#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 2.

Csokiba mártott körmök


Sziasztok!
Ezt a fajta körömdíszítést még régebben láttam egy oldalon, és most a húsvéti süteményözönben gondoltam megcsinálom nektek. :D Nagyon könnyen elkészíthető.
Egy rózsaszín lakk az alap, majd az essence barna színű lakkját rácsöpögtettem a körmeim végére és kicsit elfolyattam, meg egy kicsit ecsettel rásegítettem ahol nem akart folyni a lakk. :D 
Anyum legtöbbször a csokis piskóta tetejére színes cukorkákat szór, úgyhogy ez a körmömről sem maradhatott le. :)
Nyammmiiii...

Na megéheztetek egy kis csokira? :D 






7 megjegyzés :

  1. nagyon édes lett, nem kis türelem kelhetett hozzá ^_^

    VálaszTörlés
  2. köszi :) hát igen beletelt egy kis időbe. És az a poén, hogy reggel csináltam meg őket, és másnapra mégis párnalenyomatos lett. :D

    u.i.: remélem nem csábítottam senkit bűnözésre így estefelé xD

    VálaszTörlés
  3. aaaaa,ez nagyon jó ötlet,köszi! :D <3

    VálaszTörlés
  4. :D szívesen, örülök, hogy tetszik ^_^

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...