#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 11.

Loréal the foundation TRUE MATCH alapozó teszt

Sziasztok!
Ígértem nektek egy alapozó tesztet ugyebár. :)
Rengeteg kép jön, hogy ne csak a szavak, hanem a képek is beszéljenek. 
Én a Loreal the foundation TRUE MATCH super-blendable nevezetű alapozót vettem meg, C2 Rose Vanilla árnyalatban. Tegnap kértem tőletek segítséget alapozó ügyben, még egyszer köszönöm, hogy sokan írtatok.:)
A Dm-ben végignéztem az összes alapozót, de sajnos vagy nem volt teszter a legvilágosabb árnyalatban, vagy a legvilágosabb árnyalat is sötét volt és sárgás. Rimmel alapozó tetszett még, elfelejtettem a nevét :D de az színben jó volt, viszont olyan sűrű volt az állaga, hogy az alatt tuti nem kapott volna levegőt a bőröm. 
A Loréal-ból 2 fajta folyékony alapozó volt. Volt a True match amit vettem, meg volt a Loreal Infallible alapozó, aminél szintén nem találtam világos árnyalatot. 
Az állványoknál bajban voltam, mert a TRUE Match többféle üvegcsében volt. Vagyis, hiába volt TRUE Match ráírva, de a szöveg valamelyiknél nem stimmelt. A dm-es eladó nagyon készséges volt, mondta, hogy csak a színt kell nézni, de akkor nem értem, hogy miért van többféle feliratban ez az alapozó. :D
A neten is nézegettem a TRUE Match-okat, de egyiknek se olyan az üvege mint az enyém. 
Az elején a szöveg nem stimmel. Lehet, hogy félévente új felirattal dobják piacra, nem tudom sajnos. 
Mindenesetre azt vettem meg, aminek az üvegén több felirat volt. háhá :DD


Kép az alapozóról. Nektek is ilyen a True Match-otok?




Képek a fedéséről
"Szerencsére" épp piros napok voltak, így nagyon kiragyásodtam, ami ebben az esetben szerencsének mondható, mert az alapozót úgy választottam, hogy a piros pöttyeimre kentem és megnéztem, hogy mennyire fedi el a pirosságot.




A homlokom is elég szép lett, nincs maszkos hatása.


 És a "gyönyörűséges" pattanások, amik egy hónapban 1 héten kínoznak. :D 
A pirosságot eltüntette, úgyhogy nekem tökéletes.
Talán ezen a képen lehet a legjobban látni, hogy mennyire kiegyenlíti az arcszínt.
Engem teljesen meggyőzött, főleg így képek alapján. :D



És itt mind a két képen a True Match alapozó van rajtam.
Mintha tökéletes bőröm lenne. :D Szupperr



Loréal Tru Match-ról bővebb infó:

- A Dm-ben amikor a Loréal polchoz értem, és elkezdtem kinyomkodni az alapozókat, egyből a "micro-gyöngyöket" vagy pigmenteket kerestem, amikről folyamatosan írt mindenki. "Azért nem veszem meg mert túl nagyok benne az aranyló pigmentek". Stb. stb.
Először én is pont emiatt nem mertem megvenni, nem tudom, hogy az én alapozóm milyen fajta, de hogy ebben egy darab csillámló pigment nincs az biztos. :D Ami jó pont, mert én sem szeretek csillámló vámpír lenni. 
- A teszter alapozót jól felkentem az egyik arcom felére, pontosan 12:20kor és amikor mentem haza 14:20kor még mindig puha és mattos/púderes hatású volt a bőröm tőle. :O
Sokan írjátok, hogy nem szeretitek a púderes hatást, ami valóban nem jó, ha pl. valakinek hámlik a bőre, vagy nagyon száraz, de az én esetemben nagyon jól beválik, mivel nagyon gyorsan fényesedik, zsírosodik a bőröm. (Már 1-1,5 óra után is. -.-" )
- Egyetlen hátránya, hogy nekem az elvileg hideg "C" típus van meg, Rose vanilla árnyalatban, de ezt is egy picit sárgásnak találtam felvitelkor. Végül is csak a nyakamnál üt el egy picit, az arcomnál nem vészes. Most látom, hogy van C1 Rose Ivory szín is, szerintem ez lenne az én színem. Sajnos a drogériában ahol voltam nem volt, és máshol se láttam még a C1-est. :/ Annyira végül is nem vészes, na meg jön a nyár, úgyhogy 1 árnyalatot tuti fogok barnulni. 
- Azt vettem észre, hogy tényleg kicsit igazodik a bőrhöz.
- Az alapozó nagyon folyékony, sokkal folyékonyabb, mint bármelyik eddig használt alapozóm. Kicsit fura is volt vele dolgozni. 
- Nagyon gyorsan szárad, úgyhogy iparkodni kell vele :D 
- Én kézzel kentem fel, de úgy is szépen fel tudtam rakni, szóval no problem. Holnap kipróbálom ecsettel is. 
- Az ára 3799Ft volt a Dm-ben.

