#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 16.

Nagy Sunfleur teszt - Csokis, Uborkás , Kénes arcradír

Sziasztok!
Még télen kaptam a Sunfleur cégtől tesztelésre termékeket. Az egyik a kénes arcpakolás volt, a másik pedig egy ránctalanító krém anyumnak. Mivel a kénesről azt hallottam, hogy nagyon jó így nem haboztam, és megvettem az uborkás és a csokis arcpakolást is. Mind a három pakolást 1-1 hónapig tesztelgettem. Ezért is írom meg ilyen későn róluk a bejegyzést. :D  Legszívesebben egyik nap ezzel a másik nap a másikkal kentem volna be az arcomat, de így biztosabb összképet kaptam a termékek hatásáról. :)
Az uborkásat már régebben leteszteltem, a tesztet itt megtaláljátok " KLIKK
A csomagolása ugyan megváltozott az uborkásnak, de a régi és az új kiszerelés között a csomagolásán kívül nem vettem észre különösebb dolgot. Talán a réginek mintha kicsit sűrűbb állaga lett volna. :)



Az első kapott termék amit kipróbáltam az a Kénes arcpakolás volt.



Eleinte féltem, hogy tényleg az az igazán kénes szaga lesz, mint amilyet még az általános suliban szagoltam kémia órán, de nem! :D
Az állaga nagyon sűrű, talán fogkrémre emlékeztet. 
Az illatával sincs bajom, sőt én valamiért kedvelem is. Amikor lemosom, csak utána szoktam érezni egy enyhe kénes illatot, ami másnapra már el is illan. ( Én este lefekvés előtt szoktam pakolást felrakni.)
A kénes arcradír zsíros és pattanásos bőrre való. Csökkentik a gyulladásokat, és gátolja a faggyúmirigyek fokozott működését. -> Írja ezt a doboza. 

Én már egy fél éve használom ezt a terméket, és azt kell, hogy mondjam, hogy az egyik legjobb arcradírom. 
A kénes után az uborkásat szoktam még felrakni, elvileg így hatásosabb.
A bőröm puhább tőle, és ha van egy "kezdődő" pattanásom, akkor másnapra általában lehúzza a pirosságot. 
A fokozott faggyútermelést nálam nem állította meg, de igazából nem is vártam. Mindig is nagyon gyorsan zsírosodó bőröm volt, akkor is, ha olcsó terméket használtam , meg akkor is, ha drágát. 
A pattikra való jótékony hatása miatt, beszereztem már egy második flakonnal is. Nagyon meg vagyok vele elégedve. :) 

Az arcradír majdnem olyan, mint egy pakolás, csak itt száradáskor nem le kell mosni rögtön, hanem először szépen le kell dörzsölni az arcról. Ez egy kicsit kellemetlen, húzós érzés, főleg, ha egy hajszál beleszárad, de igazán elviselhető, nem fájdalmas. :)

És egy poén kép, amikor a radír a fejemen van.
Ijesztő mi? :D  xD



Csokis krémpakolás szőlőmagolajjal

A csokis krémpakolást én magam vettem meg, mert sok bloggernél olvastam, hogy nagyon bejött nekik, úgyhogy én sem hagyhattam ott a Dm-ben. 
A dobozán lévő leírás szerint, stimuláló, regeneráló hatása van. Shea vajat tartalmaz, ami jó hatással van a bőr egyensúlyára. Anti-oxidáns anyagokban és telítetlen zsírsavakban gazdag. 

A javaslat szerint vastagon kell bekenni az arcot, majd 20 percig rajta hagyni. Ezután langyos bő vízzel lemosni. 

Az illata valami csodás mesés. :D  
Már ezért megéri megvenni. Igaz nekem utána mindig csoki ehetnékem van. >.<" 
Az állaga olyan, mint a csokis hab a csokitortában. :D Nagyon jól néz ki, és kellemes a felvitele. Könnyed, nem ragad. Nagyon jó. ( Az ember legszívesebben belenyalna xD )
A bőröd kb 5 perc után elkezd "nutella" vagy barnító színűvé változni, ez tök vicces. :D Persze ez a lemosása után nem hagy semmi nyomot. : )

Nagyon régóta használom ezt a pakolást. Szintén maximálisan meg vagyok vele elégedve. A bőröm puhább lesz tőle, és az arcszínem is valahogy szebb tőle. :)
Néha a kezemre is szoktam kenni, ha valamiért kiszárad. :)



3ból 3 krém bevált nálam úgyhogy egyre valószínűbb, 
hogy hűséges vásárlójuk leszek a Sunfleur-nek. :)

Weboldaluk: 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...