#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 11.

Dm haul - megvan a tökéletes alapozóm!

Sziasztok!
Még egyszer köszi lányok, hogy ennyien írtatok nekem alapozó ügyben. Nagyon sok a választék, így tényleg elég nehéz dönteni. Végigpróbáltam az összes, általatok felsorolt terméket. A kezem gyönyörűen nézett ki az 5. alapozó kipróbálása után. :D Még jó, hogy FEHÉR kabát volt rajtam x'D
A választásom a L'oréal " the foundation TRUE MATCH" -ra esett. (valahogy éreztem, hogy ez lesz)
Volt egy hatalmas meglepetés az alapozóval kapcsolatban. Az, hogy pozitív vagy negatív, nem nehéz eldönteni, elvégre megvettem, nemde?  :D  Nagyon jól jártam, mert hajfestéket is vettem, ami szintén Loréal, hát nem fura? xD Szóval jól kijöttem, mert 6ezer lett volna, de csak 2900Ft-ot fizettem az 50%-os kuponjaim miatt. Istenkirály  érzés ilyen olcsón megvenni valamit. Háhá
Hamarosan jön róluk a teszt is. :))

Csoportkép róluk ^_^

1 megjegyzés :

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...