#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. febr. 10.

Vasárnapi személyes - betegeskedés + Kígyó éve



Sziasztok fiúk-lányok! 
Hogy telt a hétvége? :) Nekem kicsit betegesen. Még pénteken kezdett el fájni a torkom, 
de vettem be gyógyszert aztán jobb is lett. Majd szombaton arra keltem, hogy gyakorlatilag nem tudok nyelni, mert olyan mintha szilánkokat próbálnék legyömöszölni a pici nyelőcsövemen. Úgyhogy jó kis hétvégénk volt, csak feküdtem egész nap, és barátommal filmeztünk. Szerencsére lázam nem volt. Vagyis nem tudok róla, mert eltört a lázmérőnk, úgyhogy jah.. :D 
De szerintem rosszabbul lettem volna, ha lázam is lett volna. 




Ma van a barátommal a hónapfordulónk. :D 
( Igen mi még ezt is meg szoktuk említeni ) 
Persze ilyenkor nem veszünk egymásnak semmit, meg semmi ilyesmi, 
csak megemlítjük, hogy "Boldog hónapfordulót! ". :)
Szóval most a 3 év 10 hónapot töltöttük. :D 
Nagyon boldog vagyok vele, mint mindig. :) Imádom.
Erről jut eszembe. Hamarosan Valentin nap. Ti mivel készültök a párotoknak? : )
Valami ajándékot is vesztek/csináltok, vagy csak csokit adtok egymásnak, 
vagy egyáltalán nem "ünneplitek" a napot? :)




A héten elkezdtem nézni a Winx Club-ot. Gyerekkorom régi nagy kedvencét. :D
Emlékszem még kérvényt is írtunk az újságoknak és a meseadóknak, 
hogy adják le a winx clubot, de csak 2-3 éve kezdték el sugározni magyarul. XD
Általában reggel vagy ilyen 2-3 órakor, amikor én még/már suliban vagyok, úgyhogy nem tudtam végignézni, de most elkezdtem az Indavideo jóvoltából. :D 
(1000 köszi annak, aki feltöltötte! )  
Emlékszem, hogy barátnőmmel megtanultunk egy csomó zenét, táncot belőle. :D xD 
Persze akkor még nem volt nagyon fogalmunk a youtube-ról, 
szóval külföldi oldalakról töltöttünk le mindent. :D 
Németül, spanyolul és egyéb nyelven. :D 
Hm.. remélem holnap nem leszek szarul, 
mert jön át barátnőm és kicsit photoshoppolunk. 
Meg kedden is muszáj lesz bemennem, mert be kell jelentkezni a vizsgára, 
és sajna csak 1-től van ügyfélfogadás. ( Ezt a marhaságot -.-" ) 




Hm.. nemrég volt a Kínai Új Év.
 Szóval nemrég a Kígyó évébe léptünk, ami sok jót és rosszat is tartogat a kínai jósok szerint. 
(Pl. szept. 11. támadás is a kígyó évében volt ) 
De azért ne pánikoljunk be, mert sok jegynek nagyon kedvez ez az időszak. : )
http://www.nlcafe.hu/ezoteria/20130102/2013-as-kinai-horoszkop/
Itt olvashattok is róla bővebben. ^^


10 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. köszönöm szépen!
      Próbálom kúrálni magam mindenfélével. Fokhagyma, c-vitamin, strepsiles ^^
      Remélem nem leszek rosszabbul. : )

      Törlés
  2. Jobbulást! :D
    Na jó most megnyugtattál,hogy te is szereted a Winx clubot mert én már néha túl idősnek érzem magam, főleg,hogy az 5. évadot nézem magyarul minden hétvégén a nickelodeonon vagy ha lemaradok róla akkor megnézem neten. >.< :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^
      Hát igen, én is imádom. :D De nem érzem cikinek. :D Lehet, hogy azért nem mert hozzászoktam, hogy a sok animét is "gyerekesnek" mondják, úgyhogy ha mesét nézek, akkor sem szólnak már meg érte. :D
      Hol szoktad neten nézni? : )

      Törlés
    2. indavideon nézem meg újra vagy esetleg ha kihagyott részem van :D:D

      Törlés
    3. amúgy mindenhol úgy van, hogy a szinkronhangok változnak egyik évadról a másikra, vagy csak indán?

      Törlés
    4. hááát szerintem változnak, mert ugye az rtl szinkronizálta asszem a 3. évadig vagy meddig a nickelodeon meg újraszinkronizálta az egészet, vagy valami ilyesmiről tudok :O

      Törlés
    5. Aj annyira utálom ha megváltoznak a szinkronhangok, nincs annál idegesítőbb xD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...