#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 8.

Telitalpú cipő haul + egy kis kalamajka

Sziasztok!
Mostanában vásároltam pár cipőt, köztük 2 cipő is telitalpú. Eddig nem nagyon találtam olyan fazont telitalpúban ami tetszett is volna, de ez a két pár cipő teljesen elcsábított a Humanic-ban. :D
A fekete akciós volt 4500Ft volt 9ezer helyett, a barna virágos pedig 6ezer volt. 
A virágos a number one. :D Imádom egyszerűen. És olyan kényelmes wááh.  Szerelem. :D
Ja, de várjatok, a legviccesebb részt nem is mondtam. 
Eredetileg 3 cipőt vettem. A 3. cipő szintén egy telitalpú volt, de jóval kisebb sarokkal, mint amilyen a virágosnak van. Semleges színű, minta nélküli, világos barnás nude árnyalatú cipő volt, nagyon tetszett, szintén a Leárazott polcon találtam az Allee-ban található Humanic-ban. Haza is jöttem mind a 3 cipővel, teljes boldogság volt. Este még egyszer belebújtam a cipőkbe, próbálgattam őket, leszedegettem a talpukról a matricát. És ekkor ugrott a majom a vízbe. :D Az egyik cipő 37-es volt, pedig én 38as cipőt vettem eredetileg. Le volt ragasztva a 37-es jelzés, és felette egy 38-as szám volt. Nagyon meglepődtem, és ideges is lettem, mivel sejtettem, hogy ez egy kifutó darab és, ha visszamegyek a boltba tuti, hogy nem lesz már meg a másik doboz cipő, ami 37-es volt.. Én eleinte azért nem is vettem észre, mert a sarkamat kikezdte előző nap egy másik cipő, és nagyon fájt a lábam szinte minden cipőben, és azt hittem, hogy csak azért nyom a másik.  Most nem tudom, hogy valakinek fele más volt e a lába és direkt kicserélte a cipőjét 37-38asra, vagy eleve így kapta a bolt. Azt tudom, hogy amikor megvettem volt még egy utolsó darab belőle, csak 37-esben. Hülye voltam, hogy nem néztem meg még aznap, hogy a 37-esben mind a két cipő 37-es e. Másnap amikor visszamentem a 37-es már nem volt meg, úgyhogy lehet, hogy valaki az én fél pár 38-as cipőmmel rohangál. Szerencsére nagyon készségesek voltak az eladók, úgyhogy visszaadták a teljes összeget. Annyira sajnálom, pedig olyan jó kis cipő volt :( 
Azt nem értem, hogy amikor az eladó összetette a két cipőt, hogy ugyan akkora-e, akkor miért nem vette észre a látható méretbeli különbséget.
Na de mindegy. így jártam. :D


(A cipő amúgy Funky Shoes feliratos volt, belső részén virágos mintával, és fehér dobozban volt, amin még sok sok színes cipő minta található, 3995 Ft-ért /Humanic/ ) Hátha valaki ráismer a cipőjére. :D 



5 megjegyzés :

  1. Úúúú, én is a virágoshoz hasonlót szeretnék majd venni a közeljövőben. A lényeg, hogy telitalpú legyen, magassarkú, félcipő/szandál, de a sarkánál ne legyen "kivágott" :) Egyébként a tiéd is szép (:

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszenek azok a cipők amiknek nem "kivágott" a sarka, de egyszerűen az én lábam nem tudom , hogy milyen, de minden cipő kikezdi a sarkamat.
    Van egy 17 ezer ft-os converse sportcipőm, ami szintén ezt csinálja velem. :/ :( pedig cipészhez is elvittük, hogy betörje, de semmi eredménye. :D Úgyhogy én nem merek olyan cipőt venni aminek van sarka. Pedig tényleg nagyon bejönnek azok is.

    VálaszTörlés
  3. szegény converse... :D
    én nemrég olvastam a magassarkúról (örökös női téma :D ), és hogy ugye elmaradhatatlan, hogy milyen káros hatásai vannak stb. azt mondták, hogy az olyan magassarkú még károsabb, aminek nincs a sarkánál öööö.. bármi :D szóval a lényeg, hogy az egész sarkamat fogja :)
    de szerintem ez a cipőd nem lesz olyan káros, főleg ha nem minden nap ő van rajtad (:

    VálaszTörlés
  4. Én kb. soha nem hordok olyan "igazi" magassarkút. :D Mert széles a lábfejem és alig találok olyat amibe bele tudom tuszkolni a lábam. xD Úgyhogy ezért nem is próbáltam még soha telitalpúakat, mert azt hittem, hogy ugyan olyan mint a magassarkú, de végül is nagyon kényelmes. De persze nem hordanám minden nap. :D

    VálaszTörlés
  5. Ja és pont 2 hete hogy vettem egy sarokemelő talpbetétet, mert nagyon hamar elkezd fájni a lábam azokban a cipőkben amiknek vékony a talpuk. És egész jó :D úgyhogy ajánlom mindenkinek xD

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...