#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. febr. 21.

Ruhaválogatás - avagy a terv



Sziasztok!
Nézegettem a magazinokat, és inspiráció miatt kivágdostam pár ruha-összeállítást  amit a jövőben követni szeretnék. Nem szeretnék többet olyan ruhákat venni, ami nem illik csak egy dologhoz. Úgyhogy szeretnék tudatosabban vásárolni. 
Elsődleges szempont a nőies ruhadarabok vásárlása. :D 
Nah, meg hogy valamennyire színesen öltözködjek, persze az összeállításban 
megint a fekete-fehér színkombináció dominál, mint mindig. :D 





Imádom ezt az összeállítást. 
Nagyon tetszik a leopárdmintás felső és a rövid fekete kis szoknya. 
Tuti, hogy be fogod szerezni egy ilyen felsőt. :D 




Ismét egy szép fekete miniszoknya, tüllös fazonnal. 
Tavaszra egy egyszerű kis fehér felsővel tök jól néz ki. ^^ 




Mostanában szerettem meg a barna színt. Igaz még nincs sok barna cuccom, de egy barna bőrkabát egy aranyos drapp ruhával, nagyon tetszetős.  Sajnos ruhát nem igazán hordok, nem is vettem még csak egyet, de azóta azt sem vettem fel egyszer sem. :D Más lányokon pedig annyira tetszik. 





Egy szürke vékony kabát egy fekete miniruhával nagyon bejön. 
Szerintem iszonyat elegáns. :D



Itt a jobb oldali összeállítás tetszik. 
Tipikus diáklányos. Persze ez nem egyenruha, mert ott nem lenne megengedett 
ez a fekete miniszoknya. :D 





Sajnos a fekete nálam visszatérő szín. Imádom ezt az összeállítást. 
Nem túl sok, de mégis nőies, és tök egyszerű ruhadarabokból áll. BEST. 





Ez egy nagyon nőies összeállítás. Szeretem a nagyon színes dolgokat egy egyszerű kardigánnal párosítani. Az öv is nagyon előnyös, még a teltebb lányoknak is. :D Pl. én sem vagyok egy vékony alkat, de az övvel lehet egy kicsit "csalni". :) 




Imádom a csipkét. Legszívesebben fekete verziót venném meg ebből a ruhából, de mindig mindenből feketét veszek, úgyhogy, ha találnék hasonló ruhácskát, akkor fehér színben venném meg. :D 





1) A bal szélső képen lévő lány szerelését egy az egyben elfogadnám. :D 
Igaz, hogy megint full fekete a ruha, de ez annyira én vagyok, hogy hihetetlen. :D
A csizma is annyira jól néz ki. :D Meghalok érte. :D 

2) a Jobb oldali lányok ruhája is nagyon tetszik. Mindkettő kicsit "átlagosabb" összeállításnak mondható. Simán elmennék ebben a 2 szettben a suliba. 



1) A bal oldali leányzó cucca hasonló a mostani öltözködésemhez. 
Nekem is van egy fekete bőrdzsekim, amit én is előszeretettel párosítok szürke felsőkhöz és farmerekhez. Szerintem ezzel nem is lehet mellélőni, bárkinek jól áll. 

2) Jobb oldalon lévő lányon nagyon tetszik az a szőrös kiegészítő a nyakában. Szerintem reggel egy hidegebb tavaszi napon tök mókás és szép kiegészítő lehet. Nagyon tetszik. 





Jaj hát a kabátok. :D
Nagyon tetszik mind a kettő kabát. Szerencsére már megyünk ki a télből, úgyhogy nem lesz szükségem kabátra, de azért jól néz ki. mindkét szett :D 





2 megjegyzés :

  1. Az a szőrős izé-mizé a nyakában nekem is nagyon tetszett :D Azért meglepődtem, hogy tetszik neked az a leopárd-mintás pulcsi... nekem is speciel bejön, de azért visszakozok ennyi leopárd-mintától...
    Abban a "tipikus diáklányos" szettben a szoknya nagyon el volt találva, de sajnos én félek szoknyát hordani :D például mindig figyelni kéne a buszra szállásnál... maradok a sortnál és a hosszú nadrágnál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a leopárd mintás dolgokat, és az a poén, hogy 4 éve még volt is egy pulcsim, de aztán utána ki lett dobva, mert hogy nem hordom. :D most meg újra tetszik.
      A sok leopárd minta nekem sem jön be, de az hogy full fekete cuccban van és a pulcsija leopárd mintás, az úgy tetszik. :D


      Én sokszor hordok hasonló hosszúságú szoknyákat. :D és általában buszokon utazok én is, de nem vészes. :DD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...