#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 10.

Milyen alapozót válasszak? HELP!

Sziasztok!
Van egy 50%-os kuponom, amit be lehet váltani 1 db sminkcuccra. 
Mivel az alapozók elég drágák, így arra gondoltam, hogy erre használom el a kuponomat.
Nézegettem krémmánián az alapozókat, de nem tudok dönteni.
Nekem eddig csak Oriflame-es alapozóm volt, drogériás még nem. 
A kupon sajnos korlátozva van, mert csak Alverde, Astor, L'oreal, Manhattan, Maybelline, Max Factor, Miss Sporty, Rimmel, S.He márkákra vonatkozik.

Én eddig a Loreal alapozókkal szemezgetek, de még mindig nem tudok dönteni. 

Egy kis infó a bőrömről.
- nagyon gyorsan zsírosodik, kifényesedik
- "piros" napokon pattanások is előfordulnak
- nagyon fehér vagyok, és ez általában nem jó, mert sok alapozónál nem találok világos árnyalatot, 
csak olyat ami nagyon sárgás :/  (ált. porcelán színű a jó)

Aki használt már többféle drogériás terméket, és a bőre hasonló, az tudna nekem ajánlani valami alapozót?
Nagyon megköszönöm ^_^

Eddig amit kinéztem:
Loreal True match 

L'Oreal True Match Alapozó

Erről csupa jókat olvastam, de állítólag van benne valami pigment, amit annyira nem preferálok. Nem szeretnék diszkógömb lenni. :D


L'oreal Infallible Alapozó

L'oreal Infallible
Ez sem tűnik rossznak, de semmit nem tudok róla. :D


9 megjegyzés :

  1. Az Infallible nagyon nagyon gáz.
    Felkenés után úgy néz ki a bőröm, mintha szétizzadtam volna magam és eléggé maszkszerű is volt.

    A manhattan powder mat alapozó nem érdekel?
    Sztem az a legjobban mattító alapozó, tényleg szép matt lesz tőle a bőröd. Cserébe viszont nem túl tartós sajnos :(

    VálaszTörlés
  2. Hát a Manhattant még nem néztem de rákeresek akkor. ( de eddig amiket olvastam a manhattan alapozókról az nem volt túl pozitív :/ )
    Igazából eddig amiket használtam alapozókat egyik se mattított rendesen, szóval ebbe akkora reményt nem fektetek. :D Nekem így is úgyis újra kell púdereznem magam 2 óránként.

    VálaszTörlés
  3. Én használtam az infallible-t és szerintem jó... Mattosít és nagyon jól fed de 5-6 órát bír tovább nem tart legalábbis púder nélkül mert amikor használtam 2 éve akkor nem használtam púdert. Szerintem jó lehet... A true match pedig borzasztó nagyon nagyok benne a csillámok (fényvisszaverők) van alapozóm amibe vannak fényvisszaverők de azok 10x kisebbek és valóban áttetszőek. És még a ráncokba is beül. De mindenkinek más alapozó jön be szóval.

    VálaszTörlés
  4. Nekem a Loreal True Match nagyon bevált. :)

    Dóri

    VálaszTörlés
  5. Nekem megvan mindkettő, szerintem elég hasonló lehet a bőrünk. A true match tényleg fényesebb, önmagában sosem használom. Az infallible a tökéletes alapozó számomra, azt szoktam a true matchhez keverni, ha nagyon tökéletes a bőröm.
    Remélem segítettem :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a True Match elképesztően kellemes meglepetés volt, szépen fed, sokáig matt, nem kell belőle sok és teljesen beleolvad a bőr színébe. Tényleg szkeptikus voltam vele, de az első használat után meggyőzött, úgyhogy én erre szavaznék.
    Talán még a Rimmel mattosítóját nézhetnéd meg, hátha...

    VálaszTörlés
  7. Nekem kifejezetten zsirosodo borom van, es hasonloan bajaim vannak azzal, h feher az arcborom..
    Amit en hasznalok az a manhattan clearface alapozo pudere (azon belul pedig mind eleg vilagos) :)
    Eleg tartos is, az ara olyan 1800 ft krul mozog:)
    Egy maybellime kremes alapozot is probaltam mar, nm emlexek a nevere, ilyen fekete-rozsaszin tubusa van, hat azt nrm ajanlanam.
    Nem nagyon fed, de puder alatt is zsiros marad a borom tole :(
    Loo

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm :)).
    Akkor fel van adva a lecke. Holnap kipróbálom mind a két Loreal alapozót a dm-ben. Bár múltkor az allee-ban nem volt belőlük teszter -.-"

    Jah és még van a manhattan és Rimmel is. Húha hogy fogok kinézni holnap. :DD

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...