#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. febr. 6.

Valentin-napi biztosítás Japánban




Sziasztok! 
Már tavaly leírtam szinte mindent, amit a Japán Valentin napról tudni kell, 
de emiatt nem akartam elmulasztani idén a Valentin napos bejegyzésemet, úgyhogy hoztam nektek egy kis érdekességet, amiről talán még nem hallottatok. :D 

Mint írtam ITT a Valentin nap Japánban egy olyan nap, ahol a férfiak kőkemény versengésbe bonyolódnak, mivel ezen a napon csak az erősebbik nem képviselői kapnak ajándékot/csokit a lányoktól. Főleg iskolás korban van a legnagyobb versengés, hogy melyik fiú kapja a legtöbb csokit az osztályban. Ez el is dönti/döntheti, hogy ki a legnépszerűbb fiú a suliban. Tehát érthető, hogy szegény srácokban miért is alakult ki ilyen nyomás a Valentin nap szó hallatán. 
Sok ember ezen a napon nyugtalanságot és magányt érez, főleg, ha tudja, 
hogy nem szimpatizál senkivel, és nem várható csoki ezen a napon. 
A nők annyi csokit vásárolnak a Valentin nap előtt, hogy a Japán vállalatok éves csokieladásának a felét a Valentin nap előtti héten vásárolják fel. 
Szóval ilyenkor felvetődik a kérdés, hogy mi történik akkor, ha szegény srác nem kap csokit ezen a napon?
Kollégák megvető pillantására és egyéb szóbeszédre lehet számítani ilyenkor, ami persze nagyon kellemetlen lehet az érzékeny lelkületű férfiaknak. 
Nah, de a kedves japán barátaink erre is gondoltak. :D
Megalapították a Valentin napi biztosítást.
 Ezzel a biztosítással elkerülhető a fájdalom, ha netán nem kapnál semmit. A szolgáltatás egyszerűen működik. Minden február 14.-én kapsz egy csomagot egy személyes üzenettel, 
egy egyedülálló, szép hölgytől, Rieko-tól. :D 
Tehát ez a biztosítás megszünteti a nagy nap előtti nyugtalanságot, feszengést. 

Ez a biztosítás 500 ¥ -be fáj. 
A honlap így hirdeti magát, hogy
 "Melyik a rosszabb, ha nem kapsz csokoládét senkitől Valentin napon, 
vagy fizetsz egy idegennek, hogy küldjenek neked? "

Szerintük az első rosszabb, úgyhogy elég nagy bevételre számít a cég. :D

Bővebben itt tudtok róla informálódni: 
http://valentine-hoken.com/




1 megjegyzés :

  1. Ez nagyon durva :P Bár szerintem rosszabb ha valaki fizet azért hogy ajándékot kapjon.. ennyi erővel maguknak is vehetnének csokit.. Egyébként én késziteni szoktam csokit, nem venni :)

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...