#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 16.

Essence 100% splash-proof - vízálló szemkihúzó toll

Sziasztok! 
A mülleres kuponommal ezt az essence szemkihúzó tollat is megvettem. Az essence filces tusát már régebben is használtam. Ez most más formát kapott, és elvileg vízálló is, úgyhogy gondoltam beújítok erre, hátha jobban teljesít. 

A csomagolása egyszerű fekete, kék felirattal. Semmi csicsa, szerintem nem is kell ennél több. A kupakja nagyon erős, jól záródik. A filces szemkihúzókat mindig is jobban szerettem, mert náluk nem tapasztalom azt, mint a folyékony társaiknál, hogy felkenem, kinyitom a szemem ,és a szemhéjamon is megjelenik egy szép fekete csík. És akkor utána azt még szedhetem le szemfesték lemosóval blab blab stb stb. 
Általában mindig nagy rohanásban vagyok reggelente, 
úgyhogy nekem mindenképpen a filces az előnyösebb.
 ( De kinek mi, ugyebár. :D )

A szemkihúzót erős vízhatásnak tettem ki. :D
Lássuk mit teljesített a kicsike. :D



A tus tényleg vízállónak mondható. Kb. 2 percig folyattam rá a vizet ( 3.kép) és a színéből sem vesztett, és még csak el sem folyt. A 4. képen pedig a vizes folyatás után szépen eldörzsöltem az ujjammal. 
Tehát, ha beleesel egy medencébe, akkor semmi esetre sem fog lejönni a szemedről, HACSAK nem kezded el dörzsölni. :D Mert, akkor bizony lejön. 


2 megjegyzés :

  1. úúú meggyőző :D És mennyibe került? :)

    VálaszTörlés
  2. 700 Ft-ba kerül kupon nélkül, de ha vársz egy hónapot, akkor Joy-nap alkalmából akár 560Ft-ért is megkaphatod a Müllerben. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...