazással feltuningoltam, ezért a minőség nem mindig dicséretes. Gomene! ^_^


Nemrég kaptam fizetést, és gondoltuk barátnőmmel elmegyünk shoppingolni, turkálózni meg ide-oda mászkálni. Persze amikor pénzzel megy el vásárolni az ember, akkor persze, hogy semmit nem tud megvenni, amit eredetileg akart. :D  Még jó, hogy a Nana manga legújabb 15. kötetét előrendeltem, és úgy vettem át személyesen a könyvesboltban, különben sanszos, hogy nem lett volna még ez sem. :D 
Hetek óta vadászok Kallos - keratinos hajpakolást, most még voltunk külön fodrászkellékesnél is, és ott is elfogyott. xD Ilyen az én szerencsém. 
Day 7. : Az év első dinnyéje. Nyammi..^^
 Hazafelé tartva, még volt bő fél óra a vonatom indulásáig, úgyhogy beszereztem az új Mondo magazint is, úgyhogy a shopping napból csak az otaku énemnek tudtam örömet szerezni. :D Végül is nem baj, úgy is régen vásároltam magamnak. (leszámítva a kaját, fogyó eszközöket ) Pláne újságra nem költök már. Teljesen feleslegesnek érzem manapság az újságok megvásárlását. Általában kölcsön kapok párat, azokat elolvasom és kész. A Mondo-t pedig Eszter miatt vettem meg. :D Az előző Mondo-t pedig a saját cikkem miatt. haha

Day 8. : Új blog design. 
 Gondolom mindenkinek feltűnt az is, hogy új a blog design. Kicsit letisztultabb lett a "banner" is. 
Annyira letisztult, hogy csak szöveg lett végül belőle. :D
Sokat próbálkoztam, hogy megfelelő bannert alkossak, de végül mindig túl giccsesre sikerült, aztán gondoltam az egyszerűség néha jobb, és így választottam ki ezt a jó kis betűtípust, ami szerintem illik az oldalhoz. Remélem azért nektek is tetszik. :) Megpróbálok mindig úgy design csinálni mostanában, hogy a fiú olvasóimnak is megfeleljen, de a nyár elragadott, ezért is van most pillangós háttér a szürke csíkos helyett. :D Elnézést fiúk! Legközelebb tényleg megpróbálok valami unisex designt csinálni. Hm.. vannak egyáltalán fiú olvasóim? :D Ha igen, írjatok gyorsan egy kommentet! 
Még van néhány apróság, ami nem túl feltűnő, de megváltozott. Jöjjön rá mindenki, hogy mik azok. :D haha
Nahjó, az egyik az, hogy a japán magazinokat már itt a menüben is elérhetitek egy kattintással. Tehát, ha valaki csak a magazinokat szeretné átlapozni, akkor semmi más egyéb bejegyzés nem fog megjelenni, csak az újságos bejegyzések. :) 

Day 9. : Barátommal végre megnéztük az Elfen Lied animét
Régebben sose volt időm, vagy energiám leülni, és végignézni az animéket amiket letöltöttem, pedig esküszöm imádom őket. Mindig közbejött valami vagy tanulnom kellett, házik blab blab. (plusz asztali gépem van és eléggé nehéz a gép előtt a székemben ülni. Nem valami kényelmes. :D 
Bezzeg, ha laptopom lenne, ki se lehetne robbantani az ágyból ) Mostanában mivel 10ből 9x itthon ülök elég sok időm marad ezekre is. (kivéve, ha hostess meló van a héten, mert az annyira leszívja az agyamat, hogy csak feküdni van kedvem azon a héten ) :D
Úgyhogy kb. 3 sorozatot be is fejeztem elég rövid idő alatt. Ebben benne volt az Elfen Lied is, amit barátommal együtt néztünk meg. Aztán megnéztem nagy szenvedés közepette az Air-t is. Nem nyerte el túlzottan a tetszésemet, de, amibe belekezdek, azt mindig befejezem, még, ha halálra unom akkor is. xD 

És ti milyen animét néztetek mostanában? ^_^


U.i.: Ne felejtsetek el játszani ezen a klassz nyereményjátékon! ^^
Klikk a képre!


XoXo
Annie

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...