#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. ápr. 16.

Glamour napi Haul

Sziasztok!
Engem sem hagyott hidegen a Galmour-napos akció. :D 
Sajnos számomra nagy csalódás volt néhány bolt árukészlete. 
Szombaton indultam neki a vásárlásnak. Az Aréna plázába mentem, mert ott volt a legtöbb olyan bolt, ahol vásárolni akartam. Nagy reményeimet fűztem a Tally Weijl-hez, de se a fekete bőrkabát, se a fehér ceruzaszoknya és hozzá tartozó póló nem volt, amit kinéztem az online boltban. Ráadásul akkora sor volt a próbafülkénél, hogy az hihetetlen. A baj ott van, hogy csak 5 ruhát vihetsz be, de ha példának okáért, te egyedül mész vásárolni és nem tudod, hogy milyen méret lenne jó, akkor beviszel kettőt, hogy valamelyik jó lesz. De ez azt jelenti, hogy kb. 324233x kellett volna sorban állnod, mert ugye ha egyedül vagy, ki kell jönnöd a többi ruháért, és akkor már rögtön valaki befoglalja a próbafülkét, ahol voltál. Úgyhogy amit kinéztem 10 dolgot a Tally-ben, egyszerűen nem volt kedvem újra és újra sorban állni, úgyhogy nem is vettem ott semmit. :(

A NewYorker-ben pedig egy barack színű blézert szerettem volna, de sajnos 38-as méret nem volt, csak 36-os meg 40-es, úgyhogy erről is lecsúsztam.  Vettem viszont egy szoknyát ami nagyon tetszett. Az eladó nőci azt mondta, hogy erre nem vonatkozik a kupon, mert hogy a szoknya akciós. Megjegyzem sehol nem láttam feltüntetve, hogy akciós lenne, se a címkén, se ott ahol fel volt akasztva. :/ De mivel nagyon tetszett a szoknya, így elhoztam azon az áron. Úgyhogy a NewYorker-es kuponom is megmaradt. xD

Egyedül a Müller volt, ahol majdnem mindent megkaptam. Na jó ez túlzás, mert pont a legnagyobb best az Essence állvány ácsorgott szinte teljesen üresen. Ami kimaradt a kívánságlistámról az a körömerősítős/illatos új körömlakklemosó. 

A kövi bolt a Pimkie volt. Itt sem kaptam meg azt a dzsekit amiért eredetileg mentem, de végre itt el tudtam használni egy kupont. Vettem egy barack színű nadrágot, és egy púder rózsaszín rövid nacit. Utólag visszagondolva hülye voltam és vehettem volna még egy-két színben ilyen nacit, mert nagyon kényelmes. :D 

Nagyjából ennyi volt a vásárlás. Amekkora reményeket fűztem hozzá, annyira nem jött össze semmi. :D Na, de sebaj, jövő hónapban lesz a Joy napok. Hátha akkor megkapom amire vágyom. :D
( Abba nincs Pimkie meg New Yorker kupon sajnos -.-" )


Csoportkép a szerzeményekről


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...