#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 16.

Essence My Skin tinted moisturizer - színezett hidratáló teszt

Sziasztok!
Csupa jókat olvastam erről a MySkin-es színezett hidratálóról, így a Müller kuponommal meg is kaparintottam elég olcsón. Kb. 530Ft-ért. A boltban nagyon vacilláltam, hogy melyiket vegyem, mert az essence-nek van egy másik színezett hidratálója, mégpedig ez:


Nagyon csábított, hogy a Pure Skin színezett hidratálóját is megvegyem, mivel ez elvileg pattanások ellen is használ. A Pure skin állaga jóval sűrűbb, mint a a My Skin-nek. Ezáltal a fedése is erősebb, és mattosít is. Nem volt belőle teszter, de a színére ketten is kíváncsiak voltunk, úgyhogy az egyiket megbontottuk, hogy nem túl sárgás-e, de egyáltalán nem ütött el a kézfejem színétől. :) 
 Mivel egy Catrice alapozó is volt már a kosaramban, így csak egy krém jöhetett velem, mégpedig a My Skin-nek a hidratálója. A döntésemben közrejátszott a fincsi barack illat, és a könnyebb állag. Na meg UVA/UVB szűrőrendszerrel rendelkezik, ami tavasszal és nyáron nem elhanyagolható dolog. Ennek ellenére lehet, hogy a Joy-napos Müller kuponommal a Pure Skin-t is megveszem, még nem tudom. :D
Na de jöjjenek a teszt képek és az összegzés a krémről. :))






Essence My Skintinted moisturizer - 
színezett hidratálókrém vélemény

- Összességében nagyon meg vagyok elégedve a krémmel, mert ahhoz képest, hogy nem alapozóval van dolgunk, igen jól fed, kiegyenlíti a bőrszínt és a kisebb bőrhibákat is elfedi. ( Persze a nagyon pattanásos bőrűeknek ez a krém szerintem kevésnek bizonyulna ) 
- Vizes állagú, nagyon egyszerű felkenni, nem szükséges hozzá ecset. 
- Nem fénylik, nem csillog, sokkal jobbnak találom a Garnier BB krémnél. Egyáltalán nincs olajos hatása. ( A dobozára amúgy rá is van írva, hogy olajmentes ) 
- Az ára nagyon kedvező, 20%-os kupon nélkül is csak 600Ft körül van, amiért 50ml-t kapunk. ( Ugyan annyit, mint amennyi a Garnier BB-ben van ) 
- A light skin árnyalat az én hulla fehér bőrszínemhez is tökéletesen igazodott, igaz kicsit sárgásnak tűnik, amikor kinyomod a flakonból, de abszolút igazodik a bőröd színéhez. 
- A barack illat még plusz ráadás, nagyon fincsi. :)
- Szerencsére az UVA/UVB szűrővel is rendelkezik, tehát, ha nyárra valami könnyebb krémet keresel ez tökéletes választás lesz. 
- A krém dobozán lévő magyar leírás egy nagy katyvasz. Össze vissza dobálóznak a szavakkal és gyakran a mondatoknak sincs értelme, mert kihagyták a mondat végi pontot, és így egybefolyik az egész. ( Meg rosszul is vágták le, és a fél szöveg lemaradt) Lehet, hogy nekem nem volt szükségem a tájékoztatóra, de aki nem ismeri ezt a terméket igen csak nézheti, hogy "ez most mi?? "
Remélem, hogy csak az enyémen ilyen gáz a címke. :D 

Lefotóztam nektek az összetevők listáit, és a "híres" címkét.
(Nagyobb képért jobb klikk -> kép megnyitása új lapon.)

Remélem tudtam segíteni nektek a döntés mellett vagy ellen. :)
Ti kipróbáltátok már ezt a krémet? Nektek bejött?

5 megjegyzés :

  1. Pesten hol kaphato?essence àllvànyon sehol se làttam,se dm en,se rossmannban

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Budapesten én eddig mindenhol megtaláltam eddig. De ezt pl. a Müllerben vettem. ( Europheum - Blahán van )
    Csalóka mert nem az essence állványon van. ( ott csak a smink cuccok vannak meg a körmös dolgok)
    Ezeket külön az arcápolási termékeknél találod.

    A müllerben az alsó szinten található ez a krém.
    A MySkin összes termékcsaládja és a PureSkin is.

    Remélem segítettem.
    Holnap megyek az Allee-ba, megnézem még egyszer, hogy ott van-e, mert arra most nem emlékszem biztosan : )

    VálaszTörlés
  3. lehet ilyet rendelni?? messze vok pesttől:|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendelésről nem tudok sajnos. Essence cuccokat nem igen árulnak neten szerintem. ( Kivéve vatera és társai )
      Ez a krém amúgy bármilyen Rossmannban és DM-ben megtalálható. Én mondjuk Müllerben vettem. Ha nálatok nincs egyik ilyen bolt sem, akkor írj rám, és megdumálhatjuk, hogy veszek neked egyet és feladom postán. : )

      Törlés
  4. okés.. majd megnézem a dm-be de ha nem lesz akkor szólok:)) és kösziiqq

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...