Összességében meg vagyok elégedve vele, de legközelebb tuti,
 hogy más színt próbálok ki. :)


9 megjegyzés :

  1. Az utolsó képen mintha kicsit foltos lenne, szerintem ecsettel szebb lesz a végeredmény. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, bal oldalra kicsit többet raktam véletlenül :DD vigyázni kell vele mert nagyon gyorsan szárad. Száradás után pedig olyan mintha nem lehetne elmozdítani a helyéről. :D

    VálaszTörlés
  3. mekkora mázli, h ilyen olcsó hozzájutottál!
    és még jobb, h tetszik is a dolog, még kicsit engem is megingattál..;)

    VálaszTörlés
  4. :D Ma még élesben letesztelem a tartósságát, meg hogy mennyire gyorsan fényesedik át. Az viszont vicces, hogy sminklemosóval leszedtem délután és este amikor zsepivel áttöröltem még mindig kicsit alapozós volt. xD Úgyhogy ez a valami úgy ragaszkodik a bőrödhöz, hogy az hihetetlen.
    A bőrömön jól néz ki, de a nyakam túl fehér hozzá, úgyhogy megyek szolizni, hogy a nyakamtól se üssön el.

    VálaszTörlés
  5. na h teljesített az egész napos kiképzés alatt? :)
    figyi Annie, h volt neked 50%-os kuponod?
    Ma én is lecsekkoltam az alapozót és eléggé tetszik :-> ha lenne ilyen kedvezményem én is beruháznék :)

    VálaszTörlés
  6. Jól teljesített. Nekem az egész fejem ki szokott fényesedni, nem csak T-zónában. 2 óra után a homlokom kezdett kicsit zsírossá válni. A tükörben nem fénylett, de amikor az ujjammal letapiztam, akkor éreztem hogy zsíros azért. (Mondjuk az én homlokom nagyon nagyon extrán gyorsan fényesedik, úgyhogy ez a 2 óra is elég jó teljesítmény nálam, és ezt egy kis púderezés meg is oldotta a problémát.) De az alapozó ott maradt a helyén, úgyhogy a ragyáimat egyáltalán nem lehetett látni. Nekem tetszik továbbra is. Én most úgy használom, hogy a világosabb alapozómmal összekeverem és rámegyek a nyakamnál, mert ott a színe még kicsit elüt.

    A kupon amúgy a Glamour-ban volt. Abban amelyikben a kuponfüzet is van. Csak ez nem a kuponfüzetben van, hanem az újság elején, bal oldalt lent.
    két db 50%-os kupon van, 1 db bármilyen hajfestékre, a másik meg 1db kozmetikumra.
    Ja és csak dm-ben lehet beváltani.

    VálaszTörlés
  7. Neked amúgy melyik árnyalat jött be?
    Mert te is elég világos bőrű vagy :D
    Találkoztál a C1-es Ivory-val, vagy nálatok is csak a C2-es a legvilágosabb?

    VálaszTörlés
  8. köszi a beszámolót :)
    hát őszintén megmondom a színeket nem is néztem. az állagára voltam kíváncsi és az bejött :)
    hjaj, nincsen glamourom, bahhusz, sztem már nem is lehet kapni :(

    VálaszTörlés
  9. Lehet még kapni. Tegnap is láttam egy csajt a buszon, pont bontogatta az újságot és nézte a kuponfüzetet. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...