#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 19.

BB krém a Niveától?

Sziasztok!
El sem hiszitek, hogy mit találtam. :D 
Elkezdtem picit átrendezgetni a régi újságjaimat, és egy 2008-as BravoGirl magazinban találtam 
egy Nivea termékmintát. 
A neve " Be Beautyful " színezett hidratáló krém. Tökre meglepődtem, mert nem hallottam még, 
hogy a Nivea is piacra dobott ilyen krémet,ráadásul jóval a Garnier BB előtt. 

Ti ismeritek ezt a krémet? 
Mi a véleményetek róla? 

Hoztam róla pár képet is :)
Szívesen kipróbáltam volna a krémet, de mivel több éves termékmintáról van szó, nem mertem az arcomra kenni. :D Nem volt büdös szaga, úgyhogy szerintem még nem járt le, de azért nem mertem, csak a kezemen próbáltam ki. 







6 megjegyzés :

  1. a bb krém is csak egy színezett hidratáló amibe van fényvédő is. azután mondhat bárki bármit hogy nem így van, szerintem akkor is :D

    VálaszTörlés
  2. persze hogy az, csak az igazi BB körül van egy misztikus rajongás :DDD xD

    sőt a Garnier BB-t erősen veri az essence színezett hidratálója.

    VálaszTörlés
  3. Annie, te próbáltad az essence BB-jét? Mesélj már, milyen :)

    VálaszTörlés
  4. Paphu, persze hogy próbáltam. Írtam is róla tesztet :)

    http://japan-trend.blogspot.com/2012/04/essence-my-skin-tinted-moisturizer.html

    VálaszTörlés
  5. köszi, már el is olvastam :) múltkor nagyon hesszeltük, h akkor most vegyük-e, ne vegyük-e, de lesz ebből vásárlás :D
    tartósnak mennyire tartós? kifényesedés, színkopás, bármire rosszaság? :)

    VálaszTörlés
  6. hát mivel mostanában nagyon kiragyásodtam nem igazán hordtam utcán az essence-t, mert arra azért édes kevés a fedése. :D
    De otthon egyszer volt rajtam egész nap, a kifényesedés kb. annyira van jelen, mint bármelyik más folyékony alapozómnál.(az én bőröm extra gyorsan fényesedik ki, úgyhogy én ezt a tényezőt már nem is veszem figyelembe a krémeknél :D )
    Én amúgy 2 rétegben vittem fel az essence-t és nem vettem észre különösebb színkopást.
    Szerintem jó kis krém, nekem tetszik. Ha nem vagy nagyon pattis, akkor simán felválthatja az alapozót szerintem.

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...