#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. jan. 5.

Honlapajánló - köröm mániásoknak!

Sziasztok!

Szeretnék egy tumblr oldalt ajánlani.
Rengeteg gyönyörű műkörmös munka található az oldalon.
Érdemes megnézni! Vannak szolidabb, de nagyon extrém fajták is. 
Lementettem párat amik a személyes kedvenceim  :)
A legtöbb köröm hegyes végű amit nem igazán szeretek (a kényelem szempontjából), na jó az alakja sem tetszik. :D
De simán lehet azokat az ötleteket és mintákat sima kockára is alkalmazni szerintem. 
Nem vagyok műkörmös, de meg lehet oldani. :D


Klikk! ^^

















4 megjegyzés :

  1. az utolsó előtti nagyon teccik!!! és a 7. sorban lévők is szépek + én azért az elsőt egyszer tuti kipróbálnám :DD sok csili-vili strasszkővel és fityegő medállal :)

    VálaszTörlés
  2. én is kipróbálnám a sok fityegős körmöt, csak félek, hogy nem tudnék vele létezni sem. :D

    VálaszTörlés
  3. azért csak egyszer xD uuuhh még szerencse hogy 2 hét múlva lesz műkörmöm, most nagyon megjött a kedvem is hozzá :D

    VálaszTörlés
  4. nekem is nemrég volt műkörmöm az érettségim alkalmából :D de kb 3-4 hónapig nem jött helyre, úgy elvékonyodott alatta a körmöm, egyfolytában letört meg minden. Szóval én most felhagytam a műkörmözéssel. Akkor már inkább sima zselés körömlakk

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